Je staat op een eervolle 5e plek. Helaas, no douze points
Ik heb gelukkig een excuus
Hahaha je staat letterlijk op de 10e plek. Maar zo ver ging mn printscreen niet
Hoe word de leestijd eigenlijk geteld. Soms scrol ik een beetje door een topic heen op zoek naar post met veel likes #lui. Maar heb ik dan volgens de kompjoeter alles gelezen of moet je daarvoor wel echt langzaam scrollen.
Ik vind die leestijd best confronterend.
Hm, voor posts met veel likes kun je ook onder de beginpost klikken op ādit topic samenvattenā. Dan krijg je alleen veel gelikete berichten.
Hey, met hier advies geven, kun je ook levens redden. Dus niet zoveel anders
Eigenlijk moet we een challenge doen, de top 9 (10 als @Eddie ook mee wil doen haha) een maand offline. Gewoon om anderen ook een kans te geven
Heeft iemand hier al eens een roesje gehad en kon je toen naar huis fietsen? Ik woon op 7 min. fietsen van het ziekenhuis en ben in staat dat te gaan proberen.
We zijn het internet equivalent van de mensen in een gesprek die je nooit laten uitpraten en elke keer weer hun eigen verhaal erin gooiden.
(Zo ben ik in het echt ook )
Nou klep dicht allemaal @top10teveelposters
Ik post juist in vakantie meer hahahah
Neeeeeee dat is mijn ergernis numero uno: mensen die door anderen heen praten.
Begin morgen weer met stage bij de kleuters
Zonder jouw voice of reason is iedereen hier verloren hoor. Dus maar goed dat je er bent!
Oh en ik moest vandaag huisarts bellen. Niet gelukt. Ik kon alleen (ivm met werk en als ik pauze heb, zij ook) tussen 8 en half 9 bellen. 4 x geprobeerd, was storing ofzo⦠dus morgen weer nieuwe poging haha mn favo klusje dit
Hahahaha. Maar wel lekker om te zeggen: en nu praat ik, of nu mag de juf wat zeggen. Met zoān spannend stemmetje en dab 20 of 30 paar ogen die je aanstaren
Dan wordt er wel naar je geluisterd hahaha
Zou ik eerlijk gezegd niet doen. Toen ik weg mocht van de uitslaapkamer heeft mijn moeder me met een rolstoel naar de auto gebracht en naar huis gereden, en ik heb daar echt 0 herinneringen aan. Daarna heb ik thuis nog zeker een uur op de bank gelegen als het niet langer was, en toen ben in samen met mān moeder een stukje gaan lopen en dat viel me best tegen, was nog best wel slap en wiebelig. Dus als het lukt zou ik toch zien of je opgehaald kan worden, of als het echt niet kan voorzichtig lopen maar fietsen zou ik niet doen denk ik
Ah oke haha. Ik heb 8 jaar geleden een roesje gehad, maar kan me niet echt meer herinneren hoe ik me toen voelde. Weet wel dat ik tijdens het onderzoek echt knock out was en nog 2 uren in het zkh heb geslapen haha. Ik zal dan toch maar mijn vriend vragen om een halve dag te vrij te nemen.