Wat je even kwijt wilt #27

Moet zeggen dat ik het bij deze top 10 niet zoiets heb van jaa omg deze mensen posten zooooveeel. Maar misschien lees ik wel niet alle topics waar in er door de top 10 gepost word.
Of het komt doordat ik die 10 niet irritant vind haha en het dan niet is van “ulg alweeer zij”

Groetjes uit m’n bed, joe. Nu hopen dat de baby ook snel slaapt. Dan kan ik ook ff wat hoognodige slaap inhalen :crossed_fingers:t2:

3 likes

Er zit water in m’n telefoon, aan de linkerkant van het scherm, godver. Heb hem maar in een handdoek gewikkeld en op hoop van zegen dat dit droogt.

@Unquestionable ik zie dat ik per ongeluk heb geantwoord op jou, sorry. Maar ik hoop inderdaad ook dat je ook wat slaap kan inhalen!

1 like

Zeg flopsyunicorn hoe gaat je dieet?
Prima, vreet een bak Suikerspin leeg.
Tot zover mijn poging 450.000

3 likes

Weet iemand nog een leuke kunstenaar(es) a la Liekeland of Alja Horvat?

Aaaah ik had niet verwacht dat ik in de top 10 zou staan (of vooral niet gehoopt). Ik zat er wel al over te denken om minder te forummen dus misschien moet ik het maar meteen in de praktijk brengen.

2 likes

Net tijdens de laatste avond van vakantie bij een strandtent gegeten en naar de zonsondergang gekeken. Zo idyllisch, wat kan de natuur/ het leven toch mooi zijn

3 likes

Ik heb dus sinds vrijdag mijn auto(van de zaak) en ik ben echt helemaal verliefd. Wil naar iedereen toe rijden om hem te laten zien en geniet er zo van als ze onder de indruk zijn :stuck_out_tongue:

12 likes

Bijou karman en anna kovecses. Oke hun stijl is wat anders maar misschien vind je het ook leuk.

1 like

Heerlijk, vrijheid!

Ja, ik had dit echt niet verwacht, want ben totaal niet materialistisch, maar hij is ook best wel luxe!

Ik leid ook een leven dat ik nooit had verwacht en moet steeds wennen aan 'luxe dingen(verdien boven modaal, veel reizen voor werk, ga vaak luxe uit eten, sliep zaterdag nog in een 5 sterren hotel enz). Ik ben opgevoed door alleen mijn moeder en de eerste 7 jaar van mijn leven zaten we in de bijstand. Ik voel en hierdoor wel soms vreemd tegenover mijn moeder, aangezien zij echt nog steeds véél minder verdient, maar het is echt fijn om gewoon financieel wat meer te besteden te hebben!

13 likes

Je kan wel sorteren op leestijd! Is berichten gelezen. Maar daar sta je ook niet in de top 10

@Zemraluani ik voel me heel speciaal nu <3 (nee grapje) (ok nee beetje)

1 like

Ik ook… Maar hoe :weary:

1 like

Ik haat mn dronken persoonlijkheid zo maar ben toch onvolwassen genoeg om soms die grens op te zoeken waardoor het weer mis gaat :woman_shrugging:t2:

1 like

Kan ik me heel goed voorstellen. Maar je hebt er ongetwijfeld hard voor gewerkt dus geniet er van, je moeder zal trots op je zijn!

2 likes

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe gemeten wordt dat je een bericht daadwerkelijk leest of niet

Denk eroverheen scrollen, want soms begint ie bij een topic ook net een berichtje later omdat ik dan nét al over het begin van het berichtje erboven heb gescrolld de vorige keer zeg maar

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

44 likes

Wauw, waar kijk ik naar en waar kan ik het kopen?

2 likes

Prima, die bak suikerspin is bijna leeg.

1 like