Wat je even kwijt wilt #27

Gevulde donuts, croissants en kaneelbroodjes meegenomen van mijn werk :smiling_face_with_three_hearts: (bakkerij in Zweden)

9 likes

oh hm the more you know haha

1 like

Iets uit de route helaas. Maar jeetje, ziet er geweldig lekker uit. Eet smakelijk!

2 likes

Ik moet even opruimen en iets uittypen maar ik heb er geen zin in.

Ik lig op m’n buik op de bank, kat ligt op m’n kont. Heerlijk warm, nu kan ik echt niet meer opstaan.

1 like

Ik luister de CD Break away van Kelly Clarkson. Eerlijk gezegd: nog steeds goed. Het meeste dan. Nu heb ik haar gewikipediaat en ze heeft 8 cd’s gemaakt. Ik ga op zoek in de kringloop :grin:

10 likes

Oh ja, nostalgie, hele goede cd. Krijg nog steeds kippenvel als ik dat live optreden van haar bij the Grammys van Because of You kijk. Steengoed.

3 likes

Zeker nostalgie. Ik ga als de cd is afgelopen dat optreden opzoeken!

3 likes

Wow jongens. Mijn ex was hier vandaag en ik heb geen seks gehad met hem, ik herhaal geen. Ik ben trots op mezelf hahahaha.

15 likes

All I Ever Wanted is ook een geweldige cd van haar <3

2 likes

Ik heb truth hurts als beltoon ingesteld. 100% that bitch vibes all day (alsof ik ooit gebeld word)

4 likes

Dat is echt mijn all time favorite :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wow nee! Ik was echt van de kaart daarna. Was bij een maagspiegeling. Je moet dan ook even uitspacen in bed

1 like

Ik heb zin om te slapen dus ga lekker baar bedjeeee

1 like

Over die ziekenhuis verhalen nu, herinner ik me iets. Ik kreeg een picclijn (zo’n lang infuus, waarvan de lijn uit je arm loopt, dus waarbij ze geen infuus meer hoeven prikken, ellendig ding maar goed). Doen ze plaatselijk verdoven (deed nog facking pijn, maar dat terzijde). En ik moest met bed en al daar heen geredeb worden (ofja naar zo’n behandelkamer) en mocht niet lopen. Ik boos want ik kon best lopen, wat dachten zij wel niet. Maar mocht niet, snap nog altijd niet waarom niet, want alleen mn arm deed pijn, met mn benen was niks mis hoor :sweat_smile::joy:

Goed verhaal lekker kort ook meid

2 likes

Ik moet hetzelfde haha. Heb het paar jaar geleden al eens gehad, maar toen zonder enige verdoving oid. NOOIT WEER.

Ik kijk uit pure armoede naar Elvy’s wereld. Maar het is echt verschrikkelijk. Al deze mensen kunnen echt niet acteren.

Sport er hier iemand bij anytime fitness? En bevalt het daar ook? Vind het kut dat er geen prijzen staan op de website

Omg deze foto is nog een extra reden om langs te komen

1 like

Dankjewel! Lief!!

1 like