Optreden gezien
Ik duik nog even youtube in
https://youtu.be/tuunqfdz388 omg rond 3 minuten, moet zelf bijna huilen
Optreden gezien
Ik duik nog even youtube in
https://youtu.be/tuunqfdz388 omg rond 3 minuten, moet zelf bijna huilen
ja dat is er! De zoekfunctie helpt je verder
Ik had al twee dagen iets tussen het stangetje aan de achterkant van mijn tanden zitten, en ik kreeg het met geen mogelijkheid weg. Tandenpoetsen hielp niet, flossen, met zo’n ragertje, niks. Zo irritant als je iets de hele tijd voelt zitten. En nu net is het me gelukt met een satéprikkertje.
Hoera, toch nog een geslaagde dag.
Ohh wow nou met een roesje stelt het bijna niks voor! Dus goeie keuze. En echt lekker spul ook btw
Dat was afgelopen vrijdag volgens mij!
Ja het is zo vervelend. Ik hoop dat je zo lekker kan slapen!
Ik woon nu iets langer dan een week in mn eigen studio en ik word er echt zo gelukkig van. Lekker mijn eigen, schone plek. Ben ook veel aan het lezen! En vandaag m’n eerste uni tentamen gemaakt, heel benieuwd.
Kent iemand fruugo? Ik kwam net de schoenen die ik vanmiddag heb besteld 50 euro goedkoper op die site tegen. Heb ze dus besteld, wel met PayPal want ik heb die site helemaal niet.
Pfoeh dat vreesde ik al. Daarom via PayPal betaald, dan kan je tenminste altijd je geld terugkrijgen
Ik heb zo’n last van m’n keel dat ik bijna met een ijzeren rietje m’n keel langs wil gaan, het voelt namelijk echt alsof er een klont vast zit daar.
Ik denk het wel. Ik laat bij bijv thuisbezorgd nooit een reactie achter als het goed was, maar als het slecht/minder lekker was dan wel. Denk dat ik ergens toch hoop dat ze die reactie dan lezen en korting geven ofzo.
@Dommel overweeg je de anytime net het water over in B? Heb ik gesport. Ik vond het uiteindelijk niet zo chill, heel klein ook! Ik betaalde toen 38,95. Is 2 jaar geleden.
Ik kon door mijn jetlag niet in slaap komen, en nu lig ik al weer een half uur wakker. Frustrerend want ik ben wel doodmoe
Onze koolstofmonoxide melder ging al vanaf 04.00 af. Aan en uit gezet, nieuwe batterijen erin gedaan en toch bleef hij af gaan. Huisbaas gebeld, zegt ie doodleuk; kijk er morgen wel even naar…
Dus heb de brandweer gebeld want het zat mij toch niet lekker. Bleek vals alarm, de melder is gewoon kapot. Ben nu klaar wakker
Ik ben verleerd te leren, woensdag heb ik een examen en ik ben oprecht bang dat ik daar ga falen (wat an sich niet zo erg is, want ik denk niet dat ik mijn job erdoor verlies) en weer opnieuw alles moet gaan lezen en leren en pfoe ik wil lekker ff niks.
Ik ben in een hotel en ik heb al een paar dagen zo’n zin in de vies lekkere instant koffie die ze hier in dit land hebben, om dat gewoon lekker in bed te drinken 's ochtends en daarna lekker lang op de wc zitten. Maar ik durf de waterkoker dus niet meer te gebruiken nadat ik hier ooit heb gelezen dat gasten het wel eens gebruiken om ondergoed uit te koken (). Nu bedacht m’n vriend net dat we het water ook gewoon in de magnetron kunnen opwarmen natuurlijk
Dus zo even langs de 7/11 voor koffiezakjes, yesss
Ik ben zo moe en mn fiets is stuk (AGAIN) dus ik moet weer lopen en met de bus en dat is stressvol en vervelend
Ja in B! Dan denk ik dat ik toch ga voor de sportschool hier een paar straten verderop wat toch al mijn voorkeur had