Welke? Je mag me ook wel DM’en, weet wel enkele af en aanraders hier in de buurt . Zal ze niet allemaal kennen, maar ze poppen echt de laatste tijd op als paddestoelen hier! Basic fit en fit for free zou ik in deze stad iig zeer zeker niet aanraden. Verder is bijna alles kleinschalig in de zin van, geen keten maar van een lokale ondernemer.
Ik werd wakker met een brandende slokdarm en toen ik nog even bleef liggen kwam er ook echt zuur omhoog in mn mond. BAH. Geen goede start van de dag.
Ja ik schaamde me ook ja. Was ook erg bang bekende tegen te komen. Is me 1 keer overkomen. Een ouder van een leerling die il het jaar ervoor in mn klas had. Was raar haha
Ik heb keelpijn en een verstopte neus. Ik ben nog niet klaar voor het verkoudheidseizoen
Ben jaloers op alle succeswensen naar een vriendin voor dr nieuwe job en niemand die dat bij mij wenste of achteraf vroeg hoe het was
En ik heb echt schijt geslapen, vertraging met trein nu en wil terug naar bed.
Ik vind dit echt moeilijk weer om op te kleden. ‘s Ochtends zo fris en dan vanmiddag zeker weer bloedheet.
Kachels op mijn werk zijn ook al weer aangeslagen.
Ik zit in de trein en we staan nog stil en iemand stapt de trein in en gaat meteen naar de wc. Zit er inmiddels 5 minuten op ofzo. En iemand anders zit te wachten tot ze kan gaan. Ga lekker thuis naar de wc? Ik neem ff aan dat deze mensen nu van thuis komen (niet veel overstapmogelijkheden hier). En het mag niet eens als je stilstaat.
Waarschijnlijk een zwartrijder.
Of spuitdiarree
Ik ben ook wel vaker de wc ingegaan op het station nog ondanks dat het niet mag. Als je moet kakken, moet je kakken. Tenminste, soms heb ik dat. Of nodig plassen. Ook als ik kwartier daarvoor thuis was en daar nog ben gegaan.
Oh niet eens aan gedacht! Hij zit er nog steeds dus zal wel ja.
De chick die ook naar de wc moet zit inmiddels naast me haar make-up te doen
Na 4 dagen ziek vandaag weer werken. Ben nog steeds enorm benauwd dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Je moet er natuurlijk wel mooi uit zien wanneer je eenmaal gaat kakken.
En daarom zal ik never nooit in een hostel slapen.
Wordt al chagrijnig als mijn vriend even snurkt
@Bunnyslippers Thnx!! Zal het ii g onthouden voor een volgende keer. Was er helemaal chago van (thnx hormonen) dat ik ze vrij snel in de container had geflikkerd
Ik ben begonnen aan mijn tweede week bij mn nieuwe werk. En ik vind het eigenlijk echt helemaal niet leuk? Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Schoonouders zeggen dat ik niet zo moet zo zeuren want ik heb toch werk?
Ik ga zometeen voor het eerst, na 2 weken ziek weer werken. Heb een lichte burn-out? Niet gediagnosticeerd, maar moest rust houden van huisarts en fysio.
Ik voel me verplicht om te gaan omdat ik een weekend weg was, maar bne er eigenlijk nog niet klaar voor, denk ik. Het is wel maar een halve dag…
Als het niet gaat gewoon aangeven! Jouw gezondheid is belangrijker dan je werk.
Ik werk nu 4 weken op een andere afdeling en dit is echt leeghoofdenwerk. Alleen maar kopiëren plakken zenden. Gelukkig heb ik mijn koptelefoon mee en kan ik muziek luisteren
Heerlijk, terug naar eind jaren 90, begin 00.