Wat je even kwijt wilt #27

Dan ga je gewoon een halve dag kijken hoe het gaat, goed in de gaten houden hoe je je voelt. En als je je niet goed voelt of het niet gaat is dat een goede aanleiding om je weer ziek te melden en aan te geven dat het niet gaat. Sterkte!

1 like

Ik vind kleding van mensen met dit type weer echt grappig. Ik heb een meisje gezien met sjaal en oorwarmers en een jongen in t-shirt

17 likes

Dat zegel sparen is gewoon een sport geworden. Ik sluit nu in de rij aan achter mensen met een volle kar en als ze de zegels niet willen dan sta ik daar met mn puppy oogjes.
No shame in my game. Heb nu 3 kaarten vol met maar 5 zegels van mezelf haha.

Triest

18 likes

Wat ik dus echt helemaal niet snap, veel mensen zijn steeds meer bezig met wat ze in hun lichaam stoppen, we weten veel meer over suiker, gezond eten etc, roken moet in de ban. Maar tegelijkertijd is drugsgebruik voor mijn gevoel steeds normaler? Nou geen idee wat ik wil zeggen, ik vind het maar heftig allemaal.

10 likes

Is het ook koud geperst?

Ik mag van mijn vriend een cadeau uitzoeken, maar ik weet gewoon niet wat ik wil hebben. Echt irritant want normaal zijn er 100 dingen die ik wil en nu is mijn hoofd gewoon blanco.

Ik heb de oude broodbakmachine van m’n ouders gekregen en ik eet nu een meergranen brood met vijgen, zongedroogde tomaat en muesli :woman_cook:
M’n volgende experiment wordt een brood vol met gorgonzola

16 likes

Ik heb hetzelfde met mensen die opeens heel veganistisch gaan eten en dan dierenleed en milieu aandragen maar dan wel allemaal goedkope zooi kopen bij de primarkt en losse glitter meenemen naar een feestje?

1 like

Oeeh zit er ook pumpkin spice bij? Dan wil ik wel een envelopie

3 likes

Ja daar komt de term yogasnuiver vandaan. Ik probeer idd ook gezond te eten en te sporten maar rook wel af en toe, drink wekelijks alcohol en gebruik af en toe drugs. Voelt soms wel tegenstrijdig ja.

2 likes

Wat zuur, maar de bustijden staan gewoon op 9292 toch? Mijn halte is net na een grote rotonde waar veel file staat, dus ik vertrek altijd maar op tijd, maar dan ben ik soms 20 minuten te vroeg bij de trein :confused: ik vertek gewoon 75 minuten voordat ik moet werken terwijl het met de auto 15 minuten is

Ik heb ineens 2 dagen eerder vakantie dan gepland. Superfijn, maar moet nu wel even wennen. Ben daar nooit zo flexibel in, haha. Overigens kwam ik op mijn werk aan en toen vroegen ze het.

2 likes

De trap as is kapot, hij staat al bij de fietsenmaker gelukkig

Aah mn oma is overleden. Ze had 2 maanden terug haar been gebroken enz en het leek laatst niet helemaal goed te gaan met haar ineens maar laatste 2 weken juist wel weer maar blijkbaar toch niet.

Maar is ze 93 geworden dus heb er best vrede mee.

Hoe is het nog gegaan in de trein? Op zich wel een goede “oefening” voor de vliegreis voor vrijdag.

@Fenayi gecondoleerd met je oma.

@Fenayi gecondoleerd!

Iehhh mijn eerste artikel staat online. Ben zo blij!!!

4 likes

Gecondoleerd.

Ik ging dit weekend naar n collectief wat eten uitdeelt wat anders weggegooid zou worden (het was bizar hoeveel eten er was) en ik had vet veel bleekselderij gekregen. Had er maar diep van gemaakt, maar bleeeh zelfs na een halve kilo kruiden is die soep nog saai. Maar nu eet ik dus voor de 4e dag van die soep omdat ik het niet weg mag gooien van mijzelf haha :tired_face:

Dit heb ik trouwens allemaal gekregen!! Echt idioot hoeveel

10 likes

@Hatsmetflats, waar in de buurt zoek je stage? Ik ken namelijk een vrouwelijke dominee, misschien dat zij iets voor je kan betekenen?

Gecondoleerd :rose: