Ahh nee joh gewoon lekker naar iedereen glimlachen hoor. Ik doe het ook altijd als een soort van gedag zeggen. Soms worden mensen er heel blij van. En het is eigenlijk maar een kleine moeite maar een groot gebaar.
Thanks allemaal.
Elke keer als ik mensen uitnodig om te komen eten zit ik de dag dat het gebeuren moet met spijt, want ik hou helemaal niet van koken al zeg ik altijd van wel.
Heb ook nul inspiratie weer.
Hahaha alleen aan koude heb ik haat, als je ze vult en rolt als burritoās met een hoop saus en kaas erop is het wel okĆ©. Maar ik zit nu weer met iemand die geen bonen en mais eet
Dus Mexicaans en Texmex valt al af
Voor hoeveel man en andere dieetwensen? Wie lust er nou geen bonen.
Ik vind het zo leuk dat Doutzen nu ook een YouTube kanaal begint.
Het feit dat jij deze comment plaatst, maakt het 10x leuker
6 mensen
Geen bonen en mais, zitten wat mensen bij die zeiken bij teveel groentes, dat was t.
Mijn ex was ook zo. Hij beweerde ook dat drugs beter was dan roken, en hij zou zijn zusje ook sneller een pilletje geven dan een sigaret. Hij had pure haat aan roken.
Niet zo gek dat daar altijd ruzie om was, en ik hem om die reden de bons heb gegeven. Mafketel.
Ik lust geen bonen, bah. Maar ik zou ze er gewoon tussenuit pielen
Huh, hoe dan?
Ik lach tijdens mijn werk naar alles en iedereen. Vooral van ouderen en kinderen krijg ik overigens een blije lach terug. Maar goed, dat zijn ook wel een beetje de doelgroep die meer dan gemiddeld op de postbode reageren, is me opgevallen.
@Fenayi Sterkte
Ik vind wel tof dat de koning een baardje heeft. Staat hem wel.
Ik vond dit heel geslaagd: https://www.ohmyfoodness.nl/omf-kookt/diner-omf-eet/romige-pompoentagliatelle
Heb het al voor meerdere mensen gemaakt en iedereen vond het top. En niet zoveel werk! Ik heb pompoen uit de vriezer gebruikt btw.
Ik heb vandaag mān gordijnen gewassen.
Jezus wat chill zeg, mān hele huis ruikt lekker.
Ik ga gewoon naar een concert van within temptation en evanescence!! Zo onwijs blij mee.
Hamleys heb je veel gedaan in Praag?
Ben je al in die piraten snoepwinkel geweest?
Met salade en stokbrood met knoflookboter. Weet niet of het genoeg is voor 6 personen, maar ik ben een heel grote eter.