Wat je even kwijt wilt #27

Wel leuk om te kijken!

Wil je mijn scriptie begeleiden over een tijdje? En help me dan meteen even van mijn uitstelgedrag af, dankjewel!

2 likes

Nice! Thanks ik doe deze denk ik

Twijfel of ik 3 pratende mensen van een apparaat in de sportschool weg ga ā€œvragenā€. Ik wil dat apparaat doen en zij zitten er alleen maar te kletsen. Move.

Jammer dat hij een zwembroek aan heeft. Anders kon zij zn zaakje cencureren met een kiwi emoji

4 likes

Je bent er wel in gegaan toch?!
Een van de leukste herinneringen die ik heb is van zo’n reuzenglijbaan op de kermis in Antwerpen en toen was ik zeker >25. Glijbaan kent geen leeftijd behalve als de buis te laag/krap is (weet ik uit ervaring).

Pfff ik heb zo’n baaldag op het werk. Echt nergens zin in en wel heel veel werk, maar alles mega aan het uitstellen.
Echt wanneer ( en hoe?) kom ik hier van af?
Is er een soort therapie voor (tegen) uitstelgedrag? Het begint serieuze proporties aan te nemen.

Mijn ex had een keer hoofdpijn en zat erover te zeuren dus ik zei: neem dan een paracetamol.
Wilde hij niet omdat hij dat ā€˜niet natuurlijk’ vond en ā€˜geen rotzooi in z’n lichaam wilde’. Hij was helemaal serieus.
Ik had m toevallig dat weekend meerdere malen gezien terwijl hij ketamine en coke in zijn neus schepte. Heb de paracetamol nog net niet letterlijk door de strot geduwd. Wel figuurlijk.

19 likes

Gecondoleerd

Vriendin van me zegt dit ook heel vaak en oordeelt dan over een gezamenlijke vriendin die antidepressiva slikt, dan denk ik ook halloooo en je xtc en dagelijkse wiet dan??

Ja die drukte is rot! Kun je je eventueel een beetje afsluiten door muziek te luisteren of iets te lezen ofzo. Over t algemeen vind ik een trein drukker/vervelender dan een vliegtuig. Dan komen er in elk geval niet iedere keer nieuwe mensen om je heen zitten.

1 like

Ik moet echt heel veel doen maar ik zit al een uur op ikzoekbaas naar honden en katten te kijken die ik toch niet ga adopteren

9 likes

Ik heb donderdag scriptie deadline en ik word echt gek van de stress. Heb het de eerste kans niet kunnen inleveren dus dit is al de herkansing, dus het moet in 1 x goed zijn.

Mijn zus belde me net in paniek op en ik dacht misschien zit er hier wel iemand die wat van verzekeringen kent. Gisteren kreeg ze telefoon van haar verhuurder dat er water lekt in de inkomhal van het gebouw en dat het afkomstig zou zijn uit haar appartement (hij had zelfs al een vermoeden vanwaar het kwam, bleek nie te kloppen). Vandaag kwam er een expert langs, bleek dat haar wasmachine water lekte omdat het niet goed aangesloten werd. Ze heeft dit niet zelf aangesloten, maar heeft dit laten doen door monteurs van de coole blauwe. Ze heeft zelf een woningverzekering. Volgens mij is de coole blauwe hier aansprakelijk? Of vergis ik me dan. Ze is zelf nogal in paniek, omdat ze vreest dat dit grapje haar veel geld zal kosten.

Ik wilde net tegen twee mannen zeggen dat ze ergens met de lift of trap heen konden gaan, maar ik zei per ongeluk laft en trip. Ik maakte het ook steeds erger omdat ik niet meer op de juiste woorden te komen en me daarna nog twee keer versprak.
Hoorde ik ze daarna de lift instappen en nog luidkeels lachen ā€˜hahahaha we stappen nu de laft in!!! Of zullen we met de trip gaan lolzzz!!’ Ha ha. :sob:

24 likes

Ik zou zeker bij die winkel beginnen ja. Tenzij die wasmachine er al jaren staat.

Eerste dagje na ziek zijn viel tegen. Zit nu gesloopt in de trein. Heb vanavond training maar dat gaat hem weer niet worden natuurlijk :sob:

Staat er ondertussen 4 maanden.

Hahahahaha

Ah ja. Ik zie hierboven iets over algemene voorwaarden, ook handig om te bekijken. Maar anders kom je denk ik op je aansprakelijkheidsverzekering uit.