Wat je even kwijt wilt #27

Ja, klopt. Heb de voorwaarden al eens doorgenomen en ze hebben het alleen maar over ‘producten’, maar het product zelf is niet het probleem. Dus ik kan er niet veel info uithalen, ken er zelf ook te weinig van.

Wat mega aso eigenlijk wel, vraag je om alles behalve chocolade en krijg je chocolade. Ik zou naar de manager vragen

2 likes

Ik ben dit aan het maken ben zeer benieuwd.

2 likes

Grrr ik heb nu al zoveel topics dubbel gelezen omdat die bolletjes niet verdwijnen :triumph:

1 like

Man man man afgelopen weekend familiefeest van familie die ik al twintig jaar niet heb gezien, en mijn zusje was er ook maar die is net in de twintig dus eigenlijk niemand kende haar en vice versa. Komt er zo’n man bij ons staan (mijn zusjes vrouw was er ook), maar omdat zusje en ik andere vaders hebben lijken we echt totaaal niet op elkaar. Dus wij stellen ons voor, en daarna ook mn zusjes vrouw, nou we zagen hem gewoon kortsluiting hebben. En toen begon hij te praten over andere lesbische stellen die hij kende en dat ze allemaal aardig waren :woozy_face: :joy: binnen vijf minuten was hij weer weg. Awkward.

5 likes

Zoveel heerlijke hapjes voor vanvond :blush:

Ik heb net m’n scriptie schrijven ontweken door de vriezer op stage te ontdooien, moet echt even normaal gaan doen hahaha

7 likes

Vaak ben je aan het uitstellen omdat er een onderliggende oorzaak is zoals faalangst (ik kan het niet), gebrek aan overzicht (waar moet ik beginnen!?), perfectionisme (ik wil het perfect doen maar weet nu al dat dat moeilijk gaat zijn), etc. Het beste is om die oorzaak te achterhalen en dat dan aan te pakken, door bijv een collega om hulp te vragen. En, de klassieke tip: Ban A Nasty Job Out (BANJO), dus begin direct met de kutste taak, dan kan je de rest van de dag teren op het succesvol afronden van die taak en dat is goed voor je motivatie!

Succes!

4 likes

Haha ja en alsof het ze iets boeit of je andere homo’s kent en die aardig vindt. Want je bent alleen je seksualiteit :woman_shrugging::woman_facepalming:

1 like

Gecondoleerd :heart:

Ik ben vandaag via srprs me in Liverpool terecht gekomen. Heeft iemand nog leuke tips om te doen?

13 likes

Gecondoleerd :bouquet:

Gedaan?

Eentje zal hij vast niet missen toch?

Oeh ziet er goed uit

Weet niet heel veel leuke dingen om te doen maar om te eten is Silk Rd echt een aanrader! Echt een top sfeer en heerlijk eten (heel veel keus).

En je moet natuurlijk wel even de Cavern club bezoeken. Dat is niet de Cavern pub, maar echt de club, onderin een kelder zonder bereik. Bekend van the beatles. Altijd live music!

1 like

Was lekker!

1 like

Zit een knul patat te kanen in de trein en nu heb ik HONGERRR

2 likes

Nee echt een halve minuut nadat ik dit getypt had waren ze klaar met kletsen haha

1 like

In het midden van het land!