Wat je even kwijt wilt #27

Oooh Italië :heart::heart:

Oh haha jammer dat je weer naar huis gaat!!

Wij rijden daar altijd door als we naar Italië gaan, de associatie is er wel haha

Ja voor ons wel hahah

Wat ontzettend kut dat dit (toch) geen oplossing blijkt te zijn. Je had je er zeker helemaal op ingesteld. Verwen jezelf vanavond maar goed. :kissing_heart:

1 like

Wat een domme opmerking… Dus die hond van de buren die nonstop krijsblaft als hij alleen is, is eigenlijk ook een schatje?

?, ik had een bericht gezien over een huilend kind, maar geen idee wat daarmee gebeurd is…

1 like

Vraagje: er is een onderdeel van mijn zonnebril er af gevallen maar ik weet niet hoe heet. Kan iemand me helpen? Gaat om dat zilverkleurige ovalen plaatje in de hoek boven naast het glas. Ik heb al allerlei omschrijvingen geprobeerd op google maar kom er tot nu toe helaas niet uit.

Bril

Nee joh dat is juist heel goed! En ook hoe ik aan mn stages ben gekomen en veel van mn studiegenoten ook, brutaal zijn loont haha

2 likes

En wat zei die persoon?

Haha klopt. Ik wil je kind ook niet vergelijken met een hond, is niet mijn bedoeling je te beledigen. Bedoel het meer als bij een hond herkennen we dat allemaal als ongewenst gedrag (voortkomend uit angst oid) maar als een kind het doet is het schattig? Hoe dan, kind is overstuur en heeft nog niet het vermogen om het uit te leggen, hoe is dat een leuk fotomoment

1 like

Een vriendin gaat haar verjaardag vieren in een restaurant met een rijsttafel en cocktails
maar zie nu dat de rijsttafel per persoon 39,50 is
vind dat eigenlijk veeeeeel te duur en gewoon boven budget voor mij
ik zit nu te denken om dan alleen voor de cocktails te komen…

• ja, kan best
  • nee, kan niet
  • anders

0 stemmers

Ik zou het haar zeggen

ja lol tuurlijk zeg ik het haha :stuck_out_tongue: kom niet zomaar niet opdagen voor t eten ofzo

4 likes

Sjonge, ik was/ben vanmiddag vrij en ben bij mn ouders. Wilde een recept van gordon ramsay maken. Zo’n easy pasta recept? En aangezien zij een afwasmachine hebben doe ik het liever daar:’) nou het begon er al mee dat de saus te dun was dus flikkerde ik er maar bloem en eigeel bij in. Ik vond het te weinig smaak hebben dus ik dacht ik doe zo’n gedroogde kruidenmix van oil & vinegar er door dat maakt vaak wel veel goed. Toen ook maar grana padano en zo’n blok cheddar er doorheen geraspt. Om vervolgens maar nootjes te bakken (ik kan ineens niet op de naam van die nootjes komen?!) en die er doorheen te flikkeren. Toch ook maar wat kruidenroomkaas erbij. Conclusie, een totaal ander gerecht geworden :joy: en ik zag deze wrap in de koelkast liggen en dacht on lekker! Nou ik weetniet wat mn moeder ermee heeft gedaan maar mn hele bek stond in de fik. Gordon ramsay had mij een idiot sandwich gevonden.

En nu heb ik helemaal geen zin om die pan pasta vandaag er eten. Oh en Herman den blijker je messen zijn kut.

11 likes

ja = ja kan je maken
nee = nee kan je niet maken

Ik ga stuk hahaha

1 like

Dan zijn wij bijna buren denk ik? :scream: Begint jouw woonplaats met een V?

1 like

Ja maar echt, mn koksmes van de Hema is beter. Zoveel mensen hebben slechte messen in huis.

1 like

Vandaag gaf een klasgenootje van mijn dochter haar kinderfeestje. Alle meiden uit de klas zijn uitgenodigd behalve mijn dochter, alle meiden werden net bij het naar huis gaan opgehaald in prinsessenjurken dus ik liep net met een huilend meisje naar huis. En zelf ook met moeite m’n tranen ingehouden.

1 like

Ooo verschrikkelijk! Mijn hart bloedt voor jou en jouw dochter.
Ik zou haar deze middag lekker verwennen.
Is er een reden waarom jouw dochter als enigste niet is gevraagd?
En ook stom dat dat dan allemaal zo duidelijk aan school moet gebeuren.
Als je niet iedereen vraagt lijkt een beetje discretie me niet meer dan normaal.

2 likes

Ah, dit is echt rot. Enig idee waarom ze niet is uitgenodigd?

1 like