Gelukkig hoeven we ook nog niet van munten, postzegels en statieportretten te wisselen want dat komt ook constant voorbij.
Bedankt voor je reactie. Het ligt inderdaad voor een groot stuk aan die oorzaken nl. vooral faalangst en dat overzicht. En meestal lukt het uiteindelijk wel. Maar op 1 of andere manier ben ik echt bang om te starten dus wacht ik altijd te lang waardoor het probleem meestal groter wordt. Echt zeer dom en zelf ondermijnend gedrag. En mss nog dommer dat ik het zelf inzie en niet verander. Ik hou die banjo in mijn geda6!
Het was superlekker en makkelijk, Thanks nog!
Ik ben heel erg verkouden. Ik moest net super hard niezen, zo hard dat mijn hond naar mij ging blaffen…
Wat vervelend! Als ik jou was zou ik het even aankijken en anders verder gaan solliciteren. Wacht niet te lang wil ik je adviseren. Ik werk nu een maand bij een nieuwe werkgever en vind het vreselijk. Dus ik ben nu dan ook verder aan het kijken.
Oh my god, dit is die Sophia nu die samen met dat meisje Rosie rond 2012 echt mega beroemd waren. Dat meisje is 16… Vind het nogal heftig die instagram.
Hahaha ja die gaat helaas haar moeder achterna… Vloek van de Sophia’s.
Is er iemand hier die mij toegang zou kunnen geven tot de Scotch en Soda Family & Friends sale van morgen? Ik wil een top proberen te bemachtigen die ik op vakantie ben kwijtgeraakt.
Ik stuur je even pb.
hoooooooly shit! wat treurig zeg, dat kind heeft geen jeugd
Ik heb echt heimwee naar het dubstep tijdperk van vroeger
Je doet je onderschrift wel eer aan
Ik moet m’n Karen-punten ergens vandaan halen
Ik kijk nu “sterren op het doek”
Floortje Dessing werd nu op doek vereeuwigd.
3 schilderijen. Bij de eerste die afvalt is de kunstenaar oprecht verbaasd.
Ja zegt Floortje jouw schilderij vind ik mooi, maar die andere ook.
Nou de kunstenaar vond die van haar toch echt mooier en had wel verwacht dat zij ging winnen. Maar dat is smaak. Dit had ze echt niet verwacht.
Zo hee, behoorlijk last van het Zlatan egovirus.
Ben al maandenlang allemaal Peter r de vries afleveringen terug aan het kijken, nog altijd jammer dat dat programma gestopt is want er worden echt rete interessante cases besproken. Nu al over zoveel moorden geleerd waar ik nog nooit eerder van had gehoord
Ik heb het ZO koud en ik lig al onder m’n fleecedekentje.
Ik vind het ook zoo koud en lig al in bed daardoor maar niemand die ik vraag heeft er ook last van. En ik zag nog iemand in korte broek fietsen
In een korte broek ik had al spijt dat ik geen warme trui aan gedaan had, had het overdag ook al steeds koud.