Wat je even kwijt wilt #27

Ik had een NS abonnement opgezegd en kerel aan de telefoon zei dat je het binnen 2 weken moet bevestigen bij een automaat. Maar in de mail staat dat ik nog langer de tijd heb (23 dagen?). Ik snap niet helemaal dat die jongen dan 2 weken zei. Weet jij hier meer over? @booklover Anders moet ik vanavond nog snel langs een station :’)

1 like

Mijn voeten zijn momenteel niet warm te krijgen. Markeert echt het begin van het einde aka de herfst.

Ik lig op bed. Fleece deken over mijn dekbed heen.
Lekker extra warm en knus.
Nijnies zitten tevreden te eten. Perfecte avond zo

4 likes

Mijn moeder heeft een wijnproeverij nu thuis (tip €1 op vakantieveilingen) en lijkt me echt verschrikkelijk dat je dan ergens binnen komt en dan zitten er zo 6 van die huisvrouwen op je te wachten :joy:

17 likes

Ik ben zoooo blij met dit forum! Vind het soms gênant dat ik erop zit, maar ik leer veel, ontdek veel en heb me meerdere malen getroost gevoeld als het niet goed ging. En ik heb bovendien ook echt veel aan jullie adviezen! Echt super!

19 likes

Dat klinkt heftig… Kan je er misschien een anonieme melding van maken ergens?

En @Planeet otrivin duo is mijn favoriet! Helpt ook nog tegen een loopneus!

1 like

Ik ben The Last Czars aan het kijken en ik vind het best wel interessant, maar dat het allemaal Britse acteurs zijn is echt niet te doen. Maakt het zo veel minder en ik erger me er zo aan

Edit: gvd en de actrices van die dochters zijn al helemaal kut, ik geef het op

4 likes

Ach ja niet te streng zijn voor jezelf! Denk dat de meeste mensen weleens van dat zelf-saboterende gedrag vertonen a la ‘ik ga nu lekker in bed liggen terwijl ik eigenlijk heel veel stress heb’ haha. Dan wéét je best dat je dat niet moet doen maar toch is het dan moeilijk om eruit te stappen. Maar die oorzaken kennen is al heel goed! En misschien kun je eens aan een collega vragen of hij/zij je even op weg wil helpen of kan meedenken als je het overzicht kwijt bent. Vind ik altijd wel verhelderend werken!

1 like

Hmm dat maakt het wel lastig, maar als jij regelmatig met dit :flushed: gezicht op de bank zit, klinkt het wel echt heftig!

Heb je onder/boven-buren waarbij je kan informeren hoe zij erover denken?

Herkenning! * knuffel *

En sommige mensen kunnen echt niet flatteus filmen!

Kreeg weer beetje uitgroei en van die blondspray die een beetje de kleur zou moeten oplichten pakt altijd extreem bij mij… dus ga aankomende weken weer moeten vertellen dat m’n haar niet geverfd is maar ik gewoon veel in de zon gezeten heb!!!

Ben je in behandeling? Kan je bij je therapeut of huisarts (indien niet) terecht? Het is moeilijk je te helpen want ken je situatie ook niet. Ik hoop in ieder geval dat je wat rust kan vinden en een goede nachtrust hebt.

He, wat rot zeg. Heb je er vaker last van of enig idee waar het nu door komt? Wellicht een open deur, maar heb je geprobeerd ademhalingsoefeningen te doen? Zelf vind ik guided meditations of bodyscans fijn, er staan er veel op youtube. Als ik daarna nog lekker een warme douche neem en met een serie op de achtergrond ga liggen, wil ik meestal wel in slaap vallen. Ik hoop dat je zo weer een beetje rustig kan worden en hopelijk ook wat slaap kan pakken🤗

1 like

Vandaag een “Tupperwareparty” gehad met schoonmaakproducten en heb voor 80 euro aan spullen gekocht. Wie ben ik??? :scream:

15 likes

Op naar het Viva forum!

16 likes

Ik heb vakantie en heb mijn ouders net naar het station gebracht en ga nu niet meer slapen, dus lig met koffie en Sex and the city in bed :thumbsup:

4 likes

Ik ben bijna weer een jaartje ouder en ik werd vanochtend wakker met een pijnlijke schouder. Voel me een omaatje worden. :sob:

Pfff lang geleden dat ik zo vroeg op moest staan, om 7:00 al compleet aangekleed en opgemaakt :sleeping:

Ik heb iets soortgelijks gemaakt, ander patroon. Ik kan je wel helpen hoor. Het is echt super leuk om te haken

Gênant dat je erop zit? Sorry, maar dat klinkt echt als een grote belediging.

2 likes