Ik was gisteren bij een conferentie waar ze groot verkondigden dat fora écht iets van de jaren 90 was en nu lang verleden tijd… Yeah, right.
GRRRR kom net op m’n werk en ben m’n koffie vergeten.
Oh spannend, succes!!
Ik wil weekend
You can do this!
Veel succes!
Veel succes! Komt helemaal goed!
Ik denk niet dat je het zo extreem moet opvatten. Eerlijk is eerlijk: er bestaan nogal wat vooroordelen over fora bij mensen die niet goed geïnformeerd zijn. Dus ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen lastig is om daar bolledig open over te zijn, uit angst voor negatieve reacties (die overigens misplaatst zijn).
Ja dat snap ik wel! Had er gewoon een vooroordeel over, over fora, zo van: ‘waarom doen mensen dat, hebben ze geen echte mensen in hun omgeving om mee te praten ofzo?!’
Was voorheen toch een soort Guilty Pleasure, toen het nog het EGF was. Maar dat komt ook vooral omdat ik begon met lezen van het beatyblogtopic. Het uitgebreid bespreken van meiden die schrijven over lippenstift en vol spanning kijken naar ‘Betty-gate’ vond ik toch een beetje ‘Mean Girls’-achtig en was dus niet een van de activiteiten in mijn leven waar ik het meest trots op was.
Denk dat het anders was geweest als ik hier begon op het fora bij een topic over politiek of literatuur
@Kees precies ook dit.
@Nidorina te veel kleerkasten (voornamelijk Duitse) met alleen hemdjes aan, dat is megagoor. Verder totaal ongeïnteresseerd en onbenaderbaar personeel en erg druk. Zeker in de krachthoek hielden mensen zo tering lang bankjes bezet bijv.
IK WIL MEEEEE!!!
Ik wil ook naar Green Day, maar krijg echt de kriebels van Fall out boy …
Huh hoe dan??? Reddit is gigantisch en 4chan/8chan lijkt ook actueler dan ooit. En dan zijn wij er nog natuurlijk
Omg fall out boy! Haha
Ahh wat fijn. Leuk dat je het naar je zin hebt gehad en gezellig blijft afspreken!
Gister te horen gekregen dat een hoornvliestransplantatie toch te veel risico is en maar max 6 jaar mee zou gaan in mijn geval. Baal er zo van en ben helemaal uit mn doen vandaag op werk Wil het liefst de hele dag in bed liggen
Ik ook niet hoor! Haha sta liever in een hoekje te genieten ipv ergens in het midden
Misschien kan je contact opnemen met de wijkagent en de situatie uitleggen? Zij/hij weet vast wel wat je het beste kunt doen of kan een keer langs gaan. En anders komt er iig een melding van in het systeem, zodat ze weten dat er iets aan de gang is
Ik had net een sollicitatiegesprek en ik kan totaal niet inschatten hoe het ging. En door m’n sociale angsten ben ik mezelf nu helemaal de grond in aan het boren, ugh. Vermoeiend.