Voor mij de locatie de enige pro want ik werkte daar op dat terrein XD.
Bv na het werk was het altijd heel druk, denk voornamelijk mensen die vanuit werk/studie gingen gok ik. Ik betaal iig met alle liefde meer voor de plek waar ik nu zit, heb nu echt een fijne!
Die is er niet hoor, lekker van genieten!
Succes!!!
Ah shit!
Waarom heb je een transplantatie nodig? En zijn er nog andere mogelijkheden?
Sterkte!
Help hier zitten toch mensen die helemaal pro zijn op Paint? Ik wil iets grappigs maken met hoofden van mān broer en mij uitknippen en op een foto plakken maar als ik dat doe blijft er zoān wit vierkant om het geselecteerde uitgesneden hoofd heen? Hoe krijg ik dit weg??
Ik wil ook heen! Vind het sowieso veel te tof dat ze gewoon hier in Groningen komen haha. Al ga ik zelf voor Fall Out Boy Mocht je nou nog wel alleen heen gaan, en ik ook kaartjes heb kunnen krijgen, dan mag je ook wel met mij mee hoor
Mn vriend en ik zijn als sinds onze tweede date aan het proberen om uitgenodigd te worden als achtergrondeters bij first dates. En nu zijn we een keertje uitgenodigd, hebben we ruzie
Ik had via Marktplaats een prachtig paar pumps verkocht. Aardige dame die zonder gehandel mijn vraagprijs wilde betalen, direct het geld overmaakte, gewoon geen gezeur. Tijdens het opruimen vond ik de bijpassende clutch, maar ze had al betaald. En tsja, ik doe er al jaren niks mee dus ik heb die clutch gewoon bij die schoenen gedaan en verstuurd.
Ik had niks meer gehoord dus dacht ānou jezussss zal nog eens iets aardigs doen tsssssā. Nu krijg ik net een mail met een foto van die dame, in een prachtige jurk met mijn schoenen en clutch op een soort bal afgelopen weekend. Met een heel lief berichtje erbij om me te bedanken en dat ze graag voor de clutch wil betalen. Heb gestuurd dat dat helemaal niet hoeft want prima prijs voor die schoenen gekregen. En vond het zo leuk om te zien hoe tof het haar stond (lag hier al 8 jaar ongebruikt). En moest dus lachen om mezelf dat ik dus eerst weer het slechte in de mens zag, maar ze dus vet lief zoān berichtje stuurt
Jaaaa eindelijk, na langer dan een jaar proberen! Had er eerlijk gezegd niet meer op gerekend maar we kregen opeens een mailtje dat we een tijd en datum uit konden kiezen!
We gaan drie oktober om half 7 !
Ben stiekem ook een beetje jaloers want die schoenen stonden haar veel beter
Morgen opend de ace & tate in arnhem ! Echt lieve manager daar ook.
Er zegt hier net iemand op de gang dat hij al die jaren zichzelf niet is geweest.
Gemiste kans om in Acda en De Munnik uit te barsten.
Ik kan echt niet goed discussiƫren. En ik erger me eraan dat ik me dan helemaal zit op te vreten, te ergeren aan iemands anders standpunt en eraan te ergeren dat ik mijn punt niet duidelijk op tafel krijg.
Naar aanleiding van de moord op de advocaat, heb ik het nu weer over het legaliseren van (hard)drugs (en de gevolgen die dat wel/niet heeft op afname van geweld dat er mee samen gaat) met mijn date en we draaien in rondjes en ik word er helemaal gek van. Deze discussie hadden we paar weken terug ook al, maar we zien het gewoon anders. Dus het is zoān ding dat we beter kunnen laten rusten, maar ik vind het irritant dat hij mijn punt niet snapt.
Opzich heeft hij ook wel een punt, misschien erger ik me daarom zo besef ik me nu Maar moreel gezien voelt het niet ok om het met zijn standpunt eens te zijn.
Ik heb net wat voor het eerst online besteld bij de Hema, en koos voor de optie het af te halen in de winkel. Ik ging er vanuit dat je gewoon via iDeal moest betalen maar je moet dus pas in de winkel dan betalen. Vraag me af hoe dat gaat als je voor thuis bezorgen kiest.
Geen apps die stiekem op achtergrond draaien?
Ik heb een litteken op mn hoornvlies door een bacterie. Dit was eigenlijk nog de enige optie nog dus flink balen ja Dankje!
Ik heb zo idioot veel te doen voor mān studie, ben zo hard aan het stressenā¦
Het lijkt het projectgroepje waar ik nu in zit ook amper iets te boeien, altijd weer hetzelfde liedje
Oooh Italiƫ
Oh haha jammer dat je weer naar huis gaat!!
Wij rijden daar altijd door als we naar Italiƫ gaan, de associatie is er wel haha
Ja voor ons wel hahah