Wat je even kwijt wilt #27

Misschien een niet troostende reactie, maar ik was ook zo’n kind. Verlegen, vaak niet uitgenodigd, nooit diehard gepest, maar ik hoorde er ook niet bij. Ik was heel emotioneel en bangig. Maar het is goed gekomen, en onder anderen doordat mijn ouders wel in mij geloofden en me hielpen met voor mezelf opkomen en niet zo hard voor mezelf te zijn. Uiteindelijk ben ik in de vierde (van de middelbare school), helemaal opgebloeid. Ik was gewoon wat later dan anderen. Maar het feit dat mijn ouders dit zagen en erkenden, en mijn moeder me meenam voor een tompouce bij de hema als er iets te vieren was, als er iets verdrietigs was, of gewoon zomaar, heeft echt geholpen. Het feit dat jij dit als moeder ziet, helpt echt al veel. Haar tijd komt nog wel! Al neemt dat niet weg dat het nu heel naar is. Maar het is mooi dat jij dit nu zit en haar pijn meevoelt. Dus hoe rot de situatie nu ook is, jij maakt het minder rot voor haar en je bent goed bezig.

36 likes

Dit had ik ook. Volgens mij heb ik opgelost doordat ik gelukkig nog ergens anders ingelogd stond. Email adres veranderd of zelfs telefoonnummer gekoppeld en toen ging het goed.
Anders facebook berichten met situatie?

Bij mijn broertje werken die van de lidl het allerbest, wat raar

Dat kan ik inderdaad mss eens proberen.
Ik was overal uitgelogd? En kan er dus nergens meer in.
Echt anders weet mijn pc alles over mij, linken ze mijn fb op mijn werk en insta en… Maar nu opeens is het goh goh we weten niet wie jij bent.

1 like

Het huis is een grote bende, moet een monster afwas doen, stofzuigen, was opvouwen, wc schoonmaken en misschien nog even de keukenvloer dweilen. En dat voor 2 uur vanmiddag want dan komen mijn ouders langs :+1:t2:

2 likes

Het is gebeurd. Ik heb een scrunchie gekocht.

14 likes

Als je nu begint kan het nog lukken! Niks zo vervelend dan afkeurende blikken van ouders.

Ja echt stom van facebook. Kan ook zo zijn dat ze om identificatie gaan vragen.

1 like

er is van zondag tot vanochtend familie bij me geweest en vanavond komen m’n ouders en die blijven t/m maandag. echt heel fijn dat ze me komen opzoeken allemaal maar ik heb zo’n behoefte aan even een dag voor mezelf :weary: ik moet nu de hele tijd gastvrouw zijn en ook gewoon werken natuurlijk. maar als ik dit denk voel ik me weer ondankbaar want het is natuurlijk ook wel heel leuk dat ze er zijn. maar toch, blegh. ben nu snel m’n appartement aan het opruimen en schoonmaken en daarna ga ik in bed netflixen denk ik, even opladen halleluja

Heb je destijds je oude e-mailadres gekoppeld aan een ander emailadres? Dan zou je het wachtwoord van de oude kunnen veranderen lijkt me.

1 like

neen jammer genoeg ook niet. Heb al geprobeerd om terug toegang te krijgen tot dat oude e-mail adres maar lukt ook niet. Heb al zo’n verificatie dinges van microsoft doorlopen ( meerdere malen) maar wordt niet goedgekeurd.
Is ook echt een oud e-mail adres en ik weet niet meer naar wie ik toen laatst heb gemaild.

Kan je wel inloggen op je laptop? Dan kan je daar toch klikken op wachtwoord veranderen?

1 like

Aii, ik denk dat je dan inderdaad Facebook kan berichten zoals eerder genoemd ipv een nieuw account aan te maken. Dat je opeens overal bent uitgelogd klinkt ook niet erg goed eigenlijk.

1 like

Ik heb een nieuwe broek aan, met ruitjes maar het is zo uit m’n comfort zone, dat ik nu niet weet of ik het uit wil trekken of het toch aan laat om eraan te wennen :sweat_smile:

1 like

Ik wilde vandaag tijdens werk naar de algemene politieke beschouwingen kijken maar ik ben mijn oortjes vergeten. Dan ga ik het maar volgen via de liveblogs maar dat is veel minder sensationeel :no_mouth:

Neen ik kan nergens meer inloggen. Niet op gsm, ipad thuis, laptop werk :expressionless: Dus waarschijnlijk of heel lief praten tegen facebook of een nieuw account maken maar dat wil ik niet ( stampvoetende kleuter hier)

Ik heb net zo’n waterkoker gekocht en ben er veel te blij mee

18 likes

Volgende week dinsdag ga ik smorgens vroeg met de trein naar Baden-Baden. Waar m’n jongste dochter stage loopt. De trein reis duurt 7 uur ofzoiets. Overstap in Arnhem en Düsseldorf. Ik vind het zo leuk en spannend. Ik blijf een nachtje slapen bij haar en dan ga ik woensdagmiddag weer terug.

27 likes

Wtf ik zit ‘De bloemenstal’ te kijken, en Nicoline sprak een vrouw aan die een bosje bloemen voor zichzelf kocht, en het is echt toch niet normaal wat voor vragen die Nicoline haar vervolgens allemaal stelt?!

Ben je getrouwd?
Ben je eenzaam?
Heb je een vriend?
Waarom niet?
Ben je gescheiden?
Waarom ben je alleen?
Was best een heftig huwelijk heh?

Wtf laat dat mens gewoon gvd even een bos bloemen kopen voor zichzelf zonder al haar levens trauma’s op te rakelen wtf!!

28 likes

Ziet er fancy uit maar is echt een hel met ontkalken.

2 likes