Wat je even kwijt wilt #3

Volgens mij is mijn haar nog nooit zo snel droog geweest.

2 likes

Nee is er al een tijdje, ben lekker geinfluenced door het forum. Het is gewoon citroenlimonade maar wel heel lekker, zeker bij broodje falafel met veel hete saus haha

1 like

Ja ik weet indd bij mij dus ook niet hoe het kan. Het is niet zo dat ik van ál die mensen hun facebook heb bekeken ofzo haha.

Ah maar dat is ook gewoon lullig van hem dan! Ook al kende hij je niet, dan had hij toch gewoon normaal kunnen antwoorden? :sweat_smile:

2 likes

@boemboem ahh ik zie dat je bij Mar.i.na beach cl.u.b bent zo leuk !

1 like

Hahaha ik dacht net dat ik een alarm hoorde
Was het een krijsend kind in de straat
:sob:

10 likes

Omg hahaha jongens wie heeft dit gedaan. Ik ben een basic bitch :heart:️. nav mijn vraag

Mijn dag kan nie meer stuk

80 likes

29 likes

Ik wou dat Iemand van Mn vrienden ook blowde, ik deed dat vroeger samen met een vriend maar die woont niet meer in NL en het is zoveel beter met iemand die er into is.

3 likes

Wat zijn dé must haves van Charlotte Tilbury?

Flawless filter!

Wat lief dat je het nog laat weten! Blij dat het je goed doet :slight_smile:

1 like

haha dit probeerde ik vanmiddag ook te doen!! maar lukte me niet :frowning:

Echt hè! Heb nog over van gister, dus steek er zo eentje op, maar het is zoveel saaier in Mn eentje. Dan maar n goeie comedy vinden.

1 like

@liefsjenneke Gefeliciteerd! :tada:

M’n vriend kwam thuis verontschuldigend dat hij morgen toch de hele dag moet werken - iets wat ik alweer compleet vergeten was. Ik laat hem zich lekker schuldig voelen zodat hij lief doet (hij is nu pizza halen) maar ik was sowieso van plan morgen de hele dag OITNB te kijken hehehehe

25 likes

Fijn dat je je nu gekalmeerd voelt. Uiteindelijk moet je ook doen wat voor jou het beste aanvoelt. Nu heb je hierdoor wel een antwoord gekregen en kun je het ook afsluiten.

1 like

Haha ja dat is een goede tactiek :smiley:

Ik heb even een vraagje voor een vriendin van me:
Ze gaat volgend jaar een master aan de universiteit volgen maar heeft toch besloten dat ze rechtsgeleerdheid heel leuk vindt en daar een toekomst inziet. Daarom wil ze tijdens haar master het liefst alle propedeuse vakken van rechten halen door deze te gaan volgen als bijvak-student en vervolgens de rest van de bachelor volgen via de Open Universiteit. Dit scheelt haar enorm in kosten want ze moet anders het instellingscollegegeld betalen omdat ze dus al een bachelor heeft voltooid.

Heeft iemand hier ervaring mee? De universiteit heeft ze al een bericht gestuurd maar dat is nog even afwachten.

Ik kan die roze niet meer zien op bol sinds gisteren, dus misschien hebben ze er meer verkocht dan ze er hadden en duurt het nu wat langer? Wel gek dat je dan geen mailtje gekregen hebt!

Hahaha Utrecht woon ik, dus moeilijk als je in NL woont om verder dan 200 km te wonen!

1 like