Nee, dat is niet onredelijk. Jij hebt gewoon recht op €400 borg. Alleen weet ik niet hoe je dat zo makkelijk bij hem kan afdwingen.
Dankjewel!
Ik hoop ook dat het te doen gaat zijn om het vanavond te vieren met vrienden en familie. We doen het mooi rustig aan in ieder geval haha!
@Barbie ik vind dat jij gewoon recht hebt om nu die 400 euro terug te krijgen. Inderdaad ook omdat het huis in perfecte staat was toen je wegging, je uberhaupt niet weet wanneer en of hij ooit eruit gaat en in welke staat het huis dan is.
@liefsjenneke Gefeliciteerd! Wel lekker dat je het 's avonds viert, hopelijk is het dan al een beetje afgekoeld, veel plezier!
Ja precies dat! Dalijk woont hij er nog 10 jaar ofzo. Ik heb het idee dat het gewoon een macht ding voor hem is.
Oh en gefeliciteerd hé
O
Ik heb dus half mei de Celine Trio gekocht, bij aankoop had hij aan de zijkant al een paar rimpeltjes in het leer, maar nu ik hem iets vaker gebruik door de vakantie, worden die rimpeltjes echt vrij grof en ga ik me eraan storen. Stel ik me aan of vinden jullie dat ik er mee terug moet. Ik vind het zo zonde, want de rest ziet er nog perfect uit. Ik stop alleen mijn telefoon in het voorste vakje.
Ik doe geen rare dingen mee, ben zuinig en heb hem hooguit 10 keer gedragen.
Huh nee dit is totaal niet onredelijk! Als hij daar alleen wil wonen moet ie ook alleen die borg dragen en jou gewoon terugbetalen.
Nee, dat heb ik 1x eerder gedaan. Dat werd mij niet in dank afgenomen. Vandaar ook het gedeelte dat ze zoveel energie kost.
Sorry dit klonk misschien botter dan ik het bedoel🙈 het zou een hele goede oplossing kunnen zijn, maar helaas nu niet.
Zo interpreteerde ik het niet hoor. Maar wat stom dat ze reageert.
Ja, soms vraag ik mij af waarom ze nog een vriendin van mij is. Alleen is de situatie nu zo dat ik het niet over mijn hart kan krijgen om de vriendschap te stoppen/dood te laten bloeden etc.
Wow, gewoon echt wow. De fiets van mijn moeder is nog niet af. Fietsenmakers zijn zeker naar het strand gegaan ofzo. Wel heel slecht dit.
Wat zijn hagelkanonnen ?
En Groeten van Max dan? Dat is echt mijn lievelings.
Jeetje klinkt wel heftig.
Misschien dat diegene over een tijdje wel weer open staat om je berichtjes te lezen. Wellicht kun je over een paar weken eeen mailtje sturen waarin je zegt wat je nog wilt zeggen. Kun jij er rustig over nadenken en diegene heeft het dan misschien ook wat laten bezinken.
Op het moment lijkt het me dan idd het beste om even niks te doen.
Ik hoop dat je weekend weg afleiding biedt, want dat is wel heel fijn.
Je mag me altijd een pb sturen
Prima,zolang wij je bruidsmeisjes maar mogen zijn
Die ‘pompen’ warme lucht naarboven zodat hagel smelt en de gewassen van boeren niet kapot gaan door de hagel.
12.000 stappen gezet vandaag, ik ben niet goed
Grapje, 13.000 zelfs
Pffff het is zo warm en ik heb nog geen avondeten in huis, ben nu aan het twijfelen (ook door de huidige temperatuur van 35 graden)
- Naar de supermarkt fietsen (iets meer dan 20 minuten in totaal) en eten koken
- Pizza bestellen en afhalen bij een Italiaans restaurant wat in totaal ongeveer 8 minuten fietsen is
0 stemmers
Ik heb gestemd op supermarkt, maar met koken bedoel ik wel een salade of zoiets. Dus geen oven aan of boven een warm fornuis hangen.
God deze treinreis terug naar huis is zo verschrikkelijk. Heel lang op een megadruk en heet station van Hamburg vastgezeten omdat onze trein vertraging had. Uiteindelijk aansluiting gemist en nu kunnen we gelukkig nog thuis komen, maar dan heb ik wel in 10 verschillende treinen gezeten vandaag :")