Ja een lang weekend vrij idd, echt lief van mn baas!! Hij zei: ‘Anders val je zo van het een in het ander.’
Dankjewel
Omg en ik ben ook nu M&M’s aan het eten zonder kiespijn. Jeej vandaag is een goede dag qua pijn.
Blij. Nou dat was wel weer genoeg vandaag over mijn kiespijn.
Gefeliciteerd! Als je het leuk vindt, kun je ook je verjaardag invullen op je profiel. Dan komt er automatisch een verjaardagstaart bij je naam te staan als je jarig bent.
Je gaat naar je profiel > voorkeuren > account > en dan onderaan.
Haha maar dit kun je niet zeggen zonder het kaartje te showen he
Dankjewel!
En haha wat lachen dit, een taartje naast mn naam! Wat geef jij mij trouwens goede tips vandaag, thanks!
Morgen OITNB nieuw seizoen met een vriendin kijken, maar heb het laatste seizoen nooit afgekeken omdat ik het saai vond. Dus dat probeer ik nu te doen, maar ik kijk veel liever Max, zoals We Zijn Er Bijna.
Gefeliciteerd!! Geniet van je lange weekend!
Dankjewel!
Wow, daat zou ik ook verdrietig om zijn. Ik vind het nu al vreemd dat sommige vriendinnen me niet hebben gefeliciteerd, maar je eigen vader is gewoon erg verdrietig. Het duurt een paar seconden om iemand een berichtje te sturen, een paar!
Ik hoop dat je ondanks dat toch nog een leuke dag hebt gehad.
Dankjewel
Dankjewel!
Hahaha oké oké maar ik haal hem wel zo weer weg:
wegggggg
Ik zeg net tegen m’n zusje dat ik zo opgezwollen ben dat ik een paar maanden zwanger lijkt.
Zij: ik ook
???
Serieus chick je bent 2x zo dun als ik, je hebt size zero, en iedere keer als ik je zie ben je nog steeds zo plat. Oké dit klinkt best negatief maar ik snap serieus niet hoe je jezelf, met zon strak figuur, opgezwollen kan vinden? Ik kan mijn buik met 2 handen vastpakken, jij met 2 vingers.
Einde rant.
(Ik heb dit wel dat aardiger gebracht aan haar dan dat hier staat, no worries.)
Noooo hahahahah dit is echt het ergste kaartje ooit maar wel heel erg grappig. Nu wordt de druk wel hoog om met een geniaal cadeau te komen he.
Retegoeie luiers, billenzalf, een aap
Yes, Action had nog zwembadjes en 1 die precies groot genoeg is voor het balkon dus ik ben blij
Kan je zo’n soort jurkje goed laten innemen (bij de taille/buik) door een kleermaker?
Geen dank. Ik maak me zorgen om je de laatste tijd, net als meer mensen hier denk ik. Je hoeft natuurlijk ook geen antwoord te geven op m’n andere vraag, maar hoop wel dat je iemand in je privé-omgeving hebt die je in vertrouwen kan nemen over je klachten. Veel sterkte
Hier ( midden Zeeland ) is het aan het rommelen, de wind trekt aan en de hagelkanonnen gaan aan. Zou er regen komen?!