Wat je even kwijt wilt #3

Het is een beetje een shady gebied. Volgens mij kan het wel gevolgen hebben als je dat doet, want je verzwijgt dan een schuld. Het is alleen de vraag of ze er achter komen. Sommige starters doen het wel, maar het wordt niet geadviseerd. En daarbij: Het is er ook met een reden. Je moet uiteindelijk wel je hypotheek en je studieschuldlasten kunnen betalen straks (en nog een leuk leven hebben).

1 like

Ik ging vannochtend lekker even tussen de bejaarden sporten. Althans, dat was de bedoeling. Blijkbaar was mijn superknappe sportschool-hunk er ook. Nu is mijn hele training mislukt want we hebben een uur gepraat :’) Ik kan slecht lekker squatten en lelijk kijken terwijl hij naast me staat… En ik ben erachter gekomen dat hij 45 jaar is, terwijl hij er uitziet aslof hij 33-35 is ofzo :scream_cat:

2 likes

Ja goed punt. Ik heb op zich nog wel een gangbare maat (80D), maar ben niet heel makkelijk als het op bikini’s aankomt. Maar ja, ik gebruik hem ook weer niet zoveel, dus een oude kan nog wel twee jaar mee gaan ofzo.

Ik heb daar ook een keer voor gekeken maar vond het toen vrij duur. Waar ga je dit doen?

Ik heb een hele domme vraag, maar hoe kan ik precies bij de topics uit het members only gedeelte komen? Ik heb de toestemming wel, maar ik was bijvoorbeeld op zoek naar het opbiechttopic en dat kon ik nergens vinden :frowning:

omg ik wilde nog aan je vragen of je die administratie nog deed, serieus… op zo’n manier gewoon op gestuit, wow. dat zou ik wel behoorlijk lomp willen noemen om dat zo te laten gebeuren. succes met dit interessante gesprek!

1 like

je schoot uit?

1 like

Wisten jullie dat er first date hotel afleveringen zijn? Ik vind dat soort programma’s echt fanfreakingtastisch

1 like

Iemand wellicht nog tips voor leuke steden waar het niet te warm is om deze vakantie te bezoeken? Ik zat zelf te denken aan Wenen maar ga nu een beetje twijfelen en tips zijn altijd welkom. Londen en Berlijn zijn we al geweest.

Bedankt, maar hoe kom ik precies op dat members only gedeelte uit? Want ik heb dus de toestemming en ik kan wel de groep van FFregulars aanklikken, maar ik zie alsnog geen topics die bij het members only gedeelte horen zoals het opbiechttopic. Waarschijnlijk kijk ik ergens over heen sorry…

Jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt - sterkte!

1 like

Oh nee! Misschien heb ik erover heen gelezen, maar waarom zijn jullie naar het ziekenhuis gegaan? Veel sterkte

1 like

Jeetje heel veel sterkte! Hopelijk valt het mee en wordt het duidelijk waar de oorzaak ligt van zijn klachten.

1 like

@Lula @anon68622085 Oké mijn hoofd is duidelijk een warboel… Bedankt!!

Ik ga straks weg en kom pas volgende week zondag weer thuis. En omdat ik inpakken natuurlijk altijd tot het laatste moment uitstel, kom ik er net achter dat ik amper nog schoon ondergoed heb… lekker bezig.

1 like

Jeetje, hopelijk valt het mee. Sterkte!

1 like

Sterkte !

1 like

Het is 27 graden in huis… ik ga echt kapot. :frowning:

Wellicht heb je hier niets aan, maar ik heb redelijk recent een huis gekocht en niets gezegd over mijn studieschuld. Met het geld dat ik op mijn rekening heb, kan ik hem wel meteen aflossen, maar ik vind dat onzinnig omdat er geen rente over loopt en ik het geld goed kan gebruiken voor ons huis. De reden dat ik er niets over gezegd heb, is simpelweg dat ze er niet om hebben gevraagd. Aan mijn vriend werd gevraagd of hij schulden had, hij zei nee. Aan mij vroegen ze niets. Ze zouden het wel kunnen zien, omdat mijn hypotheek bij mijn eigen bank loopt en ik al maandelijks (vrijwillig) aflos. Wij hebben overigens ook geen NHG, omdat we erboven zaten.

Edit: de gevolgen weet ik dus niet, maar ik maak me er niet echt druk om, omdat ik anders meteen volledig ga aflossen.

3 likes