Wisten jullie dat er first date hotel afleveringen zijn? Ik vind dat soort programma’s echt fanfreakingtastisch
Iemand wellicht nog tips voor leuke steden waar het niet te warm is om deze vakantie te bezoeken? Ik zat zelf te denken aan Wenen maar ga nu een beetje twijfelen en tips zijn altijd welkom. Londen en Berlijn zijn we al geweest.
Bedankt, maar hoe kom ik precies op dat members only gedeelte uit? Want ik heb dus de toestemming en ik kan wel de groep van FFregulars aanklikken, maar ik zie alsnog geen topics die bij het members only gedeelte horen zoals het opbiechttopic. Waarschijnlijk kijk ik ergens over heen sorry…
Jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt - sterkte!
Oh nee! Misschien heb ik erover heen gelezen, maar waarom zijn jullie naar het ziekenhuis gegaan? Veel sterkte
Jeetje heel veel sterkte! Hopelijk valt het mee en wordt het duidelijk waar de oorzaak ligt van zijn klachten.
Ik ga straks weg en kom pas volgende week zondag weer thuis. En omdat ik inpakken natuurlijk altijd tot het laatste moment uitstel, kom ik er net achter dat ik amper nog schoon ondergoed heb… lekker bezig.
Jeetje, hopelijk valt het mee. Sterkte!
Sterkte !
Het is 27 graden in huis… ik ga echt kapot.
Wellicht heb je hier niets aan, maar ik heb redelijk recent een huis gekocht en niets gezegd over mijn studieschuld. Met het geld dat ik op mijn rekening heb, kan ik hem wel meteen aflossen, maar ik vind dat onzinnig omdat er geen rente over loopt en ik het geld goed kan gebruiken voor ons huis. De reden dat ik er niets over gezegd heb, is simpelweg dat ze er niet om hebben gevraagd. Aan mijn vriend werd gevraagd of hij schulden had, hij zei nee. Aan mij vroegen ze niets. Ze zouden het wel kunnen zien, omdat mijn hypotheek bij mijn eigen bank loopt en ik al maandelijks (vrijwillig) aflos. Wij hebben overigens ook geen NHG, omdat we erboven zaten.
Edit: de gevolgen weet ik dus niet, maar ik maak me er niet echt druk om, omdat ik anders meteen volledig ga aflossen.
Zal ik gaan skeeleren? Wil iets doen en bruin worden, maar wil niet zonnen.
Oeh wat is er gebeurd? Sterkte<3
Zelfde als met ‘op zoek’ en ‘opzoek’ denk ik. Mensen halen gewoon twee werkwoorden door elkaar.
Die zin die jij deelt is wel echt een dieptepunt trouwens, haha
Ja dit postte ik laatst ook al, ik snap het echt niet.
Omg een bus die normaal stopt waar ik eruit moet stopte daar niet meer en nu ben ik helemaal aan de andere kant van mijn dorp:face_with_symbols_over_mouth:_Cursieve tekst_
Wel raar advies want het zou me niets verbazen dat er dan mensen zo dom zijn maximaal te lenen voor hun hypotheek en vervolgens in de problemen komen als ze moeten beginnen met het aflossen van hun studieschuld