Ik heb mijn chocolade in de koelkast gelegd.
Soms is het heerlijk om mee te “rappen” met 90’s hiphop <3
Ja heb ik nu ook gedaan
Same.
Vond de vorige ook saai.
Eens, ja.
Naah wat een tering debiele mensen zijn er toch, ik liep net op straat en ik werd gewoon keihard bij m’n kont gegrepen
En daarna snel wegfietsen ja tuurlijk joh lafaard, heb hem echt hard nageschreeuwd
Ff serieus ik zat net te denken pff oké hopelijk valt niemand me lastig (want had sportlegging aan met hoodie), fietst er eerst iemand langs die OEHHH zegt. Dus ik zei al meteen van houd je mond man idioot
Nah en toen dat jochie op de fiets??? Was ook echt 16/17 ofzo en ook in z’n eentje? Niet dat ik nou liever een groep van die idioten had gehad, maar je bedenkt dus ook zelf van: goh laat ik is iemand op straat bij d’r ass grijpen
Ik vind die gepersonaliseerde bagdes echt super leuk!
Ik weet niet wat iedereen tegen tele2 heeft, zit er al 5 jaar bij en ben nog nooit gebeld. Twee x een abo met telefoon gehad en een lange tijd simonly.
Enige wat ik haat aan tele2 is de klantenservice bellen; die mensen daar lezen gewoon voor wat op internet staat. Kan ik ook nog wel.
Maar in de winkel helpen ze prima. Heb altijd overal bereik, 4g. En nog nooit een verkeerde factuur ontvangen.
voor iedereen met een haat voor de slightly smiling face
Echt erg, sommige mensen zijn toch echt niet opgevoed.
Toen ik dit zag dacht ik dat er 20 stukken vlaai stond door de (!!) hahaha en het enige wat ik dacht was wow you go girl!! zegt meer over mij dan over jou hahhaha
- Schoenen uitdoen op een lange vlucht is best oké als je geen stinksokken hebt en je gewoon normaal gaat zitten.
- Schoenen uit in het openbaar is altijd vies, ook in het vliegtuig.
0 stemmers
9/10 keer weten mensen zelf niet dat ze stinkvoeten hebben (of ze hebben er schijt aan?). Ik zat van de week in de bioscoop en iemand had het lef z’n schoenen uit te trekken. Die dag was het 34 graden en het rook niet bepaald fris.
Ik ben niet zo bekend met netflix ondanks dat ik al 2 jaar een abbo heb.
Dus…weet iemand een feel good movie ( mag Nl en romantisch)
Of weet iemand een tranentrekker?
Ik weet nog niet welke kant mijn avond opgaat en welke het dus gaat worden
Bridget Jones
Ik heb pas sinds een paar weken voor het nummer Despacito voor het eerst gehoord en nu ben ik helemaal fan tot grote frustratie van de rest van de wereld ( inc mijn buren) voor wie dit nummer kapotgedraaid is
The Holiday (deze film is het antwoord op alles)
Mr. Napkin head
Iemand tips waar ik nu nog zo’n korte legging om onder een jurk/rok te dragen kan kopen? Vind er wat op Asos maar die zijn 20e, vind ik wel duur, verder uitverkocht…