Met m’n vriend. Kan er wel redelijk over praten maar wil zijn vakantie ook niet verpesten.
Ik denk niet dat je dat doet. Succes ️:heartpulse:
Ik ben een weekje in mijn eentje in Berlijn (hoewel een van m’n beste vriendinnen hier woont en we hebben wel een paar dagen samen doorgebracht, dat was fijn) en ik ben extreem blij, ik voel me zo thuis en helemaal mezelf.
Ik heb lekkere trek, maar ik heb niks in huis. Alleen watermeloen, maar dat is te gezond. Ik wil eigenlijk gewoon een broodje frikandel speciaal. Of een big mac. Of van die licht bruintjes koekjes
Update: ik heb dit gevonden in m’n vriezer It will do
Dikke knuffel! <3
Van mijne heb ik nog geen foto, maar dit soort: https://www.lettersandlights.nl/product-categorie/boekenlegger/ Alleen dan met andere bedeltjes enzo.
Alle buren hebben hun deur dicht Tis nu juist zo heerlijk fris.
Ik vind dit rare chemische stokbroodje altijd zo lekker. Veel lekkerder dan zou moeten.
Nu ben ik heel jaloers op je.
Als je de politie belt ivm geluidsoverlast, moet je dan eerst zelf aan de desbetreffende persoon hebben gevraagd of de muziek zachter of uit kan? Of kan je gelijk de politie(geen spoed, wel politie)bellen?
Oké dank je! Ik kijk het nog heel even aan. Ze draaien ook alleen maar Nederlandstalige muziek Helpt de zaak ook niet
Altijd carnavalsmuziek, Nederlandse volksmuziek/smartlappen of slechte eentonige electronische muziek voor mensen met stampvoeten en uitpuilende ogen of famke shit.
Ik ga binnenkort een Spice Girls tshirt kopen. Gewoon omdat het kan.
Oh ik wil dit ook! Waar ga je er een kopen?
Ja normaal heb ik dat niet; echt nooit! Komt denk ik ook vooral omdat het voor mij een nieuwe groep is ofzo? Bijna afgelopen dus heb bijna rust
Veel plezier!
AliExpress
Er is hier ergens een feestje. Althans dat denk ik want het is nogal ver weg en best tam gelukkig. Maargoed ze draaien de macarena. Dus nu lig ik in bed dat dansje steeds mee te doen zover het kan
Eeeey macarena
Hij was totaal niet mijn type maar doordat we zo anders waren vond ik juist dat we wel interessante gesprekken hadden. En daardoor was het wel heel gezellig.
We zijn naar een alternatieve kroeg gegaan waar ik het altijd heel chill vind. En daar was nog een andere man waarvan ik weet dat hij me leuk vindt. Dus die kwam meteen naar me toe om me de liefde te verklaren haha. Was een beetje ongemakkelijk maar wel schattig. En verder was het gewoon een leuke avond. Ga hem niet nog een keer zien maar dat is ook niet erg. En terwijl ik naar huis liep kreeg ik een bericht van een andere tinder match. En dat was ook meteen een kort maar heel leuk gesprek. Dus wie weet ga ik daar binnenkort een keer mee afspreken.
Wow jongens, zou dit betekenen dat ik nu dan echt ga daten? Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken.
En dit alles naar aanleiding van een collega die zei dat ik maar moest gaan tinderen, Wat zal hij trots op me zijn als hij dit hoort!
Ik heb net weer herondekt waarom wodka leuk is en wijn de duivel. Ik heb wijn gedronken en ik ben net omgeslagen van happy drunk naar sad drunk die over straat loopt te snotteren over een ex
Maar!!! De wijn was wel gratis, dankjewel barman!!!
Lol net bijna getongd met een man van in de 60… alleen niet gebeurd omdat ik hem niet meer kon vinden lol
En ik was al een paar uur alleen dus uber naar huis genomen van… 35 euro… m’n hart huilt :’( nu maar een stokbroodje met kruidenboter maken