Wat je even kwijt wilt #3

Maar picnic komt ineens onaangekondigd helemaal niet bij mij langs deze week, stelletje stommerds, terwijl ze me vorige week nog verzekerden dat er ‘alleen een paar kleine aanpassingen’ zouden zijn, en ik woon nog wel buiten de afzettingen :rage:

1 like

Oh voor alle Nijmegennaren picnic schijnt toch niet zo fijn te zijn.

3 likes

Als ik in de Appie-app kijk is elke AH in een straal van 10km morgen open, dus vast ook bij jou in de buurt! Alleen in centrum verkopen ze geen glas deze week.

2 likes

Als je een hotelkamer gereserveerd hebt voor een aantal nachten, hoe erg zit je er dan aan vast?

Voor werk zit ik nu in een hotel, en deze is voor een aantal nachten in de komende maanden gereserveerd, maar ik vind het hier vrééselijk.
Weet niet of ik wel ga kunnen slapen.

Ik heb donkerrood/paarsig daarbij

En bij alle andere kleuren want ben lui

De Jumbo is volgens mij open. Wel aangepaste openingstijden die ik natuurlijk alweer vergeten ben

1 like

Dr is een hele hoop dicht gezet. Ik zou even goed vN te voren kijken waar je heen wilt en of je daar kan komen.

Vanaf de kant van malden is wel ongeveer heel Nijmegen tot het keizer Karelplein onbereikbaar, het radboud bijv. gaat voor alle niet-spoedgevallen dicht omdat er geen doorkomen aan is. En verder wil iedereen lekker naar de intocht kijken en niet bananen bliepen in de aldi denk ik :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik had verwacht dat je allang met hem in Italië zat joh!

1 like

Ik vind lichtblauw/turkoois daar mooi bij maar zwart wel het allermooist.

Ik heb binnenkort een high tea tussen de alpaca’s. Althans ik hoop dat dat doorgaat want er was ook nog tapas en iedereen vond het wat teveel eten dus er gaat vast een keuze gemaakt worden. Haha dit zeg maar:

19 likes

Ik word helemaal gek.
Sinds begin juli ben ik neusspray gaan gebruiken omdat ik naar een festival ben geweest. Festival = veel gras en stof en laat dat nu de dingen zijn waar ik allergisch voor ben. Ik neem al allergiepillen daarvoor maar in extremere omgevingen (waar dus meer stof is zoals een stal of een festival) krijg ik instant last van een verstopte neus.
Nu is die verstopte neus al weken aan de gang. Het is ook een verstopte neus zonder echt snot, het zijn echt puur mijn slijmvliezen/bloedvaten daar(?) die gezwollen zijn.

Die droogte door de warmte zal er ook niet bij helpen. Als ik probeer geen neusspray te gebruiken, dan adem ik door mijn keel en krijg ik een pijnlijke keel door de droogte. Ik moet dus wel door mijn neus kunnen ademen aka neusspray gebruiken aka vicieuze cirkel.

Ik ben echt gefrustreerd want ik weet dat je neusspray niet langer dan een week mag gebruiken :persevere: maar het is dat of amper kunnen ademen. Ik denk dat ik binnenkort maar een afspraak met de huisarts maak :confused:

Ik moet ook een beetje afkicken, echt heel kut. Heb t heel de vakantie gebruikt omdat ik geen zin had om met een volle neus in de club te staan maar nu heb ik wel spijt
Kan je niet zo’n menthol inhaler kopen? Is wat onschuldiger

Ja ik ook ! Heb me nog net niet ingeschreven voor ik vertrek.

1 like

Je gebruikte xylo-neusspray? Trucje wat soms aangeraden wordt is om je flesje elke keer aan te vullen met water, dan laat je de concentratie heel langzaam steeds iets verder zakken tot je alleen nog maar water in je neus spuit.
Je kan misschien ook van je huisarts een corticosteroïdenneusspray krijgen (iets als flixonase), dat werkt ontzwellend op de langere termijn.

2 likes

Ik vind het altijd zo typisch dat vrouwen vaak eerder naar een psycholoog stappen dan mannen. Alsof er onder mannen een groter schaamtegevoel heerst wanneer je zelf iets niet kan oplossen en met iemand anders, een vreemde nog wel, over je gevoelens gaat praten. Dit gaat natuurlijk tegen de machocultuur in die helaas nog duidelijk aanwezig is in de maatschappij

Een vriend van mij liep ook helemaal vast en het heeft maanden geduurd voordat ie echt actie ondernam nadat hij keer op keer beloofde langs de huisarts te gaan. Pas toen ik had aangeboden om mee te gaan en 10x had gezegd dat het geen enkel probleem was, ging hij er eindelijk werk van maken. Terwijl ik naar hem volkomen open was dat ik zelf ook wel eens naar een psycholoog ben geweest en dat het wel een verschil maakte.

Ik geef het echt op. Ik kan maar geen baan vinden. Het is allemaal onbereikbaar qua vervoer of er zijn ik weet niet hoeveel eisen en diplomas nodig. En als er dan eens een vacature is die wel mogelijk is dan word ik niet aangenomen of ze beantwoorden mijn sollicitatie mail geeneens.
Zit er echt doorheen… 28 geen baan… Geen fatsoenlijke toekomst… Geen relatie… Thuiswonend… Amper vrienden… Top leven dit :pensive:

1 like

Wat een kutdag was dit. Vandaag te horen gekregen dat één van mn tantes is uitbehandeld (ze heeft kanker) en tegelijkertijd dat haar zus (mijn andere tante dus) nu ook kanker heeft. Waardoor nu nog maar twee mensen uit die kant van de familie gezond zijn, de rest is allemaal overleden aan kanker. Buiten dat ik super verdrietig ben, ben ik ook gewoon bang dat mijn moeder of mij dat dan ook overkomt.

En ik had net een superlief gesprek met mn date/vriend over onze toekomst. En het kwam toevallig op trouwen. Maar daar werd ik eigenlijk alleen maar heel verdrietig van. Dat zijn familie er dan waarschijnlijk allemaal is, en van mijn familie bijna niemand meer over is.

3 likes

ik snap dat je even baalt, is ook rot!
:pensive:

laat het even een weekendje rusten. maandag weer een nieuwe start <3

1 like

Hee, wat rot :frowning: je hoeft maar een keer beet te hebben natuurlijk! Als ik met je mee kan denken…? Wat voor soort banen reageer je op? Zou je het misschien nog een keer over een andere boeg kunnen gooien met een traineeship/combinatie van werken en leren?

En voor alle punten geldt: 28 is echt nog super jong! Je hebt je hele leven nog voor je :slight_smile: maar wil niet afdoen aan je gevoel hoor, snap dat het mega rot is als het op verschillende vlakken tegelijk tegen lijkt te zitten. Maar wie weet hoe het er over een jaar voor staat :slight_smile: