Wat je even kwijt wilt #3

Ah wat ontzettend verdrietig zeg, heel veel sterkte gewenst. Vind dit soort dingen altijd zo eng om te lezen/horen, het kan iedereen overkomen. Beseffen dat we van het leven moeten genieten… Begrijpelijk dat je die angst nu voelt, maar laat het je leven niet beheersen, geniet van het gesprek met je vriend en probeer die andere gedachtes even naast je te leggen…

Pff… Koester de tijd maar met die tante… veel sterkte gewenst =(
knuffel!

1 like

Ik solliciteer nu eigenlijk al op alles wat enigzins mogelijk is. Ook dingen die totaal iets anders zijn.
De enige traineeship die hier in de buurt zit is de Mac dus dat schiet ook niet echt op. En qua leren/werken of van mijn part bbl zou ik echt niet weten wat ik zou moeten doen. Beroepskeuzetests wijzen steeds hetzelfde uit en dat is niet mogelijk omdat daar totaal geen vacatures in zijn hier.

Misschien is 28 wel jong maar ik kan helemaal niks opbouwen zo. Zak alleen maar dieper in de put lijkt het wel. Zowat iedereen van mijn leeftijd (en jonger) heeft tenminste iets maar ik lijk alleen maar te falen in alle opzichten. Ookal zou ik zo graag ook een keertje gelukkig willen zijn maar dat lijkt onmogelijk. En inmiddels heb ik er ook nog weinig hoop op. Ik heb al meer dan een jaar geen baan…om over al die andere dingen nog maar te zwijgen

1 like

Balen zeg. Welke diploma’s / banen heb je in het verleden gehad?
In welke regio zoek je een baan (fulltime/parttime)?
Zijn er bepaalde dingen die je absoluut niet kan / wil?
Wat zijn je sterke en zwakke punten?
Welke resultaten spreken je aan uit die beroepskeuzetests?

Misschien kunnen we hier wat voor je betekenen.

Heb je andere mensen wel eens jouw sollicitatiebrieven laten doorlezen?

2 likes

Dankjewel voor je berichtje! Inderdaad super eng zo, hoor mn oma vorig jaar op vakantie nog zeggen ‘eigenlijk komen wij er als familie goed vanaf’, en nu dit voor twee van haar dochters… Maar het heeft idd geen zin om er steeds over te piekeren. Mijn moeder en ik hebben altijd gezond geleefd en veel meer kun je ook niet doen denk ik.

Ik zeg het elke week maar ben weer zo toe aan weekend! Ben zo moe en word een beetje gek van mijn werk en de mensen.

Gelukkig werk ik volgende week maar 1 dag :grin:

Oh jeetje sterkte!
Er is niet echt iets wat je kunt doen toch? Dat lijkt me heel erg, moeten afwachten.

Jeej na 4 uurtjes slapen ofzo weer klaarwakker. Wat fijn als je ritme is verpest door ziek zijn. :roll_eyes:

1 like

Ik heb vorige week zelf een defect autolicht vervangen en ben nog steeds trots (niet dat het moeilijk was, maar het idee dat ik het zelf heb gedaan)

12 likes

Deze vrouw is echt mijn voorbeeld. Ze is misschien een beetje gek met haar outfits maar dat vind ik juist zo tof aan haar haha. :heart: Nu weet ik inmiddels wel dat het allemaal wel grotendeels in scene is gezet, zo rookt ze ook niet bijv. maar ze staat wel rokend op foto’s. Maar alsnog haha tof hoor als je eind 80 bent en inmiddels 90, het komt toch ergens weg.

(Ik vind het roken niet stoer hoor maar het gaat om het totaal plaatje)

11 likes

@anon26776401 Ik heb hem ook duidelijk proberen te maken dat veel mensen af en toe in de knoop zitten (including me) en daarbij hulp zoeken. En hij is naar mij toe wel opener omdat ik mijn eigen ervaringen gedeeld heb. Ik hoop alleen maar dat hij snel hulp gaat zoeken want ik weet verder ook niet meer wat ik zeggen moet.

2 likes

Wat een heerlijk begin deze vrijdag ochtend. Worden al een uur lang grapjes gemaakt op kantoor.

1 like

Sorry maar wat een debiele reactie. Is het zo raar om iets interessant te vinden maar dat het tegelijkertijd rauw op je dak valt?

4 likes

Als het kan lekker in bed kruipen met een kopje thee. Beterschap

Mijn broer zegt dat het misschien een goed idee is om een profiel aan te maken bij tinder/badoo voor afleiding en leuke gesprekken. Maar is dat niet heel erg vreemd? Dacht altijd dat het was om te daten of voor seks en daar heb ik echt geen behoefte aan.

Sterkte vandaag, kan me voorstellen dat het een rare datum is. Heb je een beetje afleiding?

Ah damn, sterkte vandaag. :heart:

Ja ja ik lees net dat dit dus sowieso doorgaat. Heb er echt zin in haha. Best leuk begin van een eerste vrijgezellenfeestje. Tweede activiteit is een escaperoom, iets wat ik altijd nog keertje wou doen.

3 likes

Wat een rare vogel is die Martin Vrijland.

Ik heb zo’n slechte nacht gehad en ik moet zo kwartaalcijfers gaan opmaken en doorgeven, maar ik ben helemaal niet scherp en vergeet de hele tijd vanalles. En ik heb al zo’n hekel aan die kwartaalcijfers. :weary:

Sterkte vandaag! Ga je wat anders doen vandaag of heb je een rustig dagje?