Wat je even kwijt wilt #3

Ja snap ik. Ik doe dat wel haha, zou niet snel een barjongen of piloot daten. Je kunt het proberen natuurlijk maar dat zou ik die reputatie toch wel een beetje in je achterhoofd houden, gewoon voor de zekerheid.

Wat ontzettend stom zeg, van haar. Zeker nu je sowieso al door een moeilijke tijd gaat is het echt heel laag van haar om niet op je berichtjes te reageren.

Ik denk dat we van zulk gedrag alleen maar moeten leren wie onze echte vrienden zijn. :heart:

@Fenayi Ligt ook soms echt aan de mesjes hoor. Ik had laatst wegwerpdingen van Wilkinson en had daar wel wat van verwacht (want: merk). Nou, het was een drama. Terwijl ik met de mesjes van de Aldi nooit problemen heb.

Wajo, regen!!

2 likes

Niet uit nieuwsgierigheid, maar om je te helpen: waarom kun je er niets over zeggen? Gebeuren er illegale dingen of wil je het gewoon liever niet kwijt? Want bij dat laatste geldt dat je op dit forum alles kwijt kan hoor, dat kan voor jezelf ook een opluchting zijn :kissing_heart:

2 likes

Omg jaloers

Ja nou, ook drie druppels. Godver.

1 like

Ja klopt. Maar ik ben te skeer voor echte gilette haha. Ik heb normaal die van de dm met 5 mesjes dus een soort van Venus lookalikes. Die zijn echt super fijn. Maar die waren op. Had ook nog andere met 3 mesjes, ook van daar maar die waren zo bot dat ik meteen weer stoppels had. Kreeg het daarmee niet glad. Dus heb nu even tijdelijk wegwerpmesjes van de action en die zijn blijkbaar dan weer te scherp voor me :zipper_mouth_face:

Hahahahahahahhahaha ik lach hier zo hard om. Sorry als t je huis is maar ook dat oprechte commentaar van die vrouw eronder

7 likes

Die kussens in die kastjes boven het bed HAHAHA

12 likes

Oh god, dat lijkt me echt zo kut! Ik snap wel dat je niet altijd kan weten hoe netjes de mensen zijn die je in je huis laat, maar dit is echt compleet onacceptabel. Er is altijd wel een risico, maar dit is geen normaal risico vind ik, zo laat je toch geen enkele plek achter waar je verblijft!? Als het je eigen huis is en je vindt het wel prima zo, oke, maar als het van een ander is kan je dit echt niet maken. Het commentaar van de vrouw was wel hilarisch :joy:

2 likes

Zelfs in de relatief veilige regio’s zijn daar nog elke dag aanslagen of beschietingen, dus dat lijkt me voor iedereen onveilig.

3 likes

Niet uit eigen ervaring maar een EFG’er vond die van die Lidl heel goed. Heb je die al geprobeerd? Ik vind zelf 1 van het kruidvat merk fijn waar je nieuwe op kan zetten maar pff wat prijzig. Ik kon die niet weer vinden en ik kocht er 1 van dacht ik Wilkinson, nou echtniet fijn hoor. Ik ben nou ook weer zoekende en ga binnenkort maar eens die van de Lidl proberen.

1 like

Hahaha Honderden spreken af in koelcel – vrijwel niemand daagt op

"In Sint-Truiden waren ze er helemaal klaar voor. Voor de gelegenheid werd een gele opblaaseend centraal in de koelcel geplaatst. De degustatieschaaltjes waren netjes bijgevuld en de cameraploegen van nationale en lokale zenders stonden ‘de duizenden warmtevluchtelingen’ op te wachten. Ook vele kranten tekenden present.

De verzamelde pers poseerde uiteindelijk zelf voor een selfie, toen de beloofde massa niet kwam opdagen. Ook in andere vestigingen lag de opkomst ver beneden de verwachtingen."

7 likes

Nee die heb ik nog niet geprobeerd. Moet van de week toch naar de lidl dus dan kan ik meteen even kijken. Thanks voor de tip!

Van mij mag je erin. Jouw huisgenoot mag er van mij niet in. Zal ik hem van het dak afduwen?

4 likes

Kweenie of ik dat durf :see_no_evil:
Haha wel lief aangeboden van je, als ik t durf dan doe ik het! :smile:

2 likes

@anon44204370 @Jessa proficiat!
Ik heb het gevoel dat ik iemand vergeet te feliciteren :thinking:

1 like

Ik zou het een genot vinden om dit op te mogen ruimen. Maar dit is echt niet oke

2 likes

Ik ben trots op je dat je dit gedaan hebt en ik denk dat je vriend dat ook is!

@Twijfelaar :heart::heart: voor jou! Wat goed dat je toch al zoveel gedaan hebt, kleine stapjes zijn ook stapjes he!

2 likes