Ah wat fijn!!
Wat voor operatie gaat ze krijgen?
Als je wil mag je me altijd een PB sturen he, ook namens je moeder als ze iets wil weten ofzo.
Oke ik lees bijš vraag beantwoord.
Aanbod geldt nog altijd <3
Ja pff, goede vinden is lastig. Dan maar hopen dat die van de DM weer een optie worden
Haha was ik dat? Die van de Lidl en Aldi zijn ook echt goed. Zowel de scheermesjes met 2 mesjes als met 5.
Nou ik kom net thuis heeft mijn broer dat ook gedaan. En ik nog zeggen watertekort, verspilling. Maar nee hoor hij gaat gewoon door. Erin poepen heeft weinig zin, want dan wordt t gewoon opnieuw gevuld.
Ik heb mn best gedaan, sorry allemaal!
@anon39978576 als je langs komt met je zwembadpolitie neem dan je bikini mee, gaan we meeten
Ik kom wel even testen of het zwembad wel mag blijven staanā¦
Ja zal best kunnen! Ik weetniet of je je forumnaam hebt veranderd? Weet namelijk nog wel de naam die dat zei.
Oh dan was het iemand anders!
Geen succesverhaal hier, want ik slaap goed. Ik weet wel dat veel mensen ook naar de psycholoog gaan voor slapeloosheid, juist om al die gedachtes die jij ook beschrijft beter te kunnen ordenen/niet meer piekeren 's nachts. Misschien is dat iets voor je?
Ik heb zo lekker gegeten, dat ik bijna in staat zou zijn om nog een portie te maken.
Lief ļø
Ah dat vind ik echt rot voor je. En het is niet gek dat je ook graag zoān gezin had willen hebben als dat van je vriend. Soms Ćs het gras aan de overkant ook groener. Jouw gezinnetje (jij, vriend, kindje) wordt vast een heel warme plek waar je kindje fijn kan opgroeien.
Bijna iedereen in Nederland gaat dood aan de warmte, behalve de 2 tropische katten van mij⦠Hoe kan het ook anders. Ze vinden die 38 graden echt helemaal geweldig.
Ik heb ook een tijd slaapmiddelen geslikt. Ik probeerde vaak ontspanningsoefeningen te doen, van te voren te lezen (iets chills, geen thriller ofzo. Een tijdschrift bijvoorbeeld) en niet te denken dat het niet ging lukken.
Dit probeerde ik dan, af en toe lukte het ook (ja sorry kan t niet mooier maken).
Wat ik van mn psycholoog nog voor tips kreeg: piekergedachten nu opschrijven, dan iets anders doen en later slapen, zodat je t kwijt bent (piekerkwartier) en elke spier aanspannen en dan ontspannen, dat hielp me wel redelijk eigenlijk.
Denk dat je hier weinig aan hebt. Maar hoop dat je goed slaapt iig <3
Ahh wat rot! Je mag altijd zeuren hier hoor.
Oh zo kut is dat he! Ik heb dat nu ook. Mijn verstandskiezen zijn getrokken en ik moet antibiotica innemen (en eten ervoor), maar daar word ik zooo misselijk van. Zie er elke keer weer tegenop om überhaupt iets te eten en dan nog die pil te slikken (en 's ochtends en 's avonds om mijn tanden te poetsen en te spoelen, is ook niet al te prettig).
Wat eet jij als je je medicatie moet innemen?
Wat vervelend! Wat bij mij goed helpt zijn mindfulnessoefeningen, in de app buddhify zitten er een paar voor het slapengaan (is gratis of heel cheap, weet ik even niet meer). Verder raad ik iedereen aan om goed naar zān slaaphygiene te kijken. Kun je vast vanalles over vinden online, maar dat gaat om je gedrag en slaapgewoontes. Denk aan dingen als geen schermen/telefoon in het uur voor je gaat opstaan, elke dag ongeveer zelfde tijd op en naar bed, niet nog iets inspannends doen savonds laat of laat eten, bed alleen gebruiken voor slapen (en seks haha). Als ik een tijdje veel problemen met slapen heb ga ik hier weer strenger op en dan gaat het eigenlijk altijd beter! Hoop dat het bij jou snel beter gaat, slaapproblemen zijn zo rot
Jaaa echt he. Banaan is wel een goed idee. Ik heb de eerste dagen alleen vla gegeten, maar dat kan ik nu ook niet meer zien :ā). Maar moe(s)t natuurlijk ook wel zachte dingen eten.
Yes hier ook! Go plantjes!
(En straks weer droog ajb want ik wilde nog een ijsje halen.)
Beter schiet de h&m een beetje op met mijn bestelling. Straks is het weer koud en kan ik die kleren niet meer aan. Langzame lui daar. Andere winkels die ook sale hebben en waar ik tegelijk een bestelling heb gedaan hebben alles al lang verstuurd en die heb ik ook al binnen tis altijd wat daar tegenwoordig. Maar niet bestellen was ook geen optie want kon nergens iets vinden dat ik ok vond en niet meteen 100 euro kost.