Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben echt niet gemaakt om mijn benen te scheren. Had een nieuw mesje en nu heb ik gewoon 3 x in mijn huid gesneden waarvan 1x best diep. De douche leek meer op een horrorscene

2 likes

Ik kan het ook niet zonder mijzelf minstens 1 of 2x te snijden. :’) Je zou denken dat het niet moeilijk is.

1 like

Haha echt he. Ook altijd op dezelfde plekken gewoon. Leer het echt niet :roll_eyes:

Ik denk dat ik bijna niks meer kan eten tot volgende week donderdag door mijn kapotte kies. :cry: Scheelt dat ik toch weinig eetlust heb door de warmte maar toch. Zondag ga ik uiteten… Beter is het dan weer een beetje weggezakt want heb er eerder deze maand last van gehad en daarna ook 2 weken weer niet.

Donderdag gaat hij eruit nml.

@Jessa @anon44204370 Gefeliciteerd!

1 like

Zelfs als de procedure netjes doorlopen is, kun je het nog steeds oneens zijn met de procedure en geldende regels. Maar ik heb dan ook weinig met de ā€˜regels zijn regels’ mentaliteit als het om mensenlevens gaat.

9 likes

Ik heb zometeen tennisles. Dat kan toch helemaal niet?

Ben zo blij met mn nieuwe stoel. Zit heel de tijd rondjes te draaien.

2 likes

Ik vind het echt zielig dat een vriend alleen naar het zwembad is gegaan omdat niemand kon of meewilde. Ligt ie daar zo alleen op een handdoekje daar. Maar ook grappig, zie hem daar al liggen en in zn eentje van de glijbaan enzo omg hahaha. Zo’n type is het ook. Niks mis met dingen alleen doen nee. But still. Ik vind het al helemaal zielig als ik me indenk dat hij daarna alleen een ijsje koopt. Waarom vind ik mannen zo snel zielig/aandoenlijk. En vanavond komt hij waarschijnlijk weer met een verbrande hasses bij mijn ouders aan.

25 likes

Dit is al zo snel mogelijk, ze zitten heel erg vol en ik ga niet vies veel geld betalen voor spoed want ik heb buiten eten om er geen last van. Maar als ik voorzichtig eet en gewoon wat meer vla enz ga eten dan moet ik het eerst wel redden. :slight_smile:

Mijn moeders tumoren zijn zo goed als weg. 15 augustus wordt ze geopereerd. Spannend!

107 likes

Oh nee :frowning: . Maar nu lekker vakantie toch?

1 like

Wat een goed nieuws! Waar gaat ze aan geopereerd worden?

(sorry ik weet nog niet hoe je multicitaat kunt doen)

1 like

Haar borst gaat er af

Heftig. Sterkte! Hopelijk gaat de operatie goed en is ze straks helemaal gezond :slight_smile:

1 like

Ah fijn :slight_smile: sterkte met de operatie.

Ik kocht goedkope schoenen en ze zijn mooier in het echt dan op de foto gelukkig. En voor maar 20 euro :grin:

3 likes

Nee joh die bal smelt toch gewoon?! Ga je erheen?

2 likes

Ik ben op vakantie en het was KOUD in het vliegtuig en het is ZO LEKKER KOUD op de kamer en ik lig op het strand zonder een druppel zweet door de heerlijke WIND (en 29 graden)

Waarom duurt dit maar 5 dagen

Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het weer in Nederland :cold_sweat:

25 likes

Ik heb een ā€˜vriend’ gisteren gefeliciteerd via facebook en hij heeft alleen mijn felicitatie niet geliked. Nu heb ik al een tijd ruzie met zijn beste vriend, dus ik denk dat hij daarom mijn bericht niet liket. Voel me daar echt stom over. Als ik hem in het echt tegen kom maken we gewoon een praatje.

Sowieso liken heel veel vrienden van die jongen die waar ik ruzie mee heb mijn posts niet meer sinds toen. En als ik ze in het echt zie doen ze altijd aardig. Ik weet ik niet waarom ik waarde hecht aan likes, maar het geeft me echt een naar gevoel.

First world problems, hier. Het valt niet mee.

Ja die andere meiden gaan ook, dus denk het wel ja