Ik ben licht beledigd dat ik nog steeds geen regular ben. Hoeveel tijd van mijn leven moet ik hier nog doorbrengen ??
(Dit is een retorische vraag, ik blijf wel geduldig wachten)
Het heeft hier net heel hard geregend en nu heb ik alle ramen opengezet en lig ik lekker met m’n blote tetten op de bank te luchten, GENIETEN
Komt omdat je nog nooit spekkoek hebt gegeten.
Net een dikke regenstorm hier. Was net boodschappen wezen doen en ik dacht even heel dapper te zijn. Beetje regen ga je niet dood aan toch? Tot het zo hard regende dat het water mijn ogen in stroomde en ik allemaal takken tegen me aan voelde waaien. Heb echt even gebeden dat ik niet dood zou gaan. En toen ik eindelijk thuis was, deed de voordeur het niet en moest ik omlopen. Nu doet mijn telefoon raar en heb ik het voor de zekerheid in een bak met rijst gelegd.
Was weer een heel avontuur. Dit was mijn spreekbeurt jongens.
UPDATE OVER TERRAS/SCOOTMOBIEL
Ik had vandaag echt een lange (minder leuke) dag op werk en ik liep naar huis toe en zag dat ze VIJF tafels en stoelen van binnen naar buiten hadden gezet en de buurman z’n scootmobiel 3 huizen verdere hadden geparkeerd.
noooooouuuuuuuuuuuu dr knapte wat in me hoor.
Ik heb alle tafels aan de kant geschoven en hulk style die scootmobiel terug op z’n plek gezet. M’n waterproof mascara liep met straaltjes van m’n kop af maar m’n fucking punt is gemaakt.
godverdomme.
nu kort douchen anders ben ik bang dat @anon39978576 in m’n badkuip komt poepen
groetjes
edit - sorry @Depeche geen idee waarom ik jou gequote heb maar ik kan t nie tmeer aan om het te veranderen
Ja maar dan had ik al meer dan regular moeten zijn. Status obsessed ofso.
Ik was de bal vergeten tijdens het uitlaten van m’n hond. En nou keek hij zo teleurgesteld dat ik maar met m’n teenslippers ben gaan gooien.
terwijl @Mgg ons sate en spekkoek voert. #goals (@Alpacamybags ik weet niet wat een switch is maar je bent ook uitgenodigd!)
Heel erg veel sterkte morgen
Wow een stortbui!
oh dat klinkt leuk! ik ken alleen nintendo 64 want oma hiero (werk in de entertainment industrie die games released haha whoops)
Nintendo Switch. Kunnen we met zn 4 mario karten en vreten.
Misschien kunnen we wat italianen meenemen?
Mario kartel? Ik wist dat het een drugsbaron was.
Kom we gaan NU naar itallie!!!
heheheheheheheheheheheheh
Heel veel sterkte morgen