Wat je even kwijt wilt #3

Enkels - tenen.

Zal ik gaan kijken of er bij de action nog zo’n opblaasbadje is? Of zijn die allemaal uitverkocht?

@Mgg @Alpacamybags @WODKA alle mario kart posts geliked want :heart:

4 likes

@Twijfelaar als blijkt dat zij nu contact met elkaar hebben, zul je sowieso overkomen als clingy ex want dan vertelt ze het toch wel aan hem. Je schiet hier niks mee op, door het te vragen. Het is uit, hoe dan ook. Snap dat je je rot voelt en je hier op focust maar het heeft echt geen zin.

18 likes

Ah dat laatste moet je niet denken. Het is vast heel zwaar voor haar geweest toen je zo ziek was, maar aan de andere kant heeft ze ook een goed voorbeeld gehad van hoe sterk je kunt zijn in zo’n situatie, hoe positief je ondanks alles kunt blijven :heart:

Je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt (scheidingssituatie is heel herkenbaar en ik heb me er ook heel druk om gemaakt hoeveel invloed dat op mijn broertjes zou hebben).

1 like

Mijn jurkje is veel te diep uitgesneden voor op kantoor dus ik ga zo naar binnen sneaken met m’n tas voor m’n borst en hopen dat het niemand opvalt, ik kon vanochtend niet zo snel een veiligheidsspeld vinden dus ik dacht yolooo maar nu zie ik hoe mensen op straat naar me kijken
 oeps

4 likes

Mijn moeder zit nu te zeuren dat het onzin is dat ik zo’n ding wil halen. Mens! Weet je wel hoe warm het hier vandaag wordt?!?!?!

Ik wilde ook al gaan kijken :joy: Al moet ik een babybadje, want klein balkon.

1 like

Je zegt dat zij in de veronderstelling zal zijn dat jij ‘het’ wist, maar wat dan? Dat hij haar volgt? Waarom is dat ĂŒberhaupt een probleem, met iemand volgen is toch niks mis? Ik snap dat het vervelend is dat hij eerst zegt haar niet te gaan volgen en het vervolgens toch doet, maar wat is nou eigenlijk het probleem van dĂĄt hij haar volgt?

13 likes

https://www.etsy.com/listing/617945364/longer-furby

5 likes

What the? :joy::joy:

1 like

hoe sneu ook dat de locatie op “beautybloggersland” staat

3 likes

Heel lief :heart:

1 like

@anon26776401 @Prikkelbaar

Hij is terecht!!! Zo opgelucht. Hij zat buiten op de grond in een hoekje weggedoken, bijna recht onder mijn appartement. Ik dacht eerst nog dat zijn pootjes misschien gebroken zouden zijn, want het is echt een flinke afstand, maar er is niks aan de hand. Hij huppelt weer vrolijk rond hier binnen <3

Ik laat nooooooooit meer 's nachts het raam open staan.

61 likes

Wat ontzettend fijn dat je kater terug is :heart: . Misschien kan je dan beter een hor ofzo plaatsen.

1 like

Maar het is iemand volgen, ik snap sowieso niet dat mensen daar zoveel waarde aan hechten (maar misschien ben ik naief :stuck_out_tongue:).
Als je er toch iemand naar wil vragen, zou ik dat aan hem doen. Hij heeft begrip getoond en jou gezegd dat hij haar niet zou gaan volgen, zij staat daar verder los van.

7 likes

Ik kan niet nadenken met dit weer. Voelt echt of ik al 3 dagen diehard aan het festivallen ben. Gaat vast goed straks met mijn werk :+1:

@Fukaeri Fijn dat ie er weer is!

1 like

hahahahahaha

Die sluit ik wel op in de kelder.

Daar is het ook koel

1 like

Zo’n kutgevoel haha. Ik had het toen met Pinkpop heel erg. Kon toen op dag 3 niet meer nadenken :joy: Inderdaad dat ‘ben ik dronken?’ Gevoel.

1 like