IS DIE ER VANDAAG?
Heb ik ff geluk dat ik thuis werk vandaag
IS DIE ER VANDAAG?
Heb ik ff geluk dat ik thuis werk vandaag
Ja, gelijk oversteken. Wel zorgen dat hij niet die vriendin kent en haar lastig kan vallen.
Ooooh vandaar. Door het grijze lijkt het net alsof ze nog niet behaald zijn. Dank voor je reactie.
Ik dacht dat het brons, zilver en goud was (@Lula) ? Vandaar dat sommige geel (goud) zijn en andere grijs (zilver).
Oooooh, is het zílver. Die link had ik al helemaal nog niet gelegd. Jemig
Mijn plan ook (oke, na winkel - fysio - duik in zwembad en de laatste 13 reasons) hahah
Thuis ‘werk’
ik vind het dieptriest dat je je als nieuw forum wilt profileren aan de hand van zo een onnozel topic terwijl er veel meer te beleven zou moeten zijn dan wat op Mascha te zeiken
Ben op weg naar Brugge voor een lang weekend. Heeft iemand nog tips voor absolute must-sees?
Mijn vriend snapt zo weinig van het leven met z’n “waarom doe je chips in een kommetje als je toch de hele zak opeet?”
Huh? Welke url staat waar? Is dat een Facebookpagina? Beautybloggersland?
Same ik heb nu maar een constructie gebouwd met paperclips, het enige wat ik kon vinden om een soort van te voorkomen dat m’n gehele voorgevel straks zichtbaar op m’n bureau ligt.
Ik heb net ingelogd op wtf en blijkbaar hebben de makers van wtf het afgesproken met hearst
Ja wij ook. Maar de url was ellegirltalk.nl. Niet ellegirlforum.nl. Die hebben ze blijkbaar zelf geregistreerd en doorgelinkt.
Herinner me daar straks ook even aan! Wil het wel zien ja haha
Op m’n nieuwe werk is iedereen geshockt door de hoeveelheid make-up die ik draag (met dit weer) maar ik was zelf wel trots wat ik in 15min op m’n smoelwerk weet te creëren met een miljoen producten?
@Madrid Hoe voel je je vandaag? Zo vervelend voor je dat je zo’n last van het één en ander hebt! Weet iemand in je omgeving van je klachten en gedachtes? Je broer bijvoorbeeld?
Ik wil dat too good too go hier ook een ding word…
Ik ook! Vind het zo’n tof initiatief, meteen de app geïnstalleerd toen ik er voor het eerst over las, om vervolgens meteen teleurgesteld te raken over dat mijn stad/omgeving er niet aan mee doet (al had ik dat kunnen verwachten haha). Hopelijk snel!