Wat je even kwijt wilt #3

Het is fucking warm hierbinnen MAAR WIE HEEFT ER STIJVE TEPELS?!?! :woman_shrugging: Lijf, wat de fuck.

9 likes

Ik woon op 20 minuten fietsen afstand van de dichtsbijzijnde ijsboer :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Ik mis mijn ijsjes en koud water haha!
Wel veel aanspraak van mensen met ‘wat is het warm hè’ haha ja i knowww ("je hebt het wel warm zeker?) maar bedankt voor de zinvolle opmerking

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

:frowning: nooo dit is niet verantwoord gewoon. Zielige jij! Ga zelf ijsjes maken?

Hahahahahaha

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Haha vrienden van me hebben net een baby gekregen en ze hebben echt het raarste geboortekaartje ooit gemaakt??? Past wel helemaal bij ze hahah

1 like

Serieus dit had ik gisteren ook de godsganse daggg

1 like

Ik ben vandaag jarig en het is mn laatste dag op mijn werk…ik ga volgende week woensdag ergens anders beginnen…

Tis echt een rare dag. En mn (oud-)collega’s hebben mij chocolade als afscheid gegeven, chocola! Liefde <3

12 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Duif en @Colaatje wat lief, dankjulliewel!

1 like

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!

Ja een lang weekend vrij idd, echt lief van mn baas!! Hij zei: ‘Anders val je zo van het een in het ander.’

Dankjewel :smiley:

1 like

Omg en ik ben ook nu M&M’s aan het eten zonder kiespijn. :heart: Jeej vandaag is een goede dag qua pijn. :slight_smile: Blij. Nou dat was wel weer genoeg vandaag over mijn kiespijn.

1 like

Haha maar dit kun je niet zeggen zonder het kaartje te showen he :joy::joy::joy:

2 likes

Dankjewel!

En haha wat lachen dit, een taartje naast mn naam! Wat geef jij mij trouwens goede tips vandaag, thanks! :smiley:

3 likes

Morgen OITNB nieuw seizoen met een vriendin kijken, maar heb het laatste seizoen nooit afgekeken omdat ik het saai vond. Dus dat probeer ik nu te doen, maar ik kijk veel liever Max, zoals We Zijn Er Bijna.

9 likes