Wat je even kwijt wilt #3

Lol ik verblijf momenteel in een super instagrammable hotel, waar ook veel Aziaten verblijven die in de ochtend en rond zonsondergang allemaal foto’s van elkaar lopen te maken op ieder mogelijke plekje, maar zij houden dus helemaal niet van zonnen en het was overdag zo lekker rustig bij de zwembaden love it

9 likes

Ik heb zo weinig geslapen de laatste dagen en voel me echt shit dus ik wil even een vrije dag nemen van mijn thesis, begint mijn vriend me helemaal te shamen dat ik moet verder werken en dat het nooit gaat lukken op deze manier. Echt leave me alone, mijn deadline is over 25 dagen en ja ik moet nog veel doen maar doodop zijn en werken met een gefrituurd brein aan je thesis is sowieso niet top voor je productiviteit.

Haha jaa dat had ik toen ook idd. Ik heb het nog een paar keer geprobeert met omliggende steden maar helaas.

Lullig van je vriend! Het is vandaag extreem warm, dus ik zou idd lekker een dagje niks doen. Vanavond koelt het af, dus hopelijk slaap je dan beter en kun je daarna vol goede moed verder. Geniet van je vrije dag!

1 like

https://www.ishetalweekend.nl/

3 likes

http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/

5 likes

Je hebt wel echt heel fijne YouTube filmpjes waar je weinig tot niets voor nodig hebt en die je goed thuis kan doen. Fitnessblender, Blogilates, Jillian Michaels doe ik zelf graag. Los daarvan snap ik je gevoel goed en hoop ik dat je snel wat beter in je vel zit, ongeacht of je ook afvalt :slight_smile:

2 likes

Sterkte vandaag. Hoop dat het een mooi afscheid is/was.

1 like

Ik heb vandaag gecanceld. Ik vind vandaag het zelfs te warm om lopend pakketen te retourneren bij de Bruna.

1 like

@Mhysa slapen de kinderen in de middag nog? Anders zou je thuis kunnen sporten maar daar had je vast al over nagedacht.

Ik ben echt onverantwoordelijk, heb nog helemaal niks gegeten… why

Ik heb besloten het maar zo te laten. Heb wel meerdere complimentjes gehad over m’n jurkje dus misschien is het minder schokkend dan ik dacht :full_moon_with_face:

1 like

Ah ik vind dit echt hartverwarmend :sob:

17 likes

Oma belde vanochtend op of ik even boodschappen voor haar wilde doen. Ja tuurlijk, was zelf ook net van plan eveb langs te gaan bij haar om dat te vragen. Dus ik (in deze teringhitte) boodschappen gedaan. Zij helemaal blij met zo’n kleinkind als ik :heart: (ik heb ook lieve familie) zo lief, ze weet niet hoeveel ze me raakte daarmee omdat ik net vanmorgen hier dingen gepost had (andere oma is dit he, moeder van mijn papa).
Geeft ze me 10 euro. “En dit keer neem je het wel aan, het is heel warm en je gaat maar ijsjes kopen” ik kon het niet weigeren (3x geprobeerd).
Dus ik ben 10 euro rijker. Ik neem mn zusje wel weer een keer mee en laat haar iets uitzoeken in de winkel.

Toen naar de fysio (airco :heart_eyes:) en nu tr warm om bikini aan te doen en te zwemmen, dus ik lig naakt op bed te forummen. Dadelijk netflix.

Oh en in gedachte bij pronkjewail :heart: mijn tiet ligt naast me op het nachtkastje.
(Als iemand dit raar vind haal ik het weg he, bedoel het goed).

X

57 likes

Ik heb er 1 :smiley: en 4 joycons zelfs!

1 like

Dankje, zal ik doen! Ik kijk sowieso uit naar die afkoeling vanavond.

1 like

Ik zou het rechtstreeks aan het zusje zelf vragen, als je dan toch een redelijk goed contact hebt. Vertel haar gewoon wat je dwars zit en dat je er een slecht gevoel bij hebt. Lijkt me beter om daar open over te zijn, en hopelijk zal zij dan ook eerlijk zijn.

Ik zou persoonlijk zelf niet vragen om hem te blokkeren, maar je kan wel aangeven dat het je kwetst.

Op zich betekent het ook helemaal niks natuurlijk, het is “maar” een like op Instagram, is niks verkeerd mee, maar ik begrijp heel goed dat je je er slecht om voelt in deze situatie!

Edit: Oeps, ben nogal laat met reageren blijkbaar.

1 like

Ah lief <3

1 like

Hmm ja kinderen blijven toch om aandacht vragen. Hoop dat je iets met je man kan regelen zodat je kan doen wat je fijn vind en weer lekker in je vel zit.

1 like

@Mhysa Samen met je kinderen gaan wandelen (ik weet niet hoe oud ze zijn), trampoline kopen :smile:. Of 1x per week gaan zwemmen ofzo met ze?
Verder denk ik dat je een hele lieve moeder bent :heart: wilde ik even zeggen.

2 likes