Kun je zeker doen. Als er geen gevoelens meer bij komen kijken. En ik vind het niet helemaal fair als je zegt dat wij allemaal rationeel reageren en geen rekening houden met jouw gevoelens. Want dat doen we juist wel. Als jij een vervelend antwoord krijgt, voel je je echt niet beter. Dat gevoel willen we alleen voorkomen.
Nu nog ontbijten of skippen en middageten (boterhammen) eten? Dat is de vraag
Hoe laat zou je middageten willen doen dan? Als je nu honger hebt zou ik gewoon nu wat eten.
Of gaat het erom wat je eet?
Het gaat om wat, ga sowieso binnekort eten. Weet alleen niet of ik nu nog mijn ontbijt zou eten of meedoen met het middageten. Lekker belangrijke problemen
Een gevoel <3
Ja met dit weer moet je niks doen haha.
Oh en misschien met een vriendin (of familielid of iemand) en jullie kinderen samen wat doen? Wandelen of zwemmen ofzo
Ohhhhh dan had ik âm even verkeerd begrepen haha
Waarom niet allebei? Een boterham en wat je als ontbijt wilde? Best of both worlds
Ja ik ook!! Vind het initiatief echt leuk, maar er zijn nog geen opties in mijn regio
Oooh mijn hartđ net zoiets liefs meegemaakt met een dementerende cliĂ«nt van me. Hij zat in een huiskamer en ik stond even met de zorg te praten. En hij raakt ineens in paniek en staat op en wankelt naar me toe: âik wou even naar u toe, ik ben opeens zo bang dat ik u nooit meer zal zien en dat zou ik zo erg vindenâ. Geeft ie me drie dikke kussen. Aaaah zoooo lief. Heb hem gelukkig gerust kunnen stellen dat ik nergens heen ga.
Misschien een beetje laat, maar lees alles net pas. Kan me volledig voorstellen dat je je rot voelt en waarschijnlijk ook een naar gevoel in je buik hebt. Ik snap helemaal ke neiging om âin te willen grijpenâ omdat het pas kort uit is en er nog veel emotie is. Ik denk alleen dat je totaal geen controle hebt over de situatie en dat je het maar gewoon moet laten komen.
Ik zou hoogstens tegen je beste vriendin zeggen dat je je er rottig bij voelt (omdat ze je vriendin is en om het kwijt te kunnen) maar zonder dat (je verwacht dat daar) actie op komt.
Ik denk dat er een reden is dat het merendeel van de poll zegt: aan niemand zeggen, juist omdat we er objectief naar kunnen kijken. Voor jou voelt het heel anders uiteraard en iedereen doet uiteindelijk wat diegene zelf wil (jij ook) maar ik denk dat je je op de lange termijn beter over voelt als je hier niet in probeert te interfereren. Maar we doen niet altijd de dingen die het meest verstandig zijn, dat weet ik ook wel.
Je zegt dat je vrienden wilt blijven met met je ex en dat is heel mooi als het lukt. Maar misschien moet je juist even afstand nemen, tijdelijk, als dit soort dingen je zo raken en alles nog zo gevoelig is? En voor jezelf uitmaken of het hem willen blijven zien echt vriendschappelijk is, of dat je eigenlijk hoopt dat jullie weer bij elkaar komen. Want in dat laatste geval kan je jezelf echt ontzettend gaan lopen pijnigen als hij er anders instaat en dat zou heel zonde zijn.
Heel veel sterkte met je break up en de klote situatie <3
Jaaaa mijn mereltje is weer terug. Volgens mij issie op vakantie geweest haha. De buurman is nogal vogelgek. Die riep net over de schutting dat de merel terug was. En 5 minuten later zat ie op een dak een heel lied te zingen alsof ie ff wilde melden dat ie terug was.
Haha vet cute van je buurman ook
Doe het morgen joh
ja dit bedoel ik
Ik heb een vet lekker broodje gekocht (een soort pistoletje met sla, gegrilde kip reepjes en grillsaus). En ik ging er een beetje vanuit dat ik hem na een paar happen zou kunnen weggooien (door mijn kies) maar het gaat best wel goed. Als ik na iedere paar happen eventjes wacht dan gaat wel goed. Blij blij.
Ja jammer. Al was het vermelden van die paginaâs afgesproken door het moderatieteam van egf en niet door dat groepje. Hadden ze het nog steeds kunnen doen hoor maar waren dus wel ander3 partijen.
Ze hebben hier echt nergens in het dorp nog zwembadjes, behalve een xl-ding maar die past niet op het balkon
IK BEN AFGESTUDEERD!!! Master of Science, joe!
Ze hebben ook tegenwoordig steeds meer sportscholen met kinderopvang! Misschien is dat bij jou in de buurt ook zo.
Gefeliciteerd
Ja dat is een bejaarde man. Hij praat ook echt tegen de vogels in zijn tuin. Hoor hem soms hele verhalen vertellen tegen een vogel. Best aandoenlijk