Wat je even kwijt wilt #3

Noooo hahahahah dit is echt het ergste kaartje ooit :joy::joy::joy: maar wel heel erg grappig. Nu wordt de druk wel hoog om met een geniaal cadeau te komen he.
Retegoeie luiers, billenzalf, een aap :joy:

2 likes

@Fukaeri hahaahaha :โ€™) hoe komen ze erop hahaha! Ik moet hardop lachen op kantoor :sweat_smile:

1 like

Yes, Action had nog zwembadjes en 1 die precies groot genoeg is voor het balkon dus ik ben blij :heart_eyes:

4 likes

image

Kan je zoโ€™n soort jurkje goed laten innemen (bij de taille/buik) door een kleermaker?

1 like

Geen dank. Ik maak me zorgen om je de laatste tijd, net als meer mensen hier denk ik. Je hoeft natuurlijk ook geen antwoord te geven op mโ€™n andere vraag, maar hoop wel dat je iemand in je privรฉ-omgeving hebt die je in vertrouwen kan nemen over je klachten. Veel sterkte :purple_heart:

13 likes

Hier ( midden Zeeland ) is het aan het rommelen, de wind trekt aan en de hagelkanonnen gaan aan. Zou er regen komen?!

Als dit een rekbare stof is dan word het er niet echt mooier op. Het beste wat je kan doen met dat soort jurkjes is een maatje kleiner nemen. Als ze dan een beetje gaan lubberen zitten ze normaal en niet te groot.

1 like

Heb je toevallig daar nog van die koelingsmatjes zien liggen voor dieren? XD

Hmm even middagdutje doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet opgelet xD Nou ja ben voor t zwembad ook2 x geweest. Raak altijd de kluts kwijt daar.

De kat vindt het badje heel raar. Komt steeds mauwend naast me staan enzo. :joy:

1 like

Zulke heb je voor iets van een tientje bij Boohoo, waarschijnlijk even duur als de kosten bij de kleermaker :sunglasses:

1 like

haha nee het is alweer vrijdag :smiley:

Heey gefeliciteerd!

Sommige boeren met een boomgaard hebben zoโ€™n ding. Als ze slecht weer (grote regendruppels of hagel) voorspellen gaat deze aan. Stoten grote stoten lucht de lucht in om de bui te verdrijven/uit elkaar te blazen zodat het boven hun boomgaard niet gaat hagelen en de gewassen niet kapot gaan .

5 likes

haai dankjewel :smiley:

Thanks! Kleinere maat is er niet en bij mijn borsten en heupen zit hij wel perfect (en lengte en stof vind ik fijn). Maar dan breng ik 'm denk ik toch terug.

1 like

Vriendinnetje komt zo om half 6โ€ฆ ik heb er zo bizar geen zin. Zij kost soms zoveel energie en door dat warme weer heb ik al zo weinig energie :frowning:

Ik ben ondertussen toch ijsjes gaan halen. Maar nu ga ik de deur niet meer uit ;-;

3 likes

Kan je dan niet voorstellen om een ander keer wat te gaan doen?

Ik heb hetzelfde, moet nog 3 afleveringen van het vorige seizoen maar vind het zo saai.

1 like