Wat je even kwijt wilt #3

Doet me denken aan mijn eigen opa en oma. Als ik langs ga krijg ik ook een update over alle vogels in de tuin en een rondleiding langs de voerplekken en vogelhuisjes haha.

7 likes

Ik heb een gesprek met iemand die heel belangrijk is voor me, maar wat allemaal heel kut is gelopen en ik ben er helemaal trillering en misselijk van. Ik probeer het goed te doen, maar ik kan niks meer goed doen voor hem. Ik vind het zo ontzettend kut

Congratz!

<3
Weet niet zo goed hoe ik je kan helpen. Heb je dit ook tegen hem gezegd?

1 like

Ik heb honger maar ik ga vanavond op vakantie dus ik heb niets in huis maar ik heb honger maar het is warm buiten MAAR IK HEB HONGHER

2 likes

Ga ijs eten :icecream:

1 like

Het is fucking warm hierbinnen MAAR WIE HEEFT ER STIJVE TEPELS?!?! :woman_shrugging: Lijf, wat de fuck.

9 likes

Ik woon op 20 minuten fietsen afstand van de dichtsbijzijnde ijsboer :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Ik mis mijn ijsjes en koud water haha!
Wel veel aanspraak van mensen met ‘wat is het warm hè’ haha ja i knowww ("je hebt het wel warm zeker?) maar bedankt voor de zinvolle opmerking

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

:frowning: nooo dit is niet verantwoord gewoon. Zielige jij! Ga zelf ijsjes maken?

Hahahahahaha

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Haha vrienden van me hebben net een baby gekregen en ze hebben echt het raarste geboortekaartje ooit gemaakt??? Past wel helemaal bij ze hahah

1 like

Serieus dit had ik gisteren ook de godsganse daggg

1 like

Ik ben vandaag jarig en het is mn laatste dag op mijn werk…ik ga volgende week woensdag ergens anders beginnen…

Tis echt een rare dag. En mn (oud-)collega’s hebben mij chocolade als afscheid gegeven, chocola! Liefde <3

12 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Duif en @Colaatje wat lief, dankjulliewel!

1 like

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!