Als dit een rekbare stof is dan word het er niet echt mooier op. Het beste wat je kan doen met dat soort jurkjes is een maatje kleiner nemen. Als ze dan een beetje gaan lubberen zitten ze normaal en niet te groot.
Heb je toevallig daar nog van die koelingsmatjes zien liggen voor dieren? XD
Hmm even middagdutje doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet opgelet xD Nou ja ben voor t zwembad ook2 x geweest. Raak altijd de kluts kwijt daar.
De kat vindt het badje heel raar. Komt steeds mauwend naast me staan enzo.
Zulke heb je voor iets van een tientje bij Boohoo, waarschijnlijk even duur als de kosten bij de kleermaker
haha nee het is alweer vrijdag
Heey gefeliciteerd!
Sommige boeren met een boomgaard hebben zoān ding. Als ze slecht weer (grote regendruppels of hagel) voorspellen gaat deze aan. Stoten grote stoten lucht de lucht in om de bui te verdrijven/uit elkaar te blazen zodat het boven hun boomgaard niet gaat hagelen en de gewassen niet kapot gaan .
haai dankjewel
Thanks! Kleinere maat is er niet en bij mijn borsten en heupen zit hij wel perfect (en lengte en stof vind ik fijn). Maar dan breng ik 'm denk ik toch terug.
Vriendinnetje komt zo om half 6⦠ik heb er zo bizar geen zin. Zij kost soms zoveel energie en door dat warme weer heb ik al zo weinig energie
Ik ben ondertussen toch ijsjes gaan halen. Maar nu ga ik de deur niet meer uit ;-;
Kan je dan niet voorstellen om een ander keer wat te gaan doen?
Ik heb hetzelfde, moet nog 3 afleveringen van het vorige seizoen maar vind het zo saai.
Jammer! Ga je het nog een keer proberen?
Lief van je Het was echt een heel moeilijk gesprek en ik kan nooit meer goed maken wat ik heb gedaan. Niks van wat ik zei kwam nog goed aan. Dat is echt klote⦠Hij heeft me inmiddels ook geblokkeerd dus ik denk dat we elkaar echt nooit meer gaan spreken. Ik heb nog wat dingen gezegd nadat hij me had geblokkeerd dus ik weet niet of hij dat ooit nog gaat lezen, maar ja⦠Ik ben nu wel weer wat rustiger, ook omdat ik het even bij andere mensen kwijt kon, maar ik voelde me zo kut en beroerd. Last van een hoge hartslag, pijn op mān borst, pijn bij mān kaak, niet goed kunnen ademen, rugpijn, misselijkheid, echt beroerd dus. Maar ik moet het nu gaan verwerken en met tijd gaan loslaten want ik weet nu zeker dat ik niks meer goed kan doen voor hem, dat er geen enkele kans meer is dat we nog normaal met elkaar om kunnen gaan. Dat steekt heel erg. Nu ga ik maar wat dingen doen en over een paar uur vertrek ik voor een weekendje weg. Eigenlijk wil ik nu alleen maar in bed liggen en slapen, maar ik denk dat het goed voor me is om toch te gaan voor wat afleiding.
Dankjewel
OkĆ© ik heb even jullie mening nodig. Ik woonde tot maart 2017 samen met mān ex. Mijn ex is in dat huis gebleven. De borg was ā¬800, we hebben ieder de helft betaald. Ik wil mijn deel van de borg gewoon terug. Maar hij wil het pas aan me geven op het moment dat hij daar weggaat. Maar ik ben bang dat het huis dalijk vernacheld is, en dat we dan minder krijgen. Toen ik daar wegging was het huis is perfecte staat maar ik weet niet hoe het er nu uitziet. Ik heb ook aangeboden dat hij het in termijnen kan betalen, maar dat wil hij ook niet. Hij heeft een goede baan, dus dat is het probleem ook niet. Ben ik nu zo onredelijk?
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag, hoop dat je toch een mooie dag hebt ondanks de hitte!