Bedankt weer allemaal. Ik heb maar een dutje gedaan.
Bedankt voor je reactie, echt lief! Ja, heftig is wel het goede woord om de hele situatie met hem te beschrijven denk ik. Ik voel me op het moment echt een slecht persoon, ook al weet ik dat ik niet echt een slecht mens ben maar ik heb wel grote fouten gemaakt. Ik heb geen e-mailadres van hem dus ik kan hem verder niet bereiken nu, maar het is inderdaad beter om voorlopig geen contact te hebben als onze gesprekken steeds negatief worden dus misschien maar goed dat hij me heeft geblokkeerd. Ik weet wel bijna zeker dat we nooit meer contact zullen hebben, maar dat boeit me ook niet eens zo als hij maar gelukkig is. Ik had gehoopt dat ik daar nog wat in zou kunnen betekenen voor hem, maar het is nu al helemaal duidelijk dat dat niet kan. Dus ik probeer het nu een beetje van me af te zetten en ik denk dat het weekend daar wel bij helpt.
Ik zit al dik een uur in de Five Guys met m’n free refill, ga mooi niet die hitte in.
Five Guys.
Ja het was echt te ver eigenlijk. Stad - huis - kringloop - huis - andere kringloop - station en nu nog naar huis vriendin. En bijna niks gekocht :’)
Bezorgen ze niet?
Ik lig buiten maar heb een pijnlijke opgezwollen buik waardoor ik iedere keer scheetjes moet laten. Maar de buren zitten ook buiten en het zijn knetterscheetjes dus moet de hele tijd vet veel moeite doen om ze binnen te houden. Ik denk dat ik zo naar binnen ga en de deur dicht doe en dan kan ik alles er in een keer uit laten. Goed verhaal dit weer
Mijn vriend is hier over 10 minuten voor het hele weekend en ik heb zo’n zin in morgen Gaan we dagje naar Groningen en 's avonds lekker hier chillen met allemaal vrienden.
Sinds maandagochtend, dus al even.
Dat zou ik nog kunnen proberen, het probleem is ook een beetje dat ik aan water woon en er mensen voorbij varen dus die zien dat dan hahaha. Lekker mn eigen billen betasten
Ik had tegen mn huisgenoten gezegd dat ik vandaag en morgen ging verhuizen. Vandaag ben ik langs kringlopen geweest en morgen komen mn ouders met al mn spullen. Ik had al wel een lamp gekocht en neergezet, gewoon een sfeerlamp. Appt mn huisgenoot ‘Heb je nou alleen je lamp verhuist???’ Hij snapte er geen knar van en ik moest hardop lachen in de winkel. Zo flauw!
Nee die helaas niet, maar ze hebben wel hele chille pizza’s.
Weet iemand wat het verschil is tussen ‘lunch’ van €19,50 en ‘kleine lunch’ van €16,50 is bij Sumo?
Ah oke top, dit is precies wat ik wilde weten thanks!
De hele week word ik gefrituurd door de felle zon omdat er geen wolkje aan de lucht is, en net vandaag met de rode maan is het bewolkt En aan de voorspelling te zien blijft dat ook zo.
M’n vriend en ik gaan zo gesplitst rennen met onze backpacks om zowel falafel als citroenlimonade van AH to go te kunnen halen in een overstap, fingers crossed dat dit gaat lukken
Is dat die ene nieuwe? Heb je hem al eens gehad? Want ik heb er tot nu toe alleen maar heel negatieve dingen over gehoord.
Rennen ook, met dit weer
als je geïnteresseerd bent in kunst kan je misschien een paar locaties van de Triënnale bezoeken (https://www.triennalebrugge.be)?