Jeeemig wat een week. Dit was na mijn vakantie mijn eerste fulltime werkweek en ik ben zondagavond, woensdagavond, dondersagavond en vrijdagavond niet voor 1 uur s nachts thuis geweest. Het waren zeer fijne avonden en zal wel weer wennen zijn als ik volgende week weer gewoon werk en s avonds thuis ben…
Ah wat naar… Goed plan om dan nog even uit te rusten. Ben je niet zo fit of speelt er iets waardoor je je niet goed voelt en slecht slaapt? Hoef je niet op te antwoorden natuurlijk, maar als je iets kwijt wil kan het, ook via pb
Ik wil de Google assistant maar hij is bij mij nog niet beschikbaar
Je moet kinderen ook niks geven. Als je ze 1 vinger geeft en ze nemen je hele hand.
Leer is echt leuk om heen te gaan!
Ik stond in de rij bij de Bijenkorf voor die gratis lippenstift, is hun voorraad op binnen 30 minuten. Best zuur want ik was bijna aan de beurt. “Deze drukte hadden we niet verwacht”
Ik heb een maand vakantieeee💃🏼 Lig nu nog in bed te rolmopsen maar ga zo maar eens de stad in
Ik heb een robotstofzuiger gekregen voor mijn verjaardag en ik lig nu nog in bed maar ik wil zo graag dat ding aan zetten en kijken hoe hij door het huis gaat
Hij heet Dobby dus we mogen geen sokken meer laten slingeren
Edit: omg ik heb een taartje achter mijn naam! Love it!
Hahaha rolmopsen
Hahah ik wil er ook eentje aan mijn vriend geven voor zn verjaardag, zou eigenlijk meer een cadeau zijn aan mezelf aangezien ik die dingen echt genieton vind. Wat voor eentje heb jij??
Oh en van harte natuurlijk!!
Mijn vriend heeft me vandaag gedumpt en ik ben echt ontroostbaar. Ik ben ziek en best afhankelijk van hem dus ik weet ook nog niet hoe ik hoe ik het allemaal moet aanpakken… Kutzooi
Thank you ladies!!
@ixelles het is de Eufy Robovac 11, is hier op het forum volgens mij al vaker voorbij gekomen. Review volgt!
Haha Dobby!
En gefeliciteerd
Hahah oke ik ben aan het verhuizen
Tot nu toe is mijn vader de kruipruimte al in gegaan, verder heeft hij nog geen gekke dingen gedaan, so far so good
Mn moeder roddelt wel over me maar ja dat mag ze wel
Hahahha
de overbuurvrouw is 60 geworden en er staat een mega opblaasbare pop in de tuin!
Ik drop de foto wel in het foto wjekw topic