Wat je even kwijt wilt #3

Ik wilde gisteren bij de sterrenwacht naar de maan gaan kijken, maar het was zó druk! Ze hadden gerekend op max 100 mensen, maar er waren er denk ik wel 500. Toen zijn we met veel mensen samen in een weiland daar vlakbij gaan kijken en we hadden prachtig uitzicht! Het was zooo mooi. Ik word altijd zo rustig van naar de maan kijken. Ook heel bijzonder dat je Mars zo goed kon zien.

13 likes

Ik wilde echt ongeveer dit reageren maar jij verwoordt het wat beter. Ik herken me helemaal in het gevoel van oten ik in de bus naar huis zat na bijna een jaar buitenland. Ben achteraf blij dat ik me de bus ben gegaan ook ozdat je even een wat langzamere overgang hebt en het iets meer een plek kan geven straks. Veel succes komende tijd!

1 like

Ik ben bij mn ouders en die komen vandaag terug van vakantie en echt oooooveral ligt gras/hooi in huis omdat we steeds met natte voeten weer naar binnen gingen. Voel me weer een puber die op het laatst heel snel het huis aan kant moet maken en heb echt zo ongelofelijk weinig energie. :sleeping:

6 likes

Oh en blijkbaar had de buurvrouw zonneschermdienst want die zitten ineens weer omhoog. Theeeenx.

Het regent hier sinds 10 minuten en ik heb gelijk allemaal gedachten over kaarsjes aansteken en mijn warme truien tevoorschijn halen. Hoezo aansteller :roll_eyes:

3 likes

Het is wel zomercarnaval vandaag in Rotterdam dus het zal wel heel druk zijn!

2 likes

Jeeemig wat een week. Dit was na mijn vakantie mijn eerste fulltime werkweek en ik ben zondagavond, woensdagavond, dondersagavond en vrijdagavond niet voor 1 uur s nachts thuis geweest. Het waren zeer fijne avonden en zal wel weer wennen zijn als ik volgende week weer gewoon werk en s avonds thuis ben…

2 likes

@ScrantonStrangler lief dat je er naar vraagt! Ben helaas echt 4x badend in het zweet wakker geworden dus ik denk dat ik nu nog maar even in bed blijf liggen nu het wat afkoelt.

Ah wat naar… Goed plan om dan nog even uit te rusten. Ben je niet zo fit of speelt er iets waardoor je je niet goed voelt en slecht slaapt? Hoef je niet op te antwoorden natuurlijk, maar als je iets kwijt wil kan het, ook via pb

1 like

Ik wil de Google assistant :sob: maar hij is bij mij nog niet beschikbaar

1 like

Je moet kinderen ook niks geven. Als je ze 1 vinger geeft en ze nemen je hele hand.

9 likes

Leer is echt leuk om heen te gaan!

1 like

Ik stond in de rij bij de Bijenkorf voor die gratis lippenstift, is hun voorraad op binnen 30 minuten. Best zuur want ik was bijna aan de beurt. “Deze drukte hadden we niet verwacht”

4 likes

Ik heb een maand vakantieeee💃🏼 Lig nu nog in bed te rolmopsen maar ga zo maar eens de stad in

4 likes

Ik heb een robotstofzuiger gekregen voor mijn verjaardag en ik lig nu nog in bed maar ik wil zo graag dat ding aan zetten en kijken hoe hij door het huis gaat :heart:

Hij heet Dobby dus we mogen geen sokken meer laten slingeren

Edit: omg ik heb een taartje achter mijn naam! Love it!

29 likes

Hahaha rolmopsen

1 like

@Duif gefeliciteerd :tada::gift::balloon:

1 like

Hahah ik wil er ook eentje aan mijn vriend geven voor zn verjaardag, zou eigenlijk meer een cadeau zijn aan mezelf aangezien ik die dingen echt genieton vind. Wat voor eentje heb jij??

1 like

Oh en van harte natuurlijk!!

1 like

Mijn vriend heeft me vandaag gedumpt en ik ben echt ontroostbaar. Ik ben ziek en best afhankelijk van hem dus ik weet ook nog niet hoe ik hoe ik het allemaal moet aanpakken… Kutzooi :frowning:

1 like