Mn zusje is net hier na 2 bij der (onze blabla) moeder geweest voor 2 weken. En we hebben net samen eeen paar daagjes naar zee geboekt. Zinin
hier geen maan te zien maar wel donder en bliksem
WIL IK OOK
Bij een rode maan verwacht ik een American horror story blood moon.
De maan heb ik niet gezien maar het ISS ruimtestation wel!
Ik vind t tot nu toe fascinerender dat daaronder mars schijnt te zijn
Ventilator draait op max. Met 2 ijskoude flessen ervoor. Hopen dat het een beetje afkoelt
Volgens de Sky Map app linksonder de maan
De dochter van de buren is volgens mij of ballonnen aan het opblazen of een luchtbed of zo met haar mond. Maar het lijkt wel alsof ze puft voor een bevalling. Nu moet ik mijn raam dichtdoen omdat ik anders niet kan slapen :’) Maar ik wil juist frisse buitenlucht
Als je zo’n pomp hebt misschoen vragen of ze hem wilt lenen haha. Ben je sneller van het geluid af
Ventilator op max, koude fles ervoor, tijd om te gaan slapen!
Dan vindt ze waarschijnlijk wel wat anders om mij uit mijn slaap te houden haha het zijn meerdere tieners bij elkaar die stevig blijven doorkwekken daarnast.
Ohh haha heel veel sterkte
Ben de finale van het waterpolo aan het kijken en jeetje wat lijkt me dit echt tyfus zwaar
Door een Koreaanse netflix serie heb ik opeens een mega crush op een Koreaanse acteur.
Maar ik dacht echt: oh die is 18 ofzo. Maar hij is dus al 30 . Hoe dan!
De maan is hier dagelijks goed te zien, maar nu is het te bewolkt…
Dat is toch van die serie met die liefdesbus ? Ik dacht ook dat hij veel jonger was!
Hier is de maan ook goed te zien, net als Mars (?) eronder. Wel een beetje eng op een of andere manier, ik kan ook niet goed kijken naar zo’n eclips.
Omg wat tof!
Doe de zanger de groetjes van me.
Wat stom dat het tegenvalt. Normaal hebben ze wel goeie liveshows. Maar hij is de laatste tijd veel solo op tour geweest dus dat speelt misschien ook wel