Wat je even kwijt wilt #3

Thank you ladies!!

@ixelles het is de Eufy Robovac 11, is hier op het forum volgens mij al vaker voorbij gekomen. Review volgt!

2 likes

Gelukkige verjaardag @Duif, veel plezier met Dobby haha

1 like

Haha Dobby!

En gefeliciteerd :sparkles:

1 like

@Duif gefeliciteeerd! :tada::tada:

1 like

Hahah oke ik ben aan het verhuizen
Tot nu toe is mijn vader de kruipruimte al in gegaan, verder heeft hij nog geen gekke dingen gedaan, so far so good

6 likes

Mn moeder roddelt wel over me maar ja dat mag ze wel

4 likes

Hahahha
de overbuurvrouw is 60 geworden en er staat een mega opblaasbare pop in de tuin!
Ik drop de foto wel in het foto wjekw topic

6 likes

@Duif Gefeliciteerd!! :tada::birthday:

Deze is het uiteindelijk geworden! En kreeg een lipstick omdat het Lipstick Day is!

2 likes

Ik heb nog wat inspiratietips nodig voor morgen om iets re gaan doen. Het is met een jongen maar het is absoluut niet date-achtig van beide kanten. Ik zit zelf te denken om ergens uitgebreid te gaan lunchen en daarna lekker te terrassen en drankjes te doen maar dat is eigenlijk ook weer zo afgezaagd. We willen denk wel iets buiten doen, anders wilde ik wel naar de bios.

1 like

@Duif Gefeliciteerd!

@Indolence Haha succes nog met het laatste stuk!

@Vergeetmenietje Oh nee wat rot… Heel veel sterkte en laat eerst even je emoties toe. De praktische zaken komen later wel, dat komt echt wel goed ook al lijkt dat nu niet zo

1 like

Ja klopt en het is meerkeuze dus er staat ook niet bij dat het zijn gezin bijvoorbeeld beïnvloedt maar dat ga ik er dan gelijk wel allemaal bij bedenken dus in principe is voor beide iets te zeggen want ik heb geen idee hoe veel tijd hij per dag bezig is met deze bezigheid haha

1 like

Ja ik denk het inderdaad ook - haat ik aan MPC want ik wil mijn keuze gewoon kunnen uitleggen. En het voorbeeld is echt zo’n voorbeeld dat je denkt ja wie doet dat nou weer :’)
Maar werd een beetje afgeleid door ‘wellicht’. Ja alles kan wellicht zo zijn haha

1 like

Het is zo dubbel om een gebroken hart te hebben en verliefd te zijn. Om me sterk en vrij en positief te voelen en tegelijkertijd zwak, schuldig en dat ik het niet verdien om nog ergens van te genieten, laat staan van liefde. Ik weet dat het allemaal wel weer goed komt, maar dat gaat nog wel even duren denk ik.

1 like

Het Is Gebeurd
Hij heeft de rekensom gemaakt met wat de huisbaas ‘verdient’ per maand met daarbij de klacht dat het wel erg oud en vies is

15 likes

Ah :frowning: Misschien als je gewoon naar haar zwaait? Misschien minder awkward?

(Ik vind kinderen wel leuk, sorry :hugs:)

2 likes

Betaal je veel voor je kamer? Tilburg is geloof ik over het algemeen beste wel goedkoop!

1 like

350 dus ik betaal heel veel

:scream:

Heb je wel een grote kamer dan?

Ah nee :hushed: knuffel :heart: