Wat je even kwijt wilt #3

Redelijk! Maar ik heb er zelf voor gekozen hé! Dus ik heb niet echt medelijden met mezelf

Oh nee wat heftig! Heel veel sterkte. Heb je wel mensen om je heen waar je nu terecht kan? Of die je in ieder geval kan bellen of appen als je de deur niet uit kan? Zo voelt het misschien nu niet en dat wil je misschien ook helemaal niet horen maar het komt vast goed met je♥️

Ja je moet je er wel prettig voelen! Dus ja ik begrijp je wel hoor :slight_smile:

Als hij het echt serieus wil aanpakken kan hij de huurprijscheck van de huurcommissie doen. Als daar echt een groot verschil in zit loont het wel om naar hun geschillencommissie te gaan.

Eerste dag dat het regent deze maand en wie kwam met het geniale idee om uitgerekend vandaag te gaan Suppen… juist ja!

3 likes

Ik heb ook superveel kamers voorbij zien komen van 200, dus ik dacht dat ik pech had. Maar gelukkig! Ik ben gewoon superblij met mijn kamer, huis, ligging en huisgenoten dus het is het wel waard

2 likes

Ik ben echt niks waard vandaag. Kom nergens aan toe. Wel de stofzuiger gepakt maar ik krijg mezelf dan weer niet zover om ook daadwerkelijk te stofzuigen. Zo stom.

1 like

Gewoon een off day? Iedereen heeft dat weleens. Soms lig ik ook de hele dag in bed te niksen

1 like

Heeft er iemand tips voor een leuke stedentrip / vakantie in mei?
Het liefst ergens waar het 20-25 graden is.

Mijn ouders willen met mijn zus en mij een paar dagen weg maar ik zie ons al in een all inclusive resort eindigen en daar heb ik geen zin in. Ook niet in landen waar het dan 30+ graden is. Dus als ik met een goed voorstel kom … :crazy_face:

2 likes

Ik wil een tripje portugal boeken nav @tuula haar jaloersmakende foto’s (op dr blog). Misschien is dat wat?

2 likes

@anon98052296 Voor dat geld heb je hier in de buurt ook niet veel meer dan een kamer van 10 m2 in een smerig studentenhuis waar nog 20 anderen wonen. Een kamer voor 200 is voor mij al helemaal ondenkbaar!

4 likes

Italië? Florence bijv., of ik vond Bologna ook leuk.

1 like

Dat is het belangrijkste toch (naast dat je t kunt betalen natuurlijk),maar je moet er wel gelukkig van worden. Lukt t een beetje met verhuizen?

1 like

@grace @Krabsalade grappig dat jullie Valencia zeggen want daar ben ik nu! Haha. Alleen nu is het echt te warm om door de stad te struinen. Constant op het strand.

2 likes

Canarische eilanden?

1 like

Ik heb net echt een uur met mn zusje in t zwembad gezwommen (en gespeeld, net een klein kind is het nog dan, heel grappig) en daarna in de tuin liggen lezen. Dit is echt vakantie voor mij. Deze dag is nu al top. En dan die wind, heeeeerlijk :heart_eyes:
Ben helemaal zen. En het is nog maar 2 uur. Ga nu lekker netflixen ff, omdat het kan!

16 likes

Lissabon?

1 like

Wenen! Is praaaaachtig en ik denk normaal weer in mei :stuck_out_tongue:

2 likes

Bedankt allemaal! Ga effe researchen. Groetjes vanuit…

16 likes

@Lentex Ik vind het mooi om te lezen hoeveel jij op dit moment geniet van het leven. Daar zou ik echt een voorbeeld aan kunnen nemen. Fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt!

7 likes