Wat je even kwijt wilt #3

Heb net een vet mooie foto van de maan gemaakt! Op dat soort momenten ben ik wel blij met mijn fancy camera.
Echt een perfect plaatje met wat wolken eromheen

9 likes

Het is hier all sinds 21:00 hartstikke bewolkt :frowning_face: . Volgende keer beter!

1 like

Het was zo heettttt, ik weet niet of dat aan Brian lag of aan de airco die ze vergeten waren aan te zetten. Was verder best een tamme show ja.

1 like

Wat is er aan de hand?

Omg, ik doe zo mijn best om niet te krabben. Maar tot nu toe helpt die zalf geen ene moer :sob:

Liever pijn dan jeuk.

1 like

Nadat ik dit getypt had ging ik even naar boven de was uit de wasmachine halen. En toen zag ik nog klein deel van de maansverduistering. Beter iets dan niets hè :sweat_smile:

Dat is toch logisch! Je hebt daar zo lang gewerkt. Je mag best verdrietig zijn, het komt wel goed! Heb je al zicht op een baan in NL?

Verdorie geen maan gezien! Wel geknuffeld met een kat die op straat liep en me niet meer met rust liet, beter dan niks :woman_shrugging: En ik vond het heerlijk buiten, nog warm maar niet heet en een beetje wind. Ik wil nu de rest van de nacht buiten rond lopen met m’n vaste date, maar 1 hij is niet in NL en 2 ik moet morgen om half 7 m’n bed al uit, tja… Ik ben wel blij dat ik me nu een stuk rustiger voel.

3 likes

@Indolence Logisch dat het je ff zwaar valt. Dat mag ook! Goede reis! <3

Mijn raam wagenwijd open en het begint best hard te waaien😍

2 likes

De fucking voetbalclub heeft een of andere fissa. Nou voel ik me echt bejaard maar ik heb net de politie gebeld :no_mouth: echt niet normaal hoe hard de muziek staat.

4 likes

Brian maakt het alleen maar warmer

1 like

Ik ben onrustig en voel me ziekig en zweet daardoor echt als een otter en al helemaal nu het zo warm is. Weet even helemaal niet wat ik met mezelf aan moet nu.

Heb je iets wat je kan afkoelen? Al is het maar een natte handdoek of washand. Doe rustig aan en probeer niet je niet te druk te maken over wat je voelt.

Goeie, zal meteen even natte handdoek pakken en even op zoek naar melatoninepilletjes. Lief van je!

1 like

Slaaplekker😘

Dankjewel! Jij ook straks :kissing_heart:

@Indolence oef, moet je nog lang in de bus?

1 like

Kolere. Sterkte met die rit dan. Is het wel een beetje een aangename temperatuur in de bus?

Ik slaap al een paar nachten op het balkon omdat de slaapkamer erg warm is en mijn vriend als straalkachel bijklust en nu stommel ik net naar buiten in het donker om op mn bed te ploffen… ligt hij daar te maffen. Schrok me compleet de pleuris.

10 likes

HET REGENT JONGENS IK KAN WEL JANKEN VAN BLIJHEID

14 likes