Ik liep net naar huis door een woonwijk en toen hoorde ik iemand keihard niezen vanuit een slaapkamer dus ik riep maar gezondheid, hoor ik ineens “dankje!” haha super droog om 2 uur ‘s nachts.
Gvd ik heb een aantal drankjes gedronken en wilde en sigaretje aansteken via gasfornuis. Is aan mijn linkerkant mijn wimpers half afgeschroeid en nu ruik ik naar fik. Haha oke ja goedzo. Thanks god morgen nepwimpers op naaar een festival. Joe trustem
Heb zelfs mijn knuffel meegenomen want slaap 2 nachten bij vriendjn en toen ik weg ging ging ik tegen mijn knuffel praten van ‘ja mama is 2 dagen weg’ en toen dacht ik. Nee dat kan echt niet. Je gaat mee
Oehh Wimpers groeien (bij mij) redelijk snel weer aan gelukkig.
–
Ging om 1 uur naar bed en ben nu weer wakker. Sowieso de maan dit. Sowieso
Regen? Wat is dat?
Ik ben al/nog wakker. Fuck dit.
Ah lief
Wat heb je gedaan???
Ik zat mezelf zo in de weg gisteren met die hitte, dus ben nu zooo blij dat het is afgekoeld. Nu hoop ik wel dat de regen begin van de middag ophoudt want ik wil graag billen kijken bij zomercarnaval straks
Gisteren was ik op het waddenstrandje aan het spelen met mijn hond. Een paar meter verderop waren een opa, oma en twee kleinkinderen een poging aan het doen om een selfie te maken. Een van die kleinkinderen zegt dan ‘we kunnen ook vragen of die mevrouw (ik dus) een foto van ons wilt maken!’. Zegt die opa terug ‘nee we kennen haar helemaal niet en straks gaat ze er nog geld voor vragen ook’. Hahahaha wtf???
Ik heb m’n schoonmoeder laatst de uitnodiging voor onze dochter haar 1e verjaardag gestuurd, ondanks een ruzie sinds eind april waardoor ze sindsdien nooit meer contact hebben gehad en ze ook haar kleindochter niet meer gezien heeft. Ik had erbij gezet dat ik niet zou willen dat ze haar eerste verjaardag zou missen. Nu kreeg ik alleen “dank voor de uitnodiging” als antwoord. En ik heb echt geen idee wat ik nou met deze reactie moet. Ik heb namelijk geen ruzie met haar, maar ook geen contact gehouden oid, want wat dat betreft sta ik meer achter m’n vriend. Maar als ze deze stemming mee neemt naar haar eerste verjaardag ben ik in staat de uitnodiging weer in te trekken …
Aaaah eindelijk koelt het wat af, alles staat nu open binnen. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest met die hitte
Lastig. Wel heel knap dat je haar hebt uitgenodigd voor je dochter! Wilde ik even zeggen, verder weet ik niet zo goed wat je ermee moet…
Hi peeps! Ik heb ook hier maar eens een account aangemaakt. Leuk om oude bekenden van het EGF te zien!
Ik was ook op het EGF DikkeKip
Moet het nog wel even allemaal even door krijgen, maar dat komt snel genoeg.
Welkom!
Ik heb zo slecht geslapen door de hitte grrrr
Hoi!
Hier staan handige tips: Forumhandleiding
En ik zou sowieso aanraden om het thema Hamburger of Battle Axe 1.0 in te stellen. Die zien er prettiger uit dan het standaardthema en lijken meer op het EGF.
Ik ben rond een uur of 6 op de bank gaan liggen. Heel snel in slaap gevallen. Dus ik wee wat ik komende dagen ga doen als ik niet kan slapen in bed
Onderweg naar mijn nichtje die 1 wordt… Ik bereid me vast voor op rammelende eierstokken als ik mijn vriend met mijn neefje en nichtje zie:heart_eyes:
Oeh ga je shoppen? Ik wil wel een shoplog achteraf he haha