Wat je even kwijt wilt #3

Pardon?! Grapje veel plezier.

7 likes

Hahaha dat er dan bij mensen een drolletje achter hun naam komt staan.

11 likes

Ah lief! <3
Het is echt niet elk moment zo hoor, maar ik doe mn best :grin:

1 like

Ja sorry!! :persevere:
Niet mijn idee, niet mijn werk (heb het al gepost gisteren of eergisteren).

Maar als het er dan toch staat :laughing: Lekker schijnheilig van me he hahaha

1 like

Hahaha zeker diegene die geen haat aan kinderen hebben zeker?

Dubbel :poop::poop:

Kom maar op :wink:

1 like

Nee ik bedoelde het niet zo :no_mouth:
Bedoelde at ik 2 dingen van vandaag al afwijkend had/deed dan de rest in dit topic die reageerde.

Wilde je niet beledigen :kissing_heart: (om het goed te maken mag je komen zwemmen met mn zusje​:joy:)

2 likes

Ja goed! En nee niet awkward. Heb 3 x aan mn zusje gevraagd of je niks zag en of ie goed bleef zitten en dat deed ie.
Dus ik ben opgelucht en blij (volgende week in het openbaar :sweat_smile:)

Lief dat je t vraagt <3

16 likes

Oooh zo fijn! Over 2 weekjes lig ik daar ook weer! Vind het strand van Valencia echt heerlijk, redelijk rustig en het water is perfect op temperatuur. Veel plezier nog!!

2 likes

Oh en was echt zo fijn en ā€˜normaal’. Alsof er niks aan de hand was ofzo. :innocent:

Hahahahahaha

1 like

Domme vraag misschien maar ik ga morgen vliegen vanaf Schiphol en t wordt ongeveer 28 graden. Mijn handbagage bestaat uit een rugzak en ik heb een hekel aan een rugzak als t warm is (want zweetrug enzo, bah) dus ik vraag me af of het op Schiphol een beetje koel is en wat ik het beste aan kan doen? Want in het vliegtuig is het vaak dan wel weer fris…

Gefeliciteerd @Duif !

1 like

Jaa het lukt supergoed!! Ik vlog het

1 like

Ik ga backpacken in Azie en vraag me iets af. Ik ga een aantal weken waarvan ik op de planning heb staan een paar dagen (3 ofzo) in de bergen te zijn. Ik heb nikes maar daar zit zo goed als geen profiel onder. Ik twijfel nu of ik nu wandelschoenen (van die grote weet je wel) mee ga sjouwen voor die paar dagen, of het er op ga gokken om met mn nikes te gaan of scooter te huren/tour te krijgen en daar helemaal niet te wandelen (dat is wel echt de trekpleister van dat gebied, trekkingen). Hoorde van iemand die er is geweest dat je daar ook met scooter kan trouwens, maar is dus minder voor d ehand liggend. Wat zouden jullie doen?

• Geen wandelschoenen meenemen en hopen dat je je daar op een andere manier kunt verplaatsen om mooie uitzichten te zien.
  • Wel wandelschoenen meenemen, dan maar paar weken mee sjouwen, je kunt ze aan als je van A naar B reist (want past niet in backpack)

0 stemmers

Echt wat zou mijn leven zijn als er niet zulke polls bestonden

Als ik ha vliegen doen ik altijd eigenlijk een lange (dunne) broek aan met sneakers en een shirtje en dan er trui mee voor in het vliegtuig (en een korte broek in mijn rugzak zodat ik op een warme bestemming niet eerst nog met een lange broek zit tot we in het hotel Zijn, kleed me vaak op de wc’s op het vliegveld even om)

2 likes

Op Schiphol is het koel. Ze hebben airco. In de slurf, dus brug naar het vliegtuig, is het echt heet met dit weer. Ik vind het in vliegtuigen altijd koud, dus ik zou een sjaal en vest meenemen. Vest voor je bovenlijf en sjaal over je benen heen. En dan kan je dat op Schiphol ook gebruiken.

1 like

Wat is lekkere, goedkope wijn waarmee je kunt komen aankakken op een feestje?
(heb zelf geen verstand van wijn dus)

Die lollies bij Sostrene Grene zijn echt lekker en zo goedkoop, echt een aanrader.

Ik zag net een spin onder m’n bank kruipen en zie hem nu uiteraard nergens. Help!

1 like

Ik heb nu een week vrij en ik ga morgen op vakantie :grin::grin:

6 likes