Heb je misschien andere sneakers met profiel die je kunt meenemen en dragen ipv Nikes? Dat is misschien een fijnere oplossing dan wandelschoenen meenemen
Ik ga zo mijn laatste pil antibiotica nemen en daar ben ik zo blij mee. Doeeeeei misselijkheid.
Nee, die heb ik niet
Misschien trail running schoenen kopen ofzo? Kun je dan ipv nikes dragen en hebben toch profiel
Fietsenmaker laat nu pas weten ze dat de fiets niet kan maken, want ze kunnen hem niet updaten, omdat ze de apparatuur niet hebben. Wat zijn dat voor kneuzen?!
Dat laat je toch meteen weten en niet na 6 keer zelf bellen?
Als het voor meerdere mensen (met verschillende smaken) is zou ik een leuk flesje pinot grigio van de appie meenemen. Jacob’s creek is nu in de bonus
Edit;
Sauvignon blanc van Undurraga is nu ook in de bonus. Had ik van de week voor het eerst gekocht en werd ook lekker gevonden door mensen die normaal niet zo van wijn houden
Welkom thuis <3
Ba.niershuis?
Ik ging toevallig vandaag in uutje kijken voor een nieuwe tweedehands fiets maar durf steeds niet de knoop door te hakken en iets te kopen. :’)
In 1 keer goed Mijn eigen fiets komt daar ook vandaan, maar ik ga altijd naar die tegenover de Action. Deze fiets komt bij Cy.cloroma vandaan, maar ja, die zijn gestopt
Prima wijn! Deze neem ik ook vaak. Goed dat je zegt dat ie in de bonus is. Even inslaan
Ik was daar laatst even kijken maar had niet het gevoel dat ze mij daar graag als klant wilde hebben. :’) Prima dan kijk ik wel verder.
Thanks allen!
@anon91490777 Nee niet voor bij het eten maar gewoon voor tijdens het feestje. Heb ook geen verstand van al die verschillende kleuren haha
Ligt dit gewoon in de AH of moet je hiervoor bij Gall&Gall zijn?
Ik vind dit wel een leuke samenwerking tussen Vans en Van Gogh. Meer schoenen die echte kunstwerkjes zijn.
Haha, nee doe maar niet. Kun je beter naar De Bree gaan op de Noordweg of die bij de Action.
Ben ik ook al wezen kijken. Nu heb ik toch spijt dat ik vanmiddag in Utrecht geen mountainbike heb gekocht. Nu maar dinsdag weer terug. WAAROM kan ik nooit in 1 x gewoon iets kopen op een paar sokken na of zo.
@Matilda Dat zou ik niet zomaar doen, bij onze auto (wel een andere dan die jij hebt) zit er nog veel lege ruimte boven het max streepje. Maar zonder koelvloeistof komen te staan zal niet zo snel gebeuren lijkt me, bij ons gaat er namelijk ruim van tevoren een lampje branden als we iets moeten bijvullen.
Bij ons kun je dus wel hoger dan de max gaan, dat probeerde ik te zeggen haha. Geen idee of het kwaad kan, maar het kan.
Edit: in de handleiding die @anon91490777 net stuurde staat ook dat de vloeistof beslist niet hoger mag zijn dan de max
Haha herkenbaar. Maar de fietsenmakers zijn hier best raar xD
Ah lastig!