Er was iets voor mij gereserveerd en ik mocht het om 16:00 komen ophalen. Bel ik even, zijn ze vanaf 15:00 dicht ivm een zoveel-jarig-huwelijk. Helemaal goed natuurlijk, maar beloof mij dan niet dat ik het om 16:00 mag komen halen
Ik ben zojuist naar een trouw in de kerk geweest van een oude vriendin van me uit het middelbaar. We zijn eigenlijk uit elkaar gegroeid als vriendinnen omdat we allebei op andere plaatsen zijn gaan verder studeren. Maar na de dienst zei ik even goeiedag en ze viel me zowat in mijn armen. En het was net alsof het gewoon 8 jaar geleden was, zo fijn.
Dat is stom.
Kut dhl. Heel de dag zitten wachten een pakje, we wilden eigenlijk nog weg maarja dat pakje zou uiterlijk om 15u komen.
Nu staat er natuurlijk âontvanger niet thuisâ
Ik stond met pech langs de snelweg en ik heb mijn auto net vier dagen. Mijn telefoon was bijna leeg, ik ben ziek en wilde er juist ff uit na een week en ik heb zo hard staan janken. Zo gĂȘnant maar man wat een rotdag. Mân nieuwe prijzige zonnebril ging ook nog stuk terwijl ik altijd zonnebrillen van 2 euro heb die jaren meegaan.
Oh balen! En nu?
Oh dit is echt niet mijn dag he. Ik wil dus dat badje laten leeglopen maar dan komt mn vader er al een soort van belerend aan. Dat hij het zelf wel zo omkiept. Nou dat kan helemaal niet? De helft is er al uit en het is dus een half slap bad. Dat lukt gewoon niet. Als ik met mijn ipanemas wat ook gewoon waterschoenen zijn in het water ga krijg ik dan weer de opmerking dat mn voeten vies worden en onder gras enzo. Ja NOU EN?! Als ik daar âheftigâ op reageer dan zal dat weer mijn temperament zijn. Omg echt. Rot op. Alsof ik niks kan ook he. Ik wil graag gillend in het rond rennen.
Voor het raam wachten op mijn broertje die na 6 weken in het buitenland te zijn geweest voor stage, vandaag weer thuis komt!
@anon39978576 wil jij als zwembadpolitie mijn achterburen ook even komen beboeten? Het heeft 2mm geregend en blijkbaar vinden hun het een goed idee om de hele godganse dag met de hogedrukspuit te spelen en hun mega zwembad opnieuw te vullen terwijl het water nog perfect was want filters en pompen
Vind dit zo aso. Meneer heeft de autoâs gewassen, de oprit schoon gespoten, de hele tuin, de gevel, de voortuin, de schutting en hij is nog bezig. Echt koekoek
Om nog maar over hun kabaal, geschreeuw en gesmijt met de poort te zwijgen. Alles moet daar op volume 200
Ik neem eerst even een slokje olijf olie en dan kom ik wel even langs.
Dit moet eigenlijk in de foto-editie, maar omdat ik daar nog niet in kan:
Ik ben er net achter dat het tussenschot van mijn neus echt immens scheef is en ik vind het vet fascinerend!
Edit: Wow, nog minder flatterend dan ik dacht, maar oké .
Ik heb met laatste beetje batterij mijn vriend gebeld en die heeft de verzekering gebeld. Die beweerden eerst dat we niet verzekerd zijn voor pechhulp maar uiteindelijk belden ze terug dat het wel zo was. Ze hebben mân auto opgehaald en brengen m naar een garage. Ik ben inmiddels weer thuis, mijn vader kwam me halen. Blij met hulp wel en da t het niet tijdens spitsuur op een doordeweekse dag gebeurde
Hahaha, ja dat is gouden televisie right there
Dat van de verwachte post kan ook komen omdat de post bijvoorbeeld in de verkeerde wijk zit. Ik had vandaag 6 dingen voor andere plaatsen ertussen.
Maar als de AH-folder niet geweest, is ie misschien blijven staan (of zaten de folders er niet bij, heb ik in mijn eigen wijk een paar keer gehad).
Ik kocht spul voor boekenleggers. Heb er 9 gemaakt en nu kan ik weer wachten op materiaal.
Ik vond dit nog een vrij brave aflevering haha.
ik heb vandaag samen met mijn vriend een nintendo switch gekocht en ben als een kind zo blij, we hebben super mario oddysey en we wachten met smart op pokemon en super smash bros!
Dat ik tijdens mân werk soms dingen mee maak waar ik zĂł graag het thuis over wil hebben (omdat het grappig, heftig of bizar is) en dat het niet mag vanwege privacy en het werkveld waarin ik zit.
Nu heb ik iets heel heftigs mee gemaakt waar ik echt een beetje mee zit in de zin van, ik vind het interessant hoe zoiets komt, waarom mensen zich daar toe kunnen zetten, allerlei informatie erover op zoeken. Maar dat ik niet mag vertellen waarom/waarover het gaat.
Soms haat ik dat echt aan mân werk.
Shit, volgens mij is de adapter van mijn oude macbook stuk. Maar die oplader is echt 9 jaar oud en ik weet niet waar ze dit model nog verkopen.
Macbook Pro van een jaar of 7/8 geleden, dus 2008 ofzo. Die met de t-vorm.