Vanaf 05:00 al wakker na een korte nacht en moet tot 23:30 werken vandaag. Wordt een lange dag
Ik werd net wakker en hoopte al dat het nog vroeg was want ik kan vandaag uitslapen. Is t nog geen 7 uur, omg zo lekker. Heerlijk gevoel vind ik dat.
Hallo ik wil meer uitleg haha. Was het een soort George Clooney of zo?
Goedemorgen mensen
Goedemorgen. Lekker geslapen?
Bleehhhh helemaal klaar met dat werken de hele tijd Nog twee weken Toubab, nog twee weken!! Ik kan dit!!
Ja opzich wel. Tot ik een elleboog in mijn gezicht kreeg. En jij?
Oei hahaha.
Ik ook wel, eindelijk weer onder mijn dekbed geslapen.
Mijn vriend en ik hebben morgen een dagje vrij genomen. Z’n heerlijk gevoel dat het vandaag dus niet echt zondag is!
Na twee nachten om 1 en 3 uur ‘s nachts op om vulkanen te beklimmen, eindelijk aangekomen in een fatsoenlijk hotel. Warme douche en zwembad
Wat is de samenstelling van jullie favoriete salade als bijgerecht? Ik kom even niet verder als sla, tomaat, komkommer en mozzarella maar das zo saai
Komkommer tomaat paprika kikkererwten en een pepertje eet ik vaak! En liever spinazie dan sla. Of veldsla tomaat en komkommer en gembersiroop door de dressing
Rucola met parmezaan en balsamico
Of kerstomaten met stukjes pinda, rode ui en balsamico
Of reepjes komkommer in azijn en poedersuiker -niet echt een salade maar zoooo lekker-
Huh mijn vriend appt me net dat hij al hardgelopen heeft (voor het eerst ooit) vanmorgen?! Dus voor kwart voor 9 had hij dat al gedaan. Wie is deze jongen en waarom heeft hij de telefoon van mijn vriend?!
Vannacht de Ijen en gisteren Bromo. Beide op Java, dus heb gelukkig niks van de aardbeving gemerkt!
Ik heb op dit moment echt zoveel verschillende gevoelens, echt vermoeiend. Ik ben de hele week bij een tennistoernooi geweest na mijn werk en gister de hele dag en avond en daar was mijn date ook elke dag want hij deed mee. Daarnaast ben ik echt dol op tennissen en tennis kijken en was het zo gezellig met mijn vrienden en iedereen die ik daar heb leren kennen en mooi weer dat ik echt zo verdtietig ben dat het is afgelopen. Maar aan de andere kant heb ik echt een heeeerlijke week gehad en daar word ik weer blij van. Ik heb ook super veel zin om vanaf oktober zelf in die wereld mee te gaan draaien. Aan de andere kant weer sad dat ik niet denk dat ik nog vaker met die gast ga daten want ik kreeg niet echt hoogte van hem en denk ik dat als ik iets wil ik er zelf achteraan moet gaan, in plaats van dat 2 mensen erachteraan zitten.
Mehhh ik wil mijn hoofd uitzetten en niet meer nadenken. Ik wil ook helemaal niet daten met iemand anders want dan moet ik weer dat eerste zenuwslopende deel door maar ik wil ook niet met iemand daten die 0,0 moeite doet.
Fijn dat je zo’n leuke week had. En ik herken je gevoel wel, het is gewoon jammer dat het voorbij is.
Het helpt mij meestal om vooruit te kijken (uit te kijken) naar iets anders leuks. Dus bijvoorbeeld naar oktober nu in jouw geval wat je al doet.
Ik vond Samos een super leuk eiland. We hadden een jeep (nou ja zo’n Jimmy natuurlijk) gehuurd en dat is echt aan te raden, heel leuk om door alle dorpjes te rijden en te bezoeken. Ik heb nog steeds spijt dat we niet terug zijn gegaan naar Taverna Balkoni in Koumadarei want die man maakt de lekkerste salades en pannenkoeken (dat zou ik normaal niet kiezen op vakantie maar dit waren speciale haha).
Ik kom net uit de sportschool en ben nu echt een stinkdier
Ik ga vandaag lekker in mn eentje naar het bos om foto’s te maken want ik wil mn camera gebruiken