Wat je even kwijt wilt #3

Waarom vinden sommige die regular status zo ‘belangrijk’ haha?

34 likes

Leuk! Heb er 8 jaar gestudeerd en hier kwam ik zelf iig graag:

• Gouverneur voor lekkere speciaalbiertjes
  • Wyck (wijk als je van station naar het centrum loopt) is een gezellige buurt met wat meer boetiekjes en qua restaurantjes is Van Wijck leuk voor ontbijt/lunch, of Wycker Cabinet. Je hebt ook nog Cafe Zuid met een chill terras maar vind het daar wel prijzig. Als je veel lust qua eten is Le Courage heel lekker!
  • Bassin is een klein binnenhaventje met wat restaurantjes aan het water, Harbour Club (wat duurder) en Dock Five vind ik de leukste, aan de overkant bij Lumiere (bioscoop) schijn je ook lekker te kunnen eten!
  • Koestraat is een gezellig straatje met wat restaurants, geeft een beetje buitenlandgevoel. Bij Teazone hebben ze een heel chill dakterras en bij Cafe Nouveau lekkere kaasplanken
  • Verder qua restaurants zijn Il Bacaro, Cafe Sjiek, Kruisherenrestaurant (wat duurder maar hele mooie locatie), en Witloof aanraders

Het is sowieso een leuke stad om gewoon lekker rond te wandelen, ga sowieso even in de Dominicanenkerk kijken dat is een hele mooie boekenwinkel, veel plezier iig!

1 like

Haha het is wel spannend met dit planneravontuur hè? Mijne is nu vol maar ik wil niet die van Cynthia bestellen voordat ik foto’s van de binnenkant heb gezien…

Haha ja ik dacht hij is 40, hadden we het over m’n ouders dus ik zei NOU die zijn al in de 60!!! Zegt ie haha ik ook
Hij was daar ook met z’n dochter van 35 ofzo haha
Maar goed leuke nacht

10 likes

Altijd leuk om te lezen wanneer mensen gaan klagen dat artiesten zich niet mogen uitspreken over politieke kwesties en het bij muziek blijven maken moet blijven, terwijl de muziek doorspekt is met maatschappijkritiek.

3 likes

Ik heb zo veel zin in mijn vakantie. Mijn laatste vakantie is al meer dan een jaar geleden dus ik ben er echt aan toe. Nog maar 18 dagen werken :tired_face:

Vind ik niet duur nee! Let wel op, je wordt als 't goed is wel BKR geregistreerd met een lening daarvoor.

Als het is afgelost wordt het inderdaad afgemeld. En het zal geen mega bedrag zijn, meestal tussen de 400-700.

Ik zou denk ik voor de Sim Only gaan. Je hebt nog een goedwerkende telefoon dus waarom een nieuwe nemen.

Nee en als een registratie van dat bedrag het verschil maakt tussen wel kunnen kopen en niet is het niet het beste idee ooit om te gaan kopen hahaha

2 likes

@Sabr je avatar :joy:

1 like

Je kunt ook kijken voor een toestel in combinatie met sim only (Tele2 is echt megagoedkoop, 25 euro per maand voor onbeperkt sms/bellen/internet, en 26 als je maandelijks wil kunnen opzeggen). Vaak als je een toestel in combinatie met een abonnement koopt krijg je best wel wat korting op het toestel. En als je dat toestel in één keer koopt wordt je dus ook niet BKR geregistreerd. Maar dan moet je wel dat geld zo hebben natuurlijk.

1 like

Maar gratis is het toch niet, want je betaalt 38-21 voor die telefoon?

Ik heb het pas sinds een maand of vier/vijf, maar ben er zeer tevreden over. En het is echt megafijn om zo’n abbo te hebben want ik gebruik m’n telefoon vaak als hotspot zodat ik lekker met mijn laptop online kan werken enzo.

Omg ik heb iets verkeerd gedaan op mn telefoon (had hem in mn hand en hij was niet vergrendeld) en nu openen alle apps in landscape en kan ik nu bijv. Niet zien Wat ik type

Ja, dus betaal je elke maand 17 euro voor je toestel effectief. Ik weet niet naar welke looptijd je zit te kijken maar het loont om ook naar de totale contractduur te kijken en wat je dan voor het toestel betaalt. Ik geloof nooit zo in gratis, linksom of rechtsom betaal je er toch wel voor.

3 likes

Ik zou de iphone 8 nemen! Is wellicht onverstandiger maar ach ja

Beter is ook subjectief natuurlijk, zeker als je nu geen smak geld hebt liggen voor een nieuw toestel dan kan het fijn zijn om het via die constructie te kunnen doen, mits je weet wat de consequenties zijn zoals BKR en dat het soms onder de streep duurder kan zijn.

@anon69702710

Ja, “vroeger” werd dit niet geregistreerd maar omdat je eigenlijk gewoon iets op afbetaling koopt, zijn de regels enige tijd geleden aangepast en ik meen me te herinneren als het bedrag wat je “leent” boven de 250 euro is, wordt het geregistreerd als lening.

1 like

Voor de duidelijkheid, ik ook maar voor iemand anders kan dit anders zijn… En voor de regels hieromtrent is het voor de mensen die die niet kiezen voor in een keer kopen ook nog eens beter gereguleerd (dan vroeger).

@anon69702710 408 euro is volgens mij niet veel nee (geen verstand van), zijn beide maandbedragen voor dezelfde looptijd en met dezelfde voordelen qua hoogte minuten / mb?