Wat je even kwijt wilt #3

komt goed hoor, wss sta je binnen 10 min alweer buiten

Nee is niet mijn moeder. Zijn denk ik wel 20 jaar samen nu. Stiefzus woont sinds een aantal jaar in Nederland.
Ik kon het altijd we wegredneren dat hij met haar geen verleden had en het daarom makkelijker ging in hun contact. Maar dit vind ik gewoon best wel raar.
En ik werk hier aan de administatie en dan ligt dat testament er gewoon tussen.
Misschien had ik niet nieuwsgierig moeten zijn maar beter dat ik het nu al vast weet dan kan ik er aan wennen :roll_eyes: De band met mijn vader is best goed hoor, maar de band die hij met mijn stiefzus heeft is veel hechter en dat doet gewoon pijn. En ik vind het gewoon raar dat je je eigen kinderen minder geeft. Zij heeft ook nog een hele rijke familie aan vaderskant dus het geld heeft ze ook niet per se nodig. Dus wat is het argument dan?
Maar ik ga het er nu ook niet over hebben als hij er zo weer is.
Edit: zal wel zijn omdat ze twee kinderen heeft, dat die op die manier ook wat krijgen ofzo.

1 like

Ik ben net voor het eerst in m’n leven gaan hardlopen en het ging verrassend goed. Het leven is toch een stuk relaxter als je de lat lekker laag legt voor jezelf :+1:t3:

14 likes

Ik zag 'n win actie voor gratis kaartjes voor de parade. Om te winnen moest je ze snel een mailtje sturen. Wat stuur ik? ‘Hoi, ik kom graag!’ Hahahahahahaha wtf???

19 likes

Ze zijn het appartement boven mij aan het renoveren. Dit gebeurt al sinds half mei en ben het nu wel een keertje zat. Iedere dag herrie en vanuit iedere kier in het huis komt puin :angry:

O en de 2x lekkage niet te vergeten

Geen foto van de slaapkamers, maar ik weet in ieder geval wie het ontbijt 's ochtends klaarzet
:joy:

Sidenote: het appartement kost €11,36 voor drie personen, dus waarschijnlijk is er niet eens een slaapkamer maar slaap je ergens op de grond hahaha

4 likes

Ik las laatst in een krantenartikel dat de gemiddelde starter €39.000 inbrengt bij de koop van een woning. :persevere: Mijn vriend en ik zouden graag (als ik klaar ben met studeren) een huis gaan kopen. Samen komen we nu uit op ongeveer €20.000. Ik zat er aan te denken om de tijd dat ik studeer (1 jaar) maximaal te gaan lenen bij DUO en dit te gaan gebruiken voor deze aankoop en ben benieuwd naar jullie mening.

  • Ja, €12.000 bij DUO lenen voor de aankoop van een huis.
  • Nee, lenen is geen goed idee. Beter nog even doorsparen.
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Ik heb al de hele tijd “jij denkt maar dat je alles mag van mij” in m’n hoofd :crazy_face:

1 like

Je geeft zelf je antwoord al. Er staat gemiddeld.
Dus er zijn er die meer inbrengen en die minder inbrengen.

1 like

Ik heb echt een zomerdepressie, ik krijg gewoon buikpijn en een slap gevoel als ik de weersvoorspelling bekijk :frowning:️:frowning:️:frowning:️

Ben je nu een loedermoeder??? :thinking:

7 likes

@Dombo to the rescue! :slight_smile:

2 likes

Only in Limburg

2 likes

Karma punten voor vandaag:
-naar oma geweest om te kletsen

  • boodschappen gedaan voor oma
  • de euro die ze me wilde geven voor de moeite afgeslagen (oma, ik moest toch voor mezelf boodschappen doen en ik verdien een prima salaris. Kei lief hoor die euro, maar die hoef ik echt niet. Die geeft ze maar een keer aan mn zusje)
  • belofte gedaan om een dvd uit te lenen aan een ex collega die ik op de markt tegenkwam.

En nu ga ik lekker healty croissants eten :sunglasses:

9 likes

Prachtig. Er staat ook gewoon wen er maar aan.
En meerrssen is als niet heel fijn met fietsen door de smalle wegen.

2 likes

Ik heb vorige week een bikinitop gekocht en ik twijfel zo erg om hem te houden. Need Help.
Het is deze bikini (al zit er niet zoveel verschil in de cups bij mij, alle kleuren komen in beide cups naar voren):


Daaronder heb ik nog een oud zwart broekje die er bij staat. Ik vind het echt PRACHTIG, maar het kostte 55 euro en dat vind ik zo duur. Ik heb een baan dus kan het geld wel missen, maar niet heel makkelijk en kan het ook wel weer goed voor andere dingen gebruiken. Ik heb hem gekocht voor op vakantie, zal hem daar ong 6x aan doen denk ik. Ik heb nog een oude bikini, al minstens 3 of 4 jaar oud, staat me nog wel maar kleuren zijn vervaagd. Ik voel me sexier in die nieuwe, maar aan de andere kant: Ik draag dat ding amper… What to do?

  • Houden voor 55 euro
  • Terug brengen en oude bikini houden

0 stemmers

Thuis zijn is echt vermoeiend, ik moet gelijk uit bed om boterhammen te eten. En dit :electric_plug: staat bij mijn meest gebruikte smilies? Raar

Het is een beetje een shady gebied. Volgens mij kan het wel gevolgen hebben als je dat doet, want je verzwijgt dan een schuld. Het is alleen de vraag of ze er achter komen. Sommige starters doen het wel, maar het wordt niet geadviseerd. En daarbij: Het is er ook met een reden. Je moet uiteindelijk wel je hypotheek en je studieschuldlasten kunnen betalen straks (en nog een leuk leven hebben).

1 like

Ik ging vannochtend lekker even tussen de bejaarden sporten. Althans, dat was de bedoeling. Blijkbaar was mijn superknappe sportschool-hunk er ook. Nu is mijn hele training mislukt want we hebben een uur gepraat :’) Ik kan slecht lekker squatten en lelijk kijken terwijl hij naast me staat… En ik ben erachter gekomen dat hij 45 jaar is, terwijl hij er uitziet aslof hij 33-35 is ofzo :scream_cat:

2 likes

Ja goed punt. Ik heb op zich nog wel een gangbare maat (80D), maar ben niet heel makkelijk als het op bikini’s aankomt. Maar ja, ik gebruik hem ook weer niet zoveel, dus een oude kan nog wel twee jaar mee gaan ofzo.