Wat je even kwijt wilt #3

Zelfde als met ‘op zoek’ en ‘opzoek’ denk ik. Mensen halen gewoon twee werkwoorden door elkaar.

Die zin die jij deelt is wel echt een dieptepunt trouwens, haha

3 likes

@anon68622085 sterkte!! ik duim voor jullie

1 like

Ja dit postte ik laatst ook al, ik snap het echt niet.

1 like

Omg een bus die normaal stopt waar ik eruit moet stopte daar niet meer en nu ben ik helemaal aan de andere kant van mijn dorp​:face_with_symbols_over_mouth::tired_face:_Cursieve tekst_

Wel raar advies want het zou me niets verbazen dat er dan mensen zo dom zijn maximaal te lenen voor hun hypotheek en vervolgens in de problemen komen als ze moeten beginnen met het aflossen van hun studieschuld

Ja, zou ik doen, 2 weken in je huis laten staan wordt echt smerig, en als er toch al meer langs staan…

2 likes

Hoop dat het meevalt @anon68622085!

1 like

@anon68622085 Heel veel sterkte, ik duim voor jullie!

1 like

Ik zou dan kijken er geen envelopjes met je adresgegevens oid erin zitten.

M’n moeder ziet deze emoji :smirk: als iets gemeens dus ze heeft net een nieuwe telefoon en ik typte automatisch “oeeh :smirk:” en nu denkt ze dat ik hem stom vind?? Ga ik het haar ooit uitleggen of laat ik het hierbij

4 likes

Keulen? Hamburg?

Sterkte! @anon68622085

1 like

Ja ik zou dat doen hoor, niet heel ideaal, maar in je huis laten ook niet. Hopelijk wordt de container dan snel geleegd, dan is je zak daar ook weg

1 like

Lief! Was maar voor een weekje gelukkig. Ik moet straks nog en dan ben ik klaar. Heb maar gewoon een goed middagdutje gedaan :blush:

1 like

Daar zijn hier 2 vacatures voor ja. Maar bij eentje werd ik afgewezen omdat ik geen ervaring had. De ander moet ik nog naar mailen. Maar die is wel verder weg en lastig te bereiken met het ov dus dat is weer een dingetje wat best wel shitty is want die afstand fietsen is ook niet te doen.
Snap ook best dat ze iemand zonder ervaring niet willen (enige ervaring die ik heb is een meeloopdag maar that’s it) maar op deze manier kom ik er natuurlijk ook niet aan. Mogelijkheid tot stage of iets was er daar blijkbaar ook niet.

Ik wilde geen geld uitgeven. Word ik daarstraks gebeld voor een sollicitatiegesprek (YES!), maar besefte me ook dat ik niet echt zomersollicitatiekleding heb. Ik ging kijken voor jurkjes en ben er verliefd op eentje geworden, ook al draag ik nooit jurkjes. Maar die is dus 70 euro :frowning_face:

19

16 likes

wow die is prachtig!

Ja, ik vind hem ook echt heel mooi :heart_eyes: Sowieso vind ik die stijl heel mooi, al draag ik bijna nooit jurkjes.

Ik snap al waarom Kay niet reageerd @WODKA

Samenvatting

11 likes

Persoonlijk zou ik geen jurk met tule kiezen voor een sollicitatiegesprek. Misschien kun je kijken bij WE of MANGO? Zij hebben volgens mij allebei een ‘‘business’’ kledinglijn, daar hebben ze vast wel een budget vriendelijke optie! :smiley:

5 likes