You’re welcome.
Ik heb het koud <3.
Mn bed is echt kapot dus vanaf vannacht slaap ik maar op de grond…
Zorg je wel dat je matras goed kan luchten ? Vooral de onderkant. Vrienden hadden ook een tijd op de grond geslapen met het matras. Als je die niet vaak genoeg lucht kan er schimmel in komen te staan.
Voor zo ver dit ongevraagde advies.
Misschien probeert ze even de spanning met humor voor je te breken met dat plaatje? Ik weet van mezelf dat ik vaak grappen maak om de situatie wat dragelijker te maken maar als iemand dan aangeeft dat het niet gepast is dan is het ook gewoon over en sorry. Ik zou het haar zeker even melden dat het je enorm kwetst. Kans is dat ze het absoluut niet zo bedoelde.
@LastYoungRenegade Thanks! Ik heb hem wel op de lattenbodem liggen. Dus er komt wel voldoende lucht onder. Ik hoop dat dat helpt
Gefeliciteerd!!!
Wie heeft de Bose QuietComfort 35 II en gaat mij ervan overtuigen dat ik die vandaag moet kopen?
Mijn koptelefoon én mijn oortjes zijn deze maand allebei stuk gegaan en ik zie dit als een teken dat ik toch eindelijk de QC35II moet kopen. Heb er alleen eigenlijk geen geld voor (maar hoera voor de spaarrekening (die eigenlijk voor andere dingen bedoeld is)).
Ik ga zo weinig doen deze vakantie <3 Heerlijk. Lig nog in bed, ga zo maar eens opstaan om geld uit te geven in de stad. Zin in.
pff helemaal verdwaalt in de primark. Ik wou alleen even snel slippers halen.
Shoplog
Wat ga ik vanmiddag doen.
- Kleuren
- Sims 4
0 stemmers
Omggg ik word midden in de stad uit het niks geprikt door een wesp achter in mn arm… ik kan er nier bij panieeek
Je mag daar blijven wonen, als je maar wel hier blijft posten!
Blegh voel me ziekig en de dag gaat zo langzaam en wil heel graag mn bed in en slapen maar ik kan niet eerder weg en moet de hele week nog werken. En mn eten is ook al op en vind het gewoon een stomme dag en kan niet sociaal doen. Laat deze (werk)dag maar snel voorbij zijn…
<3