Wat je even kwijt wilt #3

You lucky

1 like

Ah wat goed dat je dat hebt gedaan! Nu maar ff extra knuffelen met je eigen kat

1 like

Dankje :heart:
En ik geniet elk moment dat ik knuffel met mijn kat. Die momenten zijn me zo dierbaar.

3 likes

Haha

14 likes

Ik ben zo blij dat ik vanochtend lekker in mn eentje naar het bos ging om foto’s te maken, ben zo blij met het resultaat!

5 likes

IT IS ME! Wilde het niet per se bekend maken maar ik doe alles voor een vetcoole titel (ok grapje)

3 likes

Hahaha ben blij dat je nu gewoon kan slapen!

1 like

Wilde eindelijk eens the notebook kijken, staat die niet meer op Netflix :sleepy:


Waarom haat iedereen het corps altijd??

1 like

Ik lig lekker met mn kat tegen me aan op de bank en zit al 10 min mn scheet in te houden omdat ze er anders zo van schrikt, wat ‘n leven

11 likes

Aargh waarom vind ik altijd wel iets om me druk over te maken?! Meestal zijn het werk dingen, maar dat heb ik goed kunnen afsluiten nu ik vakantie heb. Dus nu zijn het mijn voortanden waar ik me druk over maak. Echt waarom?! Wordt haast een obsessie.

Heb al twee muggen opgespoord in de slaapkamer maar er zit er dus nog 1. Word er helemaal gek van dat kut gezoem en mn muggenbulten. Ben nu gefrustreerd beneden gaan zitten, kan t ff niet meer aan. Straks maar met oordoppen slapen denk.


Wat :smile:

2 likes

Staat er toch? :stuck_out_tongue:
Vaak zijn het mensen die zichzelf vooral fantastisch vinden, geen oog hebben voor mensen buiten hun innercircle (lees: andere corpsbrallen) en zich vaak in het openbaar misdragen. Door al doe sociale groepsprocessen gaan ze soms gekke dingen doen, maar één op één kunnen ze best oké zijn.

15 likes

Ik sta op het punt om in huilen uit te barsten van frustratie over die kutmuggen. Ga gewoon dood :weary:.

Ik kan niet meer slapen en heb rugpijn

Ze waren het aan het uitbreiden maar ik heb geen idee, kom bij jullie terug! :slight_smile:

Ug ik eet nooit meer roti van die tent. Sinds gisteravond zo’n buikpijn en het is nog niet weg :unamused:

Ik ben Member geworden! :grin: betekent dat nu ook dat ik het opbiechttopic weer in mag? Ik mis dat topic zo haha

Voortzetting van de discussie Updates en mededelingen:

1 like