Wat je even kwijt wilt #3

Ik heb echt echt echt geen zin in vandaag. Niet echt een reden voor. Gewoon de maandag. Dus nu heb ik in m’n notities een soort aftelkalender gemaakt hoeveel maandagen ik nog stage heb

Laat het aftellen maar beginnen

3 likes

Blegh ik moet zo naar de psycholoog maar voel me niet echt lekker enz. Maar goed afzeggen mag niet bij hun want dan moet je 50 euro betalen. Ook als je vet ziek bent (had ik een tijdje terug).

Kan het ook niet zijn dan je door spanning voor de psycholoog je niet lekker voelt?

Ik ben bezig met een sollicitatie en ik moet een videopitch opnemen. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, laat staan voor een camera. :scream:

Het is zo rustig op werk, ik ben 8 uur begonnen en pas 1 keer gebeld en dat duurde echt 2 minuutjes. Ben al de hele tijd aan het internet shoppen :grin:

2 likes

Nee dat is het niet. Ik heb de laatste dagen best veel ibuprofen geslikt en mijn darmen zijn nu best wel op de hobbel. (Denk dat het daaraan ligt)

Ik kom als eerste op kantoor aan en mijn baas heeft gewoon het hele weekend alle ventilators laten draaien :eek:
Ik dacht dat het per ongeluk was, maar nee hij dacht de ruimte dan zou afkoelen dit weekend.

Ik kan gewoon nog niet beginnen werken omdat mijn hoofd momenteel te vol zit met:

  1. HOE DOM mijn baas is dat hij denkt dat 3 ventilatortjes die warme lucht door een afgesloten kamer blazen die kamer kunnen afkoelen. Serieus. Ik moet alle moeite van de wereld doen om er geen neerbuigende opmerking over te maken, maarja hij is mijn baas
  2. wat een energieverspilling! Zelfs als je er van overtuigd bent dat het kantoor 2 graden kouder zal zijn dankzij die stomme ventilatoren, dan nog laat je ze toch geen heel weekend draaien? DJEEZES. Daar wil ik dus ook iets passief agressiefs over zeggen, maar dan wordt ik sowieso ook niet serieus genomen en krijg ik een antwoord van ‘daar is onze eco warrior weer hoor :rolleyes::rolleyes:

:mad::mad::mad::mad:

30 likes

Dat is echt heel lief van je, dank je. Als jij mij wil pb’en dan kan dat natuurlijk ook, aangezien je jezelf herkent in mijn berichten. Ik heb inderdaad fouten gemaakt en ik ken mezelf eigenlijk niet op die manier, maar het is gebeurd en ik kan het niet meer rechtzetten. Ik voel me er echt een heel slecht mens door, gisteren had ik echt een dieptepunt en vandaag is het nog niet veel beter maar ik probeer gewoon maar door te gaan.

1 like

Gewoon de boel daar dan onderkotsen. 50 piek betalen omdat je ziek bent. Gekkies daar

1 like

Ik moet mezelf even uit bed slepen want mijn auto moet 4 nieuwe bandjes

Op de Zichtenburglaan kan je fietsen kopen vanaf €70 geloof ik.

1 like

Je hebt alle recht om er iets over te zeggen, dit is echt gestoord en ik kan me niet voorstellen dat je baas gewoon zo dom was dat hij alle ventilatoren aan heeft laten! Wat een verspilling zeg…

(Hoe kan iemand met zo’n gedachtengang een baas zijn? Mijn tienjarige nichtje zou hier niet eens mee komen)

1 like

Jaaa ik kan hem steeds moeilijker serieus nemen eigenlijk. Ik zou graag een baas hebben die een soort van mentor kan zijn en waar ik echt iets van kan leren maar dat gevoel heb ik nu niet echt op z’n zachtst gezegd

@Oprah Ik ben bij de ballentent (maar dan in een andere vestiging geloof ik). Ontbijtje voor 1 euro :sunglasses:

Ik had het vannacht koud. Ik was al bijna vergeten hoe dat voelde :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja het is echt belachelijk, uiteindelijk voelde ik me nu wel weer oké maar ik heb een tijdje terug gehad dat ik echt zat te huilen aan de telefoon dat ik niet kon komen omdat ik me niet goed voelde… kost je dus mooi even 50 euro. Ze wouden serieus dat ik maar gewoon kwam. Ik snap het ergens wel maar je kan toch niet altijd van te voren weten of je ziek wakker wordt. :\

Officieel heeft mijn tandarts ook zo’n regeling maar daar heb ik nog nooit een rekening van gehad.

Ik denk dat ik maar geen vlogger word. Wat is jezelf filmen toch awkward.

2 likes

Ik vind dat iedereen het recht moet hebben om een keertje af te kunnen zeggen. Kijk als je continue je afspraak op het laatste moment afzegt snap ik het wel maar als je echt ineens ziek bent of er is iemand overleden ofzo dan vind ik het echt een beetje gemeen om ook nog geld te vragen. Waar ik loop zouden ze echt vragen ‘kun je echt niet komen?’ als bijv. een belangrijk iemand kort ervoor is overleden. (Ze wouden ook dat ik maar gewoon met een kotszakje naar de praktijk kwam)

Ik ben jarig! :biggrin:

Ik haatte en ontkende mijn verjaardag heel erg lang, omdat ik de aandacht voor mij moelijk vond. Tegenwoordig gaat het al beter!

33 likes

Gefeliciteerd!

1 like