Ik zou in eerste instantie zeggen; zij laten hem buiten, dus ja hun verantwoordelijkheid. Alleen zou ik mezelf fijner voelen om het even te bespreken met je buren. Gewoon vragen of je hem af en toe kipfilet mag geven oid.
Ik zou de kat niet zomaar te eten geven, maar je kunt natuurlijk wel even met je buren afstemmen of zij het ok vinden.
Al een aantal maanden hebben we last van muizen. Het is er telkens maar één tegelijk (voor zover ik weet). Ik neem aan dat onze kat zo dement als een deur is en die beesten meeneemt en loslaat, maar het kan ook zomaar zijn dat ze ergens door binnen komen. Nu is het al eens gebeurd dat we een muizenval hadden neergezet en deze gewoon compleet is verdwenen. Gisteravond zag ik opnieuw een muis lopen en heb ik een val neergezet, WEER SPOORLOOS. Geen bloed, geen val én geen dode muis. Ik snap er echt niks van. Heb al achter meubels en apparaten gekeken maar er is echt geen spoor van te bekennen.
Haha huh, gewoon zo’n klem bedoel je? Heb je misschien een dierenliefhebbende huisgenoot?
Ja gewoon zo’n ouderwetse van hout. Ik woon nog bij m’n ouders in een doodgewoon rijtjeshuis. We hebben twee katten die nog wel eens wat vangen, dus denk echt dat zij ze loslaten. Maar het gebeurt echt vaak dus ik weet het niet zeker, maar vind dit wel zo vreemd…
Gefeliciteerd!
Oh thanks, ik woon ook 3 weken op een matras op de grond!!
Ik zou de kat geen eten geven. Katten zijn overlopers en voor je het weet wil de kat niet meer terug naar zijn eigen baasjes. En een kat moet ook niet allemaal verschillende soorten voer eten.
Leuk! Alleen?
Gewoon af en toe even rechtop zetten of iets eronder leggen waardoor hij even van de grond af is. Toen wij voor het eerst een appartement huurden sliepen we ook een maand op de grond en heb het matras maar een paar keer even omhoog gezet en toen hebben we ook geen schimmel gehad.
Edit: ligt misschien wel ook aan de lichtvoetigheid in je huis.
Als je hem begint met voeren komt hij steeds weer terug en (ik kan niet voor het baasje spreken) maar sommige eigenaars vinden dat niet zo fijn. Mijn ene kat heeft bijv. een allergie en krijgt soms van anderen buiten ook zomaar te eten. Hartstikke lief bedoelt maar niet fijn voor het beestje. Dus misschien maar even vragen of ze daar een probleem mee hebben en wat het dier mag
Ah nice! Is hij echt het geld waard? Vind het toch wel behoorlijk veel geld voor een koptelefoon
Wooeehoeoe gefeliciteerd! Dat je maar veel falaffeltjes mag eten vandaag.
Ik wil het echt niet hebben dat iemand mijn kat voert.
Levert het op de korte termijn echt veel meer op? Je betaalt ook meer belasting over de tweede baan namelijk, omdat je geen loonheffingskorting kan toepassen op twee banen.
Ik zou het afraden, tenzij je dit tijdelijk voor een paar maanden wilt doen. In het begin kan het zwaar zijn, ook omdat je alles moet leren, maar wat je ook aangeeft: je hebt minder tijd voor je sociale leven. Of misschien geen? Ik kan me ook voorstellen dat je soms even een avond alleen wilt zijn, en dan hou je nog minder tijd over.
Ja
Ik had al een tijdje ‘s avonds 1 egel in de tuin en nu is daar eentje bijgekomen. Schijnbaar waarderen ze onze jungletuin en bakjes water en soms een likje kattenvoer dat de ene kat niet heeft opgegeten. :’)
Ik ga echt nooit meer naar Arnhem wat een catastrove. Wel een bubble tea mja zul je zien dat die straks valt…
Ik ben 22 en heb nog nooit een uitstrijkje laten nemen omdat niemand me er ooit op wees en ik dacht dat ik ervoor naar een gynaecoloog moest.
Mijn huisarts wees me erop dat ik toch eens moet laten doen maar dat kan dus blijkbaar in de groepspraktijk hier in mijn dorp.
Morgenochtend ga ik dat dus laten doen, maar voelt een beetje onwennig aangezien ik nog nooit een uitstrijkje heb laten nemen.
Ik ga mezelf ook laten testen op soa’s natuurlijk maar pff wat een stress, aangezien er wel een kleine kans is dat ik 1 heb. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
Gefeliciteerd!