Wat je even kwijt wilt #3

Gefeliciteerd!!

1 like

Echt hoe blij je kunt zijn als net die ene lawaaimaker ziek is op kantoor. Heerlijk die rust.

4 likes

Dilemma: een collega heeft dit weekend iemand van zijn schoonfamilie verloren aan zelfdoding. Kan ik hem een kort berichtje sturen met steun of laat ik hem beter gewoon met rust? Wil me niet opdringen maar vind het wel heel erg voor hem uiteraard

Helemaal mee eens!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

@Boondigga Ik denk niet dat de ‘gewone’ forummers die badge gaan krijgen. Die badge moet je sowieso met de hand toegewezen krijgen (dus de admins moeten je die titel handmatig geven) en ik denk niet dat zij willen/het handig is als de ‘gewone’ forummers alle posts van anderen kunnen wijzigen etc. Dus Regular is de top schat ik!

(Admins, mocht ik ongelijk hebben roep dan even)

3 likes

Dat lijkt mij ook niet inderdaad, maar de badge bestaat wel haha.

2 likes

Ja, zou ik wel doen. Is absoluut geen opdringen toch.

1 like

Een kort berichtje om sterkte te wensen lijkt me niet opdringerig, ik zou het gewoon doen.

1 like

Hiep hiep hoeraaa! :birthday::balloon:

1 like

@Portugal @Masterchef Bedankt! Vind het altijd moeilijk zoiets in te schatten, maar ga het wel doen dan.

3 likes

Ik werk ook bij een ggz instelling en bij ons hebben we ook een no-show regeling van 24 uur van te voren afzeggen. Bij de eerste keer blijft het bij mij vaak wel een waarschuwing/herinnering aan de regel, vanaf de tweede keer moet ik ook een factuur sturen. Bij een sterfgeval in de directe omgeving maak ik zelf wel een uitzondering trouwens.

Ik heb het kantoorwerk al af wat ik tussen 08-12 af moet hebben. Ik zou mijn collega’s op de afdeling kunnen helpen, maar ik kan ook nog even chillen. Het is toch rustig :woman_shrugging:t5:
Niemand die me controleert ook btw, zit helemaal alleen hier!

4 likes

Ik heb een beige broek aan en een flesje drinken in mn rugzak die lekt…

Ik ga stuk om mijn badge hahahaha

14 likes

True!

1 like

goedzo! eigenlijk heb je recht op een taartje he. als je je verjaardag in je voorkeuren zet krijg je hem :cake:

1 like

tenzij je iets beters bedenkt

4 likes

Ja, berichtje sturen en niks terugverwachten. Het is altijd fijn om van mensen te horen dat ze aan je denken!

3 likes

t zijn titels, trouwens, eigenlijk, niet badges. zei ik fout waarschijnlijk een keer. een badge kan een titel geven maar een titel hoeft geen badge te zijn. maargoed same difference.

6 likes

Ik vind het een beetje stom om zo over een groep te praten. Als er iets anders had gestaan (Marokkanen, homo’s) was het niet oké geweest en dit kan wel. Vind ik stom.

3 likes