Wat je even kwijt wilt #3

Haha wat vind je zo vreselijk aan Arnhem dan?

22 is toch niet super oud voor je eerste uitstrijkje?

Ik vond het reuze meevallen, en hoop dat het voor jou ook zo is!

Oh echt? Ik dacht echt dat je het al moest doen vanaf je seksueel actief bent, en dat ben ik ondertussen al 4 jaar.
Ik heb het een beetje lopen uitstellen maar moet het nu toch echt eens doen.

Het verschilt heel erg per land, in Nederland is het meestal pas vanaf 30 ofzo. In andere landen is het vanaf 20 of 25.

Als je onbeschermde seks hebt is het wel aan te raden om te laten testen op soa’s natuurlijk. Dus goed dat je dat nu gaat doen!

1 like

Hmm ja misschien is het in BE dan toch anders dan in NL.
En ja ik heb nu een paar keer onbeschermde seks gehad… dus ik moet helaas wel testen :stuck_out_tongue:

Nou in ieder geval is het dan allemaal in 1x en is het zo klaar.

1 like

Nja ik verdwaal altijd en vind de winkels slecht ingedeelt maar vandaag ging alles mis haha

Jawel maar ik wou naar monki… maar die is daar 3x niks :cry::cry::cry:

1 like

Ahhh haha ik kan ook nooit iets vinden in de Monki hier

1 like

Als ik moet kiezen tussen wonen in arnhem of 1 dag naar eindje kies ik het eerste jahaha

Mijn nieuwe sportbh is zo mooi dat ik overweeg zo’n fitgirl te worden die in alleen een kort broekje en sportbh gaat hardlopen. Ik ben alleen bang dat het voor de volksgezondheid beter is als ik dat laat.

4 likes

Ik heb zin om te slapen

1 like

Gefeliciteeeerd!!

1 like

In Nederland krijg je op je 30e de eerste uitnodiging en als alles goed is dan pas na 5 jaar weer. Maar in BelgiĆ« gaat dat heel anders (makkelijker) volgens mij…en doen ze het al vanaf veel jonger.

1 like

Dat is bij mijn instellingen sinds kort ook… Alleen kosten ze daar 85,- vind dat zo kinderachtig kan me echt zo boos maken om zo’n debiele regeltjes. Ik snap dat sommige mensen in de vermijding gaan en dan niet op komen dagen maar dat ze die regel dan toepassen op die personen en niet op iedereen.

1 like

Wie heeft aanrader voor een goede shampoo + conditioner waar je haar zacht van wordt? Merk heel erg laatste tijd dat mijn haar aan de onderkant iets droger is (gebruik zelf Aussie). Mag best een wat duurdere shampoo zijn.

Mvg onzeker haarmeisje

ik heb de QC35II en de Sony WH-1000XM2 uitgebreid naast elkaar getest en heb gekozen voor die van Sony. Heeft een hele goede NC en een betere geluidskwaliteit dan de bose ( wat ik zelf wel belangrijk vind als ik 350 euro aan een koptelefoon uitgeeft)

1 like

Mijn broertje heeft zonder het te vragen mijn fiets gepakt en nu moet ik met de auto naar de stad terwijl het perfect fietsweer is. Ben echt boos

kut ik stemde beetje vroeg maar het is al 12 uur geweest dus kan gewoon

1 like

Ja vooral nerveus voor de resultaten. Volgens de 2 mannen waarmee het gebeurd is, zijn ze veilig/clean (wat is het juiste woord hiervoor lol). Maar ik vertrouw mannen langs geen kanten. Dus ik hoop dat ze de waarheid spraken.