Wat je even kwijt wilt #3

Je reageerde natuurlijk op mij omdat je weet dat ik met een briljant antwoord zou komen op je vraag :smirk:
Het ligt er een beetje aan hoelang je die extra baan wilt gaan houden denk ik. Als het voor 3 maanden is zou ik het gewoon doen, ik denk dat je die 3 maanden best overleeft en niet vereenzaamt. Sowieso kun je mensen ook wat vaker bij jou uitnodigen in die periode (als dat wel kan ivm met die baan?). Dan heb je toch sociaal contact, maar kun je ook die baan aannemen.

Als het voor langere tijd zou zijn (een jaar bijvoorbeeld) zou ik het niet doen denk ik. Ik denk dat je dan wel erg lang aan huis gekluisterd zit. Misschien moet je je in dat geval afvragen: verdien je er genoeg extra aan, om er voordeel van te hebben? Of is dat extra geld niet genoeg voor alle tijden dat je thuis moet zijn?

Het gene waar ik mee zit is te heftig om luchtiger te kunnen maken. Ik heb haar teruggeappt en gezegt dat het me pijn doet vanwege het verdriet wat ik heb. Ze antwoordde dat ze er niet over na had gedacht en sorry.
Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand zo achteloos met iets om gaat. Ik heb goed aangegeven waar iuk mee zit en hoe zwaar het voor me is. Dan er allemaal niet bij nadenken en grapjes over maken valt heel verkeerd. Het speelt ook wel mee dat zij 0.0 interesse in me toont. Als we afspreken moet de diepere gespreksstof altijd van mij komen. Ik ben altijd erg geinterreseerd in de ander, en het is lastig als het andersom niet zo is. Zeker op het moment dat iemand een crisis doormaakt in het leven. Dat raakt me meer dan ik dacht.

@Rosemary
@anon76889665
(ook als reactie op jullie)

1 like

Conditioner van Pantene. Soms bij de Action, lekker goedkoop daar!

@anon91490777 Aloha :heart:
Geniet ervan!

hey @anon76889665 als ik via google op ā€˜eten veganizen’ zoek ben jij mn tiende zoekresultaat met je topic.

13 likes

Maar een uitstrijkje is gericht op baarmoederhalskanker, dat heeft niks met onveilige seks te maken

2 likes

Haar groeit sneller in de zon inderdaad

I know, maar ik wil de soa tests erbij doen. Beetje vanalles in 1 bezoek.

Al het haar groeit sneller met warm weer… Net als nagels…

Supergoed! Gefeliciteerd! En wat een heerlijke timing, nu kun je helemaal onbezorgd genieten van de zomer!

1 like

Lastig! Denk je dat je tijdens zo’n dienst constant bezig bent met die taken? Of mag je ook een eigen boek lezen of tussendoor Netflixen? Dat kan een meevaller zijn, en misschien voel je dan minder alleen? Als je dingen ernaast kan doen dan zou het misschien meevallen.

Palmer’s Olive Oil shampoo & conditioner! Was vroeger bij Etos te koop, nu niet meer volgens mij maar je kunt ā€˜m online nog wel krijgen. Is mijn haar erg van opgeknapt!

1 like

Als ik in bv de groepsapp met vriendinnen wat later reageer en dus veel heb om op te reageren dan zet ik altijd mijn internet uit. Dan typ ik hele verhalen en daarna zet ik mijn internet weer aan.

3 likes

Dus toch :open_mouth: ik dacht al dat ik het me inbeelde dat ik mijn uitgroei veeeel vaker bij moest werken in de zomer

1 like

ik denk dat ik even gemist heb hoe je kunt multiciteren

1 like

Dat weet ik wel. In je reageerveld op het tekstballonetje linksboven naast bold klikken!

1 like

Je kan ook een tekst selecteren en dan staat er citeren. Je kan dan van verschillende mensen iets citeren en dan komt dan in een reactie.

3 likes

Pfff. Of ik op cursus wil voor mijn werk. In Amerika. En ik ben een dikke schijterd met vliegen.

Weet iemand waar ik zo’n ding kan halen? Ben overal al geweest en of te groot of knakertje duur. 23 cm. Ben nu nog in de stad, tips zijn welkom.

Al geweest: Blokker, Action, Casa

Xenos geloof ik of hema misschien

1 like