Aaaah, komt wel goed! Is natuurlijk nog hartstikke wennen aan alles.
dikke knuffel
Ja dat dacht ik al. Ik was in Utrecht
Ahhw snoezig welke kleur?
Hoe was het sollicitatiegesprek? Of is het nog niet geweest?
Jawel vanmorgen. Ging matig, had een black-out
Oh dat is jammer! Misschien ging het beter dan je dacht, en anders is het altijd een goede oefening toch?
Een vriendin van me had me vanochtend 12 appjes gestuurd en ik had net even de tijd om te antwoorden, maar het eerste berichtje dat ik stuurde las ze echt DIRECT. Ik vind dat altijd zo irritant. Nu heb ik ook minder gereageerd dan ik had gewild, maar ik voel me dan zo opgejaagd.
HELP
Mn broertje en zn vriendin zijn na 2,5 jaar uit elkaar. Ik heb nog nooit een gebroken hart gehad. Kan ik wat doen om hem te helpen? Ik weet dat het bij iedereen verschilt maar ik weet niet wat ik moet doen om hem te helpen
Oh ik heb dit een paar jaar geleden ook meegemaakt met mijn broertje Was zo zielig om te zien want hij was er kapot van.
Wij hebben geprobeerd een paar leuke uitjes te organiseren en daarnaast kwam hij soms gewoon zijn hart uithuilen bij mij. Dan kon hij gewoon even vertellen waar hij aan dacht op dat moment, want er gaat veel door je heen (één van de dingen die hij na een paar dagen vertelde was dat hij haar tante ook zou missen omdat ze zo’n goede band hadden). Ook ervoor zorgen dat hij naar de les bleef gaan enzo.
En we hebben op hem ingepraat om geen drieste beslissingen te nemen, zoals alle foto’s verwijderen. Dat kan later ook nog, maar misschien zou hij er spijt van gekregen hebben. Gewoon haar spullen enz. uit het zicht opruimen en dan later beslissen wat ermee te doen.
Oja, hij is wel naar de huisarts geweest voor een kalmerend pilletje omdat hij er echt even niet door kon functioneren
Maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Sterkte voor hem!
Ook dar mag gewoon he! Samen huilen me je kindje, is goed voor de band toch?
Ja, daarom. Heb in elk geval een leuk jurkje en ikea ontbijt overgehouden, haha. Was wel verbaasd dat ik maar tegenover 1 iemand zat. Ben meer mensen gewend.
Een reep chocolade voor hem kopen?
Chocolade helpt altijd.
(Nee geen idee, wel heel lief van je)
Dankjewel! Ik heb je een pb gestuurd!
Je reageerde natuurlijk op mij omdat je weet dat ik met een briljant antwoord zou komen op je vraag
Het ligt er een beetje aan hoelang je die extra baan wilt gaan houden denk ik. Als het voor 3 maanden is zou ik het gewoon doen, ik denk dat je die 3 maanden best overleeft en niet vereenzaamt. Sowieso kun je mensen ook wat vaker bij jou uitnodigen in die periode (als dat wel kan ivm met die baan?). Dan heb je toch sociaal contact, maar kun je ook die baan aannemen.
Als het voor langere tijd zou zijn (een jaar bijvoorbeeld) zou ik het niet doen denk ik. Ik denk dat je dan wel erg lang aan huis gekluisterd zit. Misschien moet je je in dat geval afvragen: verdien je er genoeg extra aan, om er voordeel van te hebben? Of is dat extra geld niet genoeg voor alle tijden dat je thuis moet zijn?
Het gene waar ik mee zit is te heftig om luchtiger te kunnen maken. Ik heb haar teruggeappt en gezegt dat het me pijn doet vanwege het verdriet wat ik heb. Ze antwoordde dat ze er niet over na had gedacht en sorry.
Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand zo achteloos met iets om gaat. Ik heb goed aangegeven waar iuk mee zit en hoe zwaar het voor me is. Dan er allemaal niet bij nadenken en grapjes over maken valt heel verkeerd. Het speelt ook wel mee dat zij 0.0 interesse in me toont. Als we afspreken moet de diepere gespreksstof altijd van mij komen. Ik ben altijd erg geinterreseerd in de ander, en het is lastig als het andersom niet zo is. Zeker op het moment dat iemand een crisis doormaakt in het leven. Dat raakt me meer dan ik dacht.
@Rosemary
@anon76889665
(ook als reactie op jullie)
Conditioner van Pantene. Soms bij de Action, lekker goedkoop daar!
hey @anon76889665 als ik via google op ‘eten veganizen’ zoek ben jij mn tiende zoekresultaat met je topic.
Maar een uitstrijkje is gericht op baarmoederhalskanker, dat heeft niks met onveilige seks te maken