Wat je even kwijt wilt #3

Haar groeit sneller in de zon inderdaad

I know, maar ik wil de soa tests erbij doen. Beetje vanalles in 1 bezoek.

Al het haar groeit sneller met warm weer… Net als nagels…

Supergoed! Gefeliciteerd! En wat een heerlijke timing, nu kun je helemaal onbezorgd genieten van de zomer!

1 like

Lastig! Denk je dat je tijdens zo’n dienst constant bezig bent met die taken? Of mag je ook een eigen boek lezen of tussendoor Netflixen? Dat kan een meevaller zijn, en misschien voel je dan minder alleen? Als je dingen ernaast kan doen dan zou het misschien meevallen.

Palmer’s Olive Oil shampoo & conditioner! Was vroeger bij Etos te koop, nu niet meer volgens mij maar je kunt ā€˜m online nog wel krijgen. Is mijn haar erg van opgeknapt!

1 like

Als ik in bv de groepsapp met vriendinnen wat later reageer en dus veel heb om op te reageren dan zet ik altijd mijn internet uit. Dan typ ik hele verhalen en daarna zet ik mijn internet weer aan.

3 likes

Dus toch :open_mouth: ik dacht al dat ik het me inbeelde dat ik mijn uitgroei veeeel vaker bij moest werken in de zomer

1 like

ik denk dat ik even gemist heb hoe je kunt multiciteren

1 like

Dat weet ik wel. In je reageerveld op het tekstballonetje linksboven naast bold klikken!

1 like

Je kan ook een tekst selecteren en dan staat er citeren. Je kan dan van verschillende mensen iets citeren en dan komt dan in een reactie.

3 likes

Pfff. Of ik op cursus wil voor mijn werk. In Amerika. En ik ben een dikke schijterd met vliegen.

Weet iemand waar ik zo’n ding kan halen? Ben overal al geweest en of te groot of knakertje duur. 23 cm. Ben nu nog in de stad, tips zijn welkom.

Al geweest: Blokker, Action, Casa

Xenos geloof ik of hema misschien

1 like

Vanmorgen twee supermarkten afgegaan voor waterijsjes, wist al dat het een vrijwel kansloze missie was en dat werd inderdaad nog even bevestigd. Uit wanhoop maar AH magnums met gezouten karamel meegenomen en nu voel ik me een vreetzak. Ohja, en net een pakketje van too good to go opgehaald bij een broodjeszaak. Twee fruitsapjes en een zak met zes broodjes, lekkerrrr.

1 like

Casa = Xenos. Oke, ga nu naar Hema

1 like

Een grotere Albert Heijn heeft ze ook

1 like

Ik heb hier momenteel ook last van :frowning: elk jaar eigenlijk

Ik voel me ook zo en het is zo kut!

1 like

Geen geduld voor. Heb nu maar een iets te grote van de Hema.

1 like