Ik had net ijskoffie gemaakt en wilde het met een rietje drinken. Maar rietjes kunnen echt niet meer. Dus heb ik gouden, stalen rietjes besteld yay! Volgende x met rietje
Af en toe ben ik benieuwd hoe het met een soort-van-ex gaat. Maar ik wil geen contact, zijn fb is privé en op zijn instagram staat nooit wat. Nu had ie een nieuwe foto op whatsapp met een meisje. Na een kort fb-rondje kon ik haar daar niet tussen zijn vrienden vinden. Toen bleek hij dezelfde foto op zijn instagram te hebben met tags. Conclusie: het is niet zijn vriendin.
Mijn detectiveskills zijn na al die jaren nog steeds . In nog geen 5 minuten had ik het antwoord dat ik zocht.
Ja hahaha!
Yes mn collega is weg en nu kan ik eindelijk forummen en YouTube filmpjes kijken. Heel de dag was er niets te doen maar durfde niet te forummen. Nu nog 3,5 uur aan tijd vullen.
Ik liep vandaag in de H&M en er hing al wat van de herfstcollectie. Die vind ik altijd 81928 x leuker dan zomerkleding
Wake me up when september starts
Heeft iemand nog een kortingscode voor Zalando? Je zou mij heeeeeel gelukkig maken.
Ennnnn ik wil Vans Old Skool bestellen, welke maat zal ik doen? Er staat bij dat ze normaal vallen, ik heb normaal 38/38,5 zoiets… wat zouden jullie aanraden?
Maar ligt dat dan aan het warme weer of aan de zon, ik bedoel als je wilt dat je haar sneller groeit moet je dan extra in de zon gaan zitten?
Asking for a friend
Misschien dat je die titel onder je forumnaam kunt krijgen
Congrats
Van het merk ‘Indola’ de repair en/of keratine lijn! De keratine lijn ruikt lekkerder en is neer verzorgend dan de repair lijn. Alleen van de keratine lijn heb je alleen een shampoo, masker en spray serum en van de repair lijn heb je shampoo, conditioner, masker, spray conditioner, serum en repair capsules! Allemaal is een beetje te veel van het goede misschien haha maar om het zo goed mogelijk te verzorgen zou ik de shampoo van de keratine + de conditioner van de repair met eeventueek óf het keratine óf de repair capsule ️
Ik had dus een abces in mijn mond en nu is hij ontlast. Aanbeveling; zenuwbehandeling.
Altijd fijn vakantie, ik ben of ziek, breek iets of ik heb zoiets.
Eigenlijk moet jij er ook een krijgen. Goed gemuts , of Juffrouw Lenny
Flying Tiger, Sostene Grene
Edit: Spuit 11
Ik heet geen Lenny
(Wie is lenny) hahahah
Len- tex Len-ny…
Aaaaaah zo
(Snugger ben ik jaja)
Of jufjufjufjufjuf. Zo gaat t op school altijd hahaha
Maar als je bij mij in de klas komt he over een paar weken is juf ook gewoon goed
Kei handig met opdrachten
Helemaal vergeten dat ik vandaag naar de kapper had willen gaan hoe dan
Mijn moeder was gisteren jarig en mijn broertje had zelfgebakken taart meegenomen. Maar ze had zelf ook al taart gekocht en had dat uiteindelijk aan ons meegegeven om thuis op te eten. Eigenlijk wilde ik dat niet, omdat ik echt even op mijn eten moet letten. Maar nu heb ik vandaag ontbeten, gelunched en gesnackt met die taart omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wou zijn en ik het zielig zou vinden voor mijn moeder als ik het niet op zou eten. De hele taart is bijna op nu en voel me mega vies.